Kenis
Active member
Mijn Charizard zat in zo'n 3-pack blister, just sayin'
wil niks zeggen, heb er zo 10 geopend als test en ook niks nuttigs
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn Charizard zat in zo'n 3-pack blister, just sayin'
wil niks zeggen, heb er zo 10 geopend als test en ook niks nuttigs
de Engelse zijn dus een exacte kopie van de Japanse, blijkt? Alleen zitten er minder kaartjes in een pakje en hebt ge niet gegarandeerd een holo of special. 

Ik denk dat als je een boosterbox koopt, je gegarandeerd een super rare hebt. Was toch zo bij Mega Symphonia en Mega Brave (Mega evolution).Recent eens wat Japanse pakjes gekocht om te zien hoe die kaartjes eruit ziende Engelse zijn dus een exacte kopie van de Japanse, blijkt? Alleen zitten er minder kaartjes in een pakje en hebt ge niet gegarandeerd een holo of special.
Wel een paar keer chance gehad dan, want die gekke Wigglytuff eruit gehaald en dat was toch de favoriet van m'n zoon
Da's al de 2de dikke kaart die je trekt, na de Lucario? Hier voorlopig niets tot weinig uit de Adventkalender.Al dat gepraat van niet meer te praten over waarde maar dan trekken ze hier deze uit de adventcalender
Bekijk bijlage 46483
Ik wil em wel ruilen, gewoon op gevoel?Al dat gepraat van niet meer te praten over waarde maar dan trekken ze hier deze uit de adventcalender
Bekijk bijlage 46483
Inderdaad. Ik denk dat we om en beide 100€ aan pakjes (+ de advent) gespendeerd hebben sinds we begonnen zijn. Die mewtwo is blijkbaar 400€+ waard dus we zitten in de positiefDa's al de 2de dikke kaart die je trekt, na de Lucario? Hier voorlopig niets tot weinig uit de Adventkalender.
.
), dus het zint hem niet dat die daar in het plastiek moet blijven zitten. En de oudste is lastig want hij zorgt voor zijn kaarten en “het was eigenlijk aan mij vandaag voor de advent te doen”. 
Mijn zoon heeft ook nog niets leuk getrokken uit die kalender, begin er medelijden met te krijgenDa's al de 2de dikke kaart die je trekt, na de Lucario? Hier voorlopig niets tot weinig uit de Adventkalender.

Op Cardmarket staan ze €450.Ik wil em wel ruilen, gewoon op gevoel?
.Ik heb gewoon gezegd dat alle binders hier van iedereen zijn, maar dat de speciale en duurdere kaarten in een aparte binder gaan, waar zij ook aan kunnen maar alles moeten in laten zitten, de rest is meer vrijHier ook nog niks uit de advent kalender (behalve de Pikachu double rare van SSP).
Heb ondertussen de afspraak met dochterlief (4) dat ik de pakjes open doe en dan controleer welke kaarten ik nog niet heb en de rest is voor haar.![]()

Hier kan ze niet aan de kaartjes, die zitten in de game room en daar is het nog 'No kids allowed'. Ik heb net alle 'secret rares' in een aparte, stevigere, binder gestopt en die van €100+ zitten in hun toploader in een doosje apart. Ga nog eentje maken met de promo's ook.Ik heb gewoon gezegd dat alle binders hier van iedereen zijn, maar dat de speciale en duurdere kaarten in een aparte binder gaan, waar zij ook aan kunnen maar alles moeten in laten zitten, de rest is meer vrij![]()
Er zijn ook Toploader binders trouwens, binnenkort heb ik nog eentje extra denk ik die ik eigenlijk niet nodig heb, moest je interesse hebben let me knowHier kan ze niet aan de kaartjes, die zitten in de game room en daar is het nog 'No kids allowed'. Ik heb net alle 'secret rares' in een aparte, stevigere, binder gestopt en die van €100+ zitten in hun toploader in een doosje apart. Ga nog eentje maken met de promo's ook.
Ben aan het twijfelen om m'n Zard te laten graden.

Heb er eentje met 4 kaarten per pagina, maar een ganse map voor 5 kaartjes is wat overdrevenEr zijn ook Toploader binders trouwens, binnenkort heb ik nog eentje extra denk ik die ik eigenlijk niet nodig heb, moest je interesse hebben let me know![]()

Er zijn ook Toploader binders trouwens, binnenkort heb ik nog eentje extra denk ik die ik eigenlijk niet nodig heb, moest je interesse hebben let me know![]()

Dat is mss wel waar hahaHeb er eentje met 4 kaarten per pagina, maar een ganse map voor 5 kaartjes is wat overdreven![]()

Klopt, daarom dat ik er van af stap, had deze nog aangekocht en kort erna beslist dat ik toch naar gewone binders ga overstappen.Heel veilig maar draait niet zo prettig om in te kijken vind ik![]()
Dan heb ik meer bureau's nodig...Ik stal de coole kaarten gewoon uit op m'n bureau, in hun toploader
Bubble Mew staat er beeldig.