[TCG] Pokémon

2 boosterboxen van elk.

1 boosterbox van 1 opengemaakt met de dochter van 3 die Horizons gezien heeft. Die vond die blinkende kaarten heel interessant. 🫣

Ik blijf het echt sjiek vinden dat Pokémon ook bij de kleine mannen eigenlijk populair blijft. (Na 30 jaar)
Ondanks dat het niet meer op de gewone tv komt ? Misschien omdat de generatie die er is mee opgegroeid het nu doorgeeft (door de strot ramt 😅) aan hun kinderen ?

Gewoon tof om bvb. aan de schoolpoort een enkele Pikachu en bulbasaur boekentassen te zien passeren.

Ik blijf het echt sjiek vinden dat Pokémon ook bij de kleine mannen eigenlijk populair blijft. (Na 30 jaar)
Ondanks dat het niet meer op de gewone tv komt ? Misschien omdat de generatie die er is mee opgegroeid het nu doorgeeft (door de strot ramt 😅) aan hun kinderen ?

Gewoon tof om bvb. aan de schoolpoort een enkele Pikachu en bulbasaur boekentassen te zien passeren.
De originele serie uit onzen tijd staat zowel op Netflix als Prime en ik denk ondertussen ook op het Pokémon TV kanaal op YouTube.

De dochter is zot van Pikachu en heeft een Charmander, Squirtle en de 3 Paldea starters als knuffel. Liever Pokémon dan Paw Patrol, Superpoesjes en consoorten. Ze heeft ook al samen met mij Violet getest op Switch 2 en vraagt nu om samen Pokémons te vangen. 😍

Maar ik wijk af, on topic dan 😇, toch nog een Destined Rivals ETB gevonden voor €80. Duurder dan vroeger maar tenminste geen scalperprijzen.

Ik beide, maar 2 weken terug was een grote drop op BOL.

Daar heb ik wel wat kunnen aankopen, SPC's, ETB's, BB, 151 bundles...
Maar ik had ook al wat zaken van andere shop en ook lokaal idd.

Ik ben al een tijdje gestopt met het verzamelen van de kaarten, en zou ze graag verkopen. Hoe en waar doe ik dit het beste? Gewoon via tweedehands?

Ik ben al een tijdje gestopt met het verzamelen van de kaarten, en zou ze graag verkopen. Hoe en waar doe ik dit het beste? Gewoon via tweedehands?
Zoek de prijzen eerst op via cardmarket want anders gaan ze u hier en op 2dehands in het zak zetten. Ik zou verkopen via 2dehands.

Nog iemand die een kwaliteitsverschil gemerkt heeft? Heb de indruk dat m'n Destined Rivals kaarten gedrukt in NL van betere kwaliteit zijn dan degene die in de USA geprint zijn.

Prijzen zijn een schande wou een DR ETB kopen maar 144 euro...TSK

Ben begonnen met kaarten te kopen in korean die taal maakt me niets uit ik wil gewoon wat mooie art en een verzameling die betaalbaar is. Een 151 boosterbox voor 59euro in korean..

Prijzen zijn een schande wou een DR ETB kopen maar 144 euro...TSK
Dat ze duur zijn ja.. maar 144 euro? Waar heb jij gekeken xD
Marktprijs schommelt tussen de 85/90 euro, als je gelukt hebt een €80.

Zelf heb ik niet meer dan €65 betaald... en heb er in totaal toch een 5tal gehad (niet geopend).

Probleem dat ik heb met Chinees en Koreans is, met wie trade je daar mee... Japans gaat nog wel, maar is ook al wat lastiger.

Verkopen op een beurs zoals Card Junkiez, dat ga ik volgende keer ook doen. De prijzen liggen daar zo hoog als na een uurtje alle deftioge prijzen zijn weggekocht. Beetje afhankelijk va nde reeks. 151 vliegt waanzinnig de deur uit etc.

Terug
Bovenaan