Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ken da, kheb de mijne ook moeten pushen om zijn packs te openen xDDe sint had 2 pakjes van die Mega Venusaur box in de schoenen gelegd, maar ze hadden deze morgen helaas meer interesse in de snoepjes.
Zijn dus nog niet geopend
Die grote kaart met dieptezicht is wel fancy!

Is helemaal niet zo verrassend. SIR pullrates zijn dezelfde als vorige set alleen waren er toen 10 en nu maar 5.Het blijkt verrassend te zijn hoe vaak die kaart getrokken wordt. Hier voorlopig nog geen chance.
De SIR Meowth op zijn boom ligt hier gelukkig wel al te blinken. Die char is echt wel een hele vette kaart![]()
Steek ik gesorteerd in de lege ETB van de set en dan de kast/vergeethoek in.wat doen jullie eigenlijk met de overgebleven bulk kaarten?
Goeie service maar met verzending erbij niet de moeite.
Is dat geen 800 euries voor die Charizard hierboven?
Pakt eerder €600Is dat geen 800 euries voor die Charizard hierboven?
Not really, gaat niet onder de 4/500 dippen, demand is te hoog, mag nog zo veel gepulled worden.Zal snel 200€ zijn.
Maar 1 winkel binnen geweest, zou 750 winkeltegoed gekregen hebben. Heb mijn kaarten terug mee genomen.Ik ga hem morgen proberen te verkopen, samen met mijn Charizard Ex SIR van Paldean Fates, Flareon Ex SIR van Prismatic en Team Rocket's Moltres Ex SIR uit Destined.
Heb ik een deel terug van wat ik uitgeef.
Maar 1 winkel binnen geweest, zou 750 winkeltegoed gekregen hebben. Heb mijn kaarten terug mee genomen.
Ze waren wel onder de indruk.
Dan weet ge al genoeg xDZe waren wel onder de indruk.