Boom is voor mij ook 40min rijden.
Ik kom er gewoon zeer graag, is meer dan een winkel, daar worden wekelijks league plays gedaan (officieel) als ook kids toernooien twee keer per maand. Zij staan zelf ook op ver alle grote beurzen en organiseren volgend jaar voor het eerst hun eigen beurs. Gaat normaal iets vrij groots zijn, want er gaat normaal een officieel toernooi plaats vinden en ze proberen alle grote shops naar daar te krijgen en heel wat activiteiten te organiseren.
Dennis zelf ( shop owner ) is zelf een oud speler die vroeger ook veel toernooien deed in binnen en buitenland. Is een grote uit de hand gelopen hobby van hem na dat hij gestopt is met zelf spelen jaren later. Het is voor mij ook uit de baan, maar ik probeer maandelijks eens te gaan en soms twee keer. Ze doen maandelijks ook Trade en Grade avonden waarbij je kan komen traden en Hiro Cards is daar dan ook aanwezig voor advies bij PSA ingaves te doen enzo.
Nuja kijk tis een community met veel sfeer en de goeie mindset, doen veel voor spelers en verzamelaars, enige dat je daar kan misdoen is binnenstappen met de verkeerde mindset, dat duurt meestal niet lang dan en dat komt niet specifiek door hun zelf. De leden merken ook heel snel als iemand met de verkeerde redenen in eens komt.
In deze tijden is daar ook niks zeker, maar ik heb van Prismatic tot nu MEGA altijd alles al gehad en altijd aan deftige prijzen. Enkel DRI Boosterboxen hadden zij ook echt problemen mee, die heb ik elders moeten fixen. Maar voor de rest alles solid, met JTG zelf nog BB gekocht aan 140/stuk, Prismatic ETB's waren ook 55, JTG 60 en DRI 65, B&W 60 en nu Mega weer naar 55. Nu dat gaat wel over de pre-orders intern, in de shop zelf waren de prijzen iets hoger maar zeker nog mooi. (Meestal 5, max 10 euro meer)
B&W was daar echt gewoon heel vrij te krijgen zonder limieten zelf. Swat ik geef het maar mee, want ik ga de shop zeker niet gatekeepen en als je komt met de goeie bedoelingen is iedereen zeker welkom.