[TCG] Pokémon

Boom is voor mij ook 40min rijden.

Ik kom er gewoon zeer graag, is meer dan een winkel, daar worden wekelijks league plays gedaan (officieel) als ook kids toernooien twee keer per maand. Zij staan zelf ook op ver alle grote beurzen en organiseren volgend jaar voor het eerst hun eigen beurs. Gaat normaal iets vrij groots zijn, want er gaat normaal een officieel toernooi plaats vinden en ze proberen alle grote shops naar daar te krijgen en heel wat activiteiten te organiseren.

Dennis zelf ( shop owner ) is zelf een oud speler die vroeger ook veel toernooien deed in binnen en buitenland. Is een grote uit de hand gelopen hobby van hem na dat hij gestopt is met zelf spelen jaren later. Het is voor mij ook uit de baan, maar ik probeer maandelijks eens te gaan en soms twee keer. Ze doen maandelijks ook Trade en Grade avonden waarbij je kan komen traden en Hiro Cards is daar dan ook aanwezig voor advies bij PSA ingaves te doen enzo.

Nuja kijk tis een community met veel sfeer en de goeie mindset, doen veel voor spelers en verzamelaars, enige dat je daar kan misdoen is binnenstappen met de verkeerde mindset, dat duurt meestal niet lang dan en dat komt niet specifiek door hun zelf. De leden merken ook heel snel als iemand met de verkeerde redenen in eens komt.

In deze tijden is daar ook niks zeker, maar ik heb van Prismatic tot nu MEGA altijd alles al gehad en altijd aan deftige prijzen. Enkel DRI Boosterboxen hadden zij ook echt problemen mee, die heb ik elders moeten fixen. Maar voor de rest alles solid, met JTG zelf nog BB gekocht aan 140/stuk, Prismatic ETB's waren ook 55, JTG 60 en DRI 65, B&W 60 en nu Mega weer naar 55. Nu dat gaat wel over de pre-orders intern, in de shop zelf waren de prijzen iets hoger maar zeker nog mooi. (Meestal 5, max 10 euro meer)

B&W was daar echt gewoon heel vrij te krijgen zonder limieten zelf. Swat ik geef het maar mee, want ik ga de shop zeker niet gatekeepen en als je komt met de goeie bedoelingen is iedereen zeker welkom.
Thanks voor de mooie woorden! Ik organiseer de liga ginder en we proberen idd voor de community te gaan, dus leuk dat t geappricieerd wordt. pm gerust je naam, we (Dennis en ik) zijn benieuwd wie deze mooie woorden post. :)

Voor andere winkels die community minded zijn, de pokemon event locator op pokemon.com kan hier mss wel bij helpen? Daar kan je liga's zien dus mss ook zo winkels vinden.

Ik heb een ETB gepre-ordered bij een lokale speelgoedwinkel, waarvan ik nog wist dat ze in het begin van de TCG ook kaarten verkochten. Zou er niet van verschieten dat mijn eerste kaarten als kind van daar kwamen.

Had wel de fout gemaakt om mijn vierjarige mee te nemen, dus niet veel extra info kunnen vragen toen ik mijn BB en WF ETB's ging halen.

Ik zou in september ook eens naar de Pokémonstore/TCGstore in Geel willen gaan, en vraag me af of er in Diest of Tessenderlo ergens winkels zijn om eens langs te gaan.
Dat is volgens mij de enige winkel/liga in die richting. Leuven heeft er ook wel een paar maar dat is al wat uit de richting ntrlijk.

Iemand ervaring met webshops die voor deftige prijzen simplified Chinese aanbieden?
Zoals de eeveelution boxen, Zard boxen,...?
Prijzen op Ali zijn oké maar al veel te vaak beschadigde dozen aangekregen.

Iemand ervaring met webshops die voor deftige prijzen simplified Chinese aanbieden?
Zoals de eeveelution boxen, Zard boxen,...?
Prijzen op Ali zijn oké maar al veel te vaak beschadigde dozen aangekregen.
Ik heb mijn gem 1&2 boxen en een Eevee keychain box via Vinted gekocht. Maar toen was gem 2 nog maar net uit.

Zijn het fake cards als het pakje ipv een clean cut zo met driehoekjes is afgesneden? Ook laten ze licht door als je zaklamp erachter houdt...

Spijtig wel indien fake...

Zijn het fake cards als het pakje ipv een clean cut zo met driehoekjes is afgesneden? Ook laten ze licht door als je zaklamp erachter houdt...

Spijtig wel indien fake...

Het is wat moeilijk te beoordelen want niet zo een goed foto
heb je enkel Temporal forces geopend ?
Zo ja, zeker fake aangezien er kaarten van andere sets inzitten

Driehoekjes zijn altijd fake :)
Hopelijk niet teveel betaald , maar zolang de kindjes zich geamuseerd hebben.

Mijn zus op vakantie in zo nen bazaar, nuff said, maar ik heb wel iets bijgeleerd met die straight cut

Als je kinderen er in geïnteresseerd zijn best als ouders goed opvolgen.
Ook al is het eigenlijk voor kinderen , maar in het huidige klimaat ook een geldmachine.

Een kennis zijn dochter toonde haar Pokémon map , heel veel fakes jammer genoeg.
Maar tussen al die fakes zat een echt dure kaart .die ze had gewisseld met een ander kindje omdat die niet mooi was.

Toen ik vertelde aan de ouders wat die waard zou kunnen zijn verschoten ze zich een hoedje.
Jammer genoeg was hij wel licht beschadigd.

Alé ja, zowel de foto als tekst en uitleg geven niet anders dan red flags, denk dat er 0.0% reden was om ook maar 2 sec te denken dat het echt was.

Terug
Bovenaan