Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
90% zijn reprintsIk ben benieuwd. Op het eerste zicht nogal veel trainerkaarten en niet zozeer zotte chase kaarten.
Er zitten wel weer hele coole artworks tussen. Maar ik vraag me toch af hoe die zal aanslaan...

Zal niet volledig gelijkaardig zijn denk ik? Die Psyduck en dinges hadden wij al in Mega Evolution via de 3-pack.
En niet vergeten de Engelse set is nooit 100% dezelfde als de Japanse.Zal niet volledig gelijkaardig zijn denk ik? Die Psyduck en dinges hadden wij al in Mega Evolution via de 3-pack.
Edit: my bad, rats over gelezen dat het idd reprints zijn voornamelijk.
Al deze kaarten zitten 100% in engels en er komen er nog bij op 18 december released er in japan een deck 100 set.En niet vergeten de Engelse set is nooit 100% dezelfde als de Japanse.
Gekke Hollanders.Iemand die nog een Charizard UPC zoekt? Hier lokaal te verkrijgen voor 250 euro, kan er gerust om gaan.
Is prijzig, I know, maar ik zie ze in Nederland al de deur uitgaan voor 300, dus het is hoe je het bekijkt...

Iemand interesse in een Mega Evolution Gardevoir ETB?
Vraagprijs is €75, trade kan ook. We komen er wel uit
Afhalen te Zelzate.
www.despelvogel.com
![]()
Pokémon TCG: Ultra Premium Collection Box - Mega Charizard X
Pokémon TCG Mega Charizard X ex Ultra-Premium Collection with exclusive promo cards, playmat, deck box, sleeves, metal coin, and 18 booster packs. A must-have for collectors.www.despelvogel.com
Al 20 euro gezakt in prijs. Ze krijgen de boxen aan die prijzen toch nooit verkocht, idiots.
Sorry, is ondertussen verkochtIk heb hier wel interesse in. PM me gerust.

Geen probleem!Sorry, is ondertussen verkocht![]()
Weer binnen komen?In dreamland Ronse staan ze aan €200. Van zodra de ENG-versie weer binnen is ga ik me eentje halen om aan de kant te zetten.

Wie zich een ritje wil besparen op de Kruidvat Pokémon: https://www.kruidvat.be/nl/pokemon-tcg-collectors-chest/p/6380127