[TCG] Pokémon

Ik ben benieuwd. Op het eerste zicht nogal veel trainerkaarten en niet zozeer zotte chase kaarten.
Er zitten wel weer hele coole artworks tussen. Maar ik vraag me toch af hoe die zal aanslaan...
90% zijn reprints :p

Het is net zoals Prismatic een reprint set, goed voor spelers, zeker al die trainers.
Maar ze voeger er natuurlijk ook altijd iets nieuws aan toe, anders zou het zwaar floppen.

Bij Prismatic was dat ja al de eevee's... en de andere nieuwe SIR's.
Bij deze set zijn het de nieuwe mega's van de nieuwe game + nieuwe trainer/tr kaarten ter aanvulling van JTG en DRI.
Ook zit er een vleugje Surging Sparks in maar zie vooral reprint van SSP, benieuwd of ze bepaalde dingen ook nieuwe IR/SIR gaan geven.

Zit ook nieuwe rarirty in MegaRares dit zijn kaarten zoals de 3 nieuwe Mega promo's van Zard, Lucario en Gardevoir.

De set gaat veel te bieden hebben voor verschillende mensen, maar dit is idd wel wat een specialere set, maar dat is normaal rond Dec/Jan.

En niet vergeten de Engelse set is nooit 100% dezelfde als de Japanse.
Al deze kaarten zitten 100% in engels en er komen er nog bij op 18 december released er in japan een deck 100 set.

Dat zijn 100 random deck boxen die ook secret rares en andere uniek kaarten kunnen bevatten.
Al die kaarten komen bij ons int Engels gewoon standaard in de sets hou wij het kennen.

De nieuwe Zard Y ex gaat in die decks zitten bv... En bij ons gewoon in de set.

Iemand die nog een Charizard UPC zoekt? Hier lokaal te verkrijgen voor 250 euro, kan er gerust om gaan.
Is prijzig, I know, maar ik zie ze in Nederland al de deur uitgaan voor 300, dus het is hoe je het bekijkt...

Overal waar ze nog in stock zijn, staan ze aan 260-300 euro. Ik denk niet dat mensen ze aan die prijzen willen kopen.
Demo-Spel in Leuven had er nog zeker 7 aan 299 staan.
Bij SuperTCG stonden de Moltres boxen van Team Rocket dan weer aan 299.

Zieke verkopers 😥

Al 20 euro gezakt in prijs. Ze krijgen de boxen aan die prijzen toch nooit verkocht, idiots.

In dreamland Ronse staan ze aan €200. Van zodra de ENG-versie weer binnen is ga ik me eentje halen om aan de kant te zetten.

Sorry, is ondertussen verkocht :)
Geen probleem!

Voor zij die net bij de grens met Nederland wonen. Smyth Toys Roosendaal heeft een stevige voorraad mogen ontvangen. Vandaag een Mega Kanghaskhan ex box en 5 packs Phantasmal Flames gekocht. Prijs voor een box was 25,99 EUR en de packs worden verkocht aan 5,99 EUR (maximum 5 packs per persoon). Ik kwam oorspronkelijk voor de Mega Charizard ex box maar die was net uitverkocht (159,99 EUR).

Ze hadden nog verschillende Greninja ex & Kingdra ex boxen (49,99 EUR) liggen die net werden aangevuld. Net zoals die Mega Kanghaskhan boxen. Qua packs van Phantasmal Flames was het abnormaal qua hoeveelheid. Alles ligt achter de kassa aan de rechterkant van de winkel.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan