Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan moet hij het wel eerst nog open doen, plus dat werkt niet bij Japanse kaarten, Chinese weet ik niet;..Ik had dus die 2 packs met fake kaartjes, adhv de zaklamp test kan je ook al het één en ander te weten komen
Kleine aanpassingDan moet zij het wel eerst nog open doen, plus dat werkt niet bij Japanse kaarten, Chinese weet ik niet;..
ExcusieKleine aanpassing
Ik ga ze deze middag openmaken en uit elk een pack nemen, normaalgezien zit er bij de Chinese kaarten (gedrukt in Japan) rechts onderaan het Pokémonlogo.

Nog een UPC kunnen scoren voor 200. Met kerst eens openmaken![]()
Via een kennis, die heeft via via een volledige case die onderweg is ^^'Waar kunnen scoren?
Via een kennis, die heeft via via een volledige case die onderweg is ^^'
Inkoop was 200 zegt hij en hij heeft er al voor 250 verkocht, dus vrees ervoor.Als er nog eentje tekoop is aan €200 heb ik wel interesse
Lap, daar gaan de centjes...
Is zoals verwacht een restock in NL en begin december nog bij ons normaal gezien (dacht ik te hebben gelezen). Hem aan 190 kopen is sowieso een mooie deal.Moest zelf niet rap zijn. 190 ga nog dure prijs worden vrees ik, wacht bij de volgende wave.
Depends mijn duurste op 1 na was 160..Is zoals verwacht een restock in NL en begin december nog bij ons normaal gezien (dacht ik te hebben gelezen). Hem aan 190 kopen is sowieso een mooie deal.

Niet iedereen heeft die connecties zoals gijDepends mijn duurste op 1 na was 160..
En ja ze release in waves, is zelf officieel aangekondigd voor de release van Mega, we gaan zeker nog restocks zien, in shops mogelijks wel nog altijd duurder, maar op bol enzo gaan er zeker nog etb's, bb en upc's komen. Khoop dat we effectief wat op een keerpunt zitten, tziet er nu wel neig goed uit, volgende set hopelijk geprint zoals B&W of zelf meer, ze hebben er de tijd voor...

Heb het toch al gezegd: Outpost, Bol, Kleinere winkels zoals The Vault in Gent, WASD in Turnhout, Dreamlands ( die terug wat opgeslagen zijn ).Niet iedereen heeft die connecties zoals gij![]()