[TCG] Pokémon

Kleine aanpassing 😇

Ik ga ze deze middag openmaken en uit elk een pack nemen, normaalgezien zit er bij de Chinese kaarten (gedrukt in Japan) rechts onderaan het Pokémonlogo.
Excusie

Heel vaak zijn de kaarten niet fake trouwens :)

Ze resealen echte packs met echte kaarten en hier en daar een cheap "hitje" en verpakken deze terug in boxen met nieuwe seal.
China het land waar ze meer moeite steken in fake producten dan in echte xD

Het is 'maar' om open te doen met de dochter van 4 tussen kerst en nieuw. 1 pakje uit de Psyduck doos open gedaan, Pokémon-holosticker hangt ook wat scheef op die doos trouwens. Kaarten zien er wel legit uit.

De adventkalender ligt hier ook klaar voor volgende week. Voor mij of voor haar, dat is de vraag. 😇

Is zoals verwacht een restock in NL en begin december nog bij ons normaal gezien (dacht ik te hebben gelezen). Hem aan 190 kopen is sowieso een mooie deal.
Depends mijn duurste op 1 na was 160.. :p

En ja ze release in waves, is zelf officieel aangekondigd voor de release van Mega, we gaan zeker nog restocks zien, in shops mogelijks wel nog altijd duurder, maar op bol enzo gaan er zeker nog etb's, bb en upc's komen. Khoop dat we effectief wat op een keerpunt zitten, tziet er nu wel neig goed uit, volgende set hopelijk geprint zoals B&W of zelf meer, ze hebben er de tijd voor...

Depends mijn duurste op 1 na was 160.. :p

En ja ze release in waves, is zelf officieel aangekondigd voor de release van Mega, we gaan zeker nog restocks zien, in shops mogelijks wel nog altijd duurder, maar op bol enzo gaan er zeker nog etb's, bb en upc's komen. Khoop dat we effectief wat op een keerpunt zitten, tziet er nu wel neig goed uit, volgende set hopelijk geprint zoals B&W of zelf meer, ze hebben er de tijd voor...
Niet iedereen heeft die connecties zoals gij :p

Niet iedereen heeft die connecties zoals gij :p
Heb het toch al gezegd: Outpost, Bol, Kleinere winkels zoals The Vault in Gent, WASD in Turnhout, Dreamlands ( die terug wat opgeslagen zijn ).
Verder gewoon vaste TCG shop in Boom en sporadisch neem ik eens een kijkje bij Nerdgeek in Erembodigem, maar die snijden nu de seal er af..

Echt niks speciaal ze, gewoon ja er zijn nog goeie winkels en het is niet evident allemaal, maar alles samen scoor je meestal toch iets bij elkaar.

Maar connecties jammer genoeg niet, I wish :s

Terug
Bovenaan