[TCG] Pokémon

ontdekt dat er op Whatnot mensen zijn die hele shows rip&ship doen van Pokemon packs. Is wel spannend om naar te kijken.
Wel veel uit Frankrijk en NL, minder Belgen die het doen precies.

die standhouders bieden wel maar 75-80% van de actuele waarde van je kaarten dus hou daar rekening mee
Neen, zelf proberen aan te sluiten op een standje bedoel ik. Niet mogelijk voor iedereen maar tegenwoordig ken je al snel een deelnemer. Desnoods met wat vrienden samenleggen voor een tafelplekje en al jullie kaarten tegen volle waarde verpatsen.

Vroeger enorme fan van Pokémon geweest maar helaas door verhuis al mijn oude kaarten kwijt geraakt.
Onlangs voor de lol nog eens wat losse pakjes gekocht: Obsidian Flame, Brilliant Stars, Astral Radiance en Silver Tempest boosters.
In ééntje zat er een Aggron V, welke wel mooi blinkt. Volgens internet ultra rare.

Het kriebelt wel om nog wat bij te kopen, maar ik heb er eerlijk gezegd geen verstand van. Waar te beginnen? Zo moeilijk :tongue:

Vroeger enorme fan van Pokémon geweest maar helaas door verhuis al mijn oude kaarten kwijt geraakt.
Onlangs voor de lol nog eens wat losse pakjes gekocht: Obsidian Flame, Brilliant Stars, Astral Radiance en Silver Tempest boosters.
In ééntje zat er een Aggron V, welke wel mooi blinkt. Volgens internet ultra rare.

Het kriebelt wel om nog wat bij te kopen, maar ik heb er eerlijk gezegd geen verstand van. Waar te beginnen? Zo moeilijk :tongue:
Yup, die Aggron V kan je verkopen voor 91 eurocent gemiddeld.

Iemand toevallig een idee of er ergens regio Kempen kaarten kunnen worden binnengebracht om te laten schatten? Heb bij opkuis de collectie uit mijn jeugd gevonden, en ben wel eens benieuwd wat die allemaal zouden opbrengen.

Iemand toevallig een idee of er ergens regio Kempen kaarten kunnen worden binnengebracht om te laten schatten? Heb bij opkuis de collectie uit mijn jeugd gevonden, en ben wel eens benieuwd wat die allemaal zouden opbrengen.

Altijd leuk om die oude collectie te zien van mensen

Te zien van de hoeveelheid natuurlijk , maar als je wat foto's upload zullen we er hier en ook op andere plaatsen ook wel wat kunnen schatten.
Of toch zeker de duurdere kaarten kunnen aanduiden.

Terug
Bovenaan