Visenya
Well-known member
2 boosterboxen van elk.2 of 1?
1 boosterbox van 1 opengemaakt met de dochter van 3 die Horizons gezien heeft. Die vond die blinkende kaarten heel interessant.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
2 boosterboxen van elk.2 of 1?

2 boosterboxen van elk.
1 boosterbox van 1 opengemaakt met de dochter van 3 die Horizons gezien heeft. Die vond die blinkende kaarten heel interessant.![]()
) aan hun kinderen ?De originele serie uit onzen tijd staat zowel op Netflix als Prime en ik denk ondertussen ook op het Pokémon TV kanaal op YouTube.Ik blijf het echt sjiek vinden dat Pokémon ook bij de kleine mannen eigenlijk populair blijft. (Na 30 jaar)
Ondanks dat het niet meer op de gewone tv komt ? Misschien omdat de generatie die er is mee opgegroeid het nu doorgeeft (door de strot ramt) aan hun kinderen ?
Gewoon tof om bvb. aan de schoolpoort een enkele Pikachu en bulbasaur boekentassen te zien passeren.

, toch nog een Destined Rivals ETB gevonden voor €80. Duurder dan vroeger maar tenminste geen scalperprijzen.Ik ook.Ik heb gewoon (nog) niet jullie connecties.
Ik koop ook online en niet in een bakstenen winkel.
Zoek de prijzen eerst op via cardmarket want anders gaan ze u hier en op 2dehands in het zak zetten. Ik zou verkopen via 2dehands.Ik ben al een tijdje gestopt met het verzamelen van de kaarten, en zou ze graag verkopen. Hoe en waar doe ik dit het beste? Gewoon via tweedehands?
Das ook vriendelijk xDanders gaan ze u hier en op 2dehands
Niet meteen opgemerktNog iemand die een kwaliteitsverschil gemerkt heeft? Heb de indruk dat m'n Destined Rivals kaarten gedrukt in NL van betere kwaliteit zijn dan degene die in de USA geprint zijn.
Dat ze duur zijn ja.. maar 144 euro? Waar heb jij gekeken xDPrijzen zijn een schande wou een DR ETB kopen maar 144 euro...TSK
Verkopen op een beurs zoals Card Junkiez, dat ga ik volgende keer ook doen. De prijzen liggen daar zo hoog als na een uurtje alle deftioge prijzen zijn weggekocht. Beetje afhankelijk va nde reeks. 151 vliegt waanzinnig de deur uit etc.Ik ben al een tijdje gestopt met het verzamelen van de kaarten, en zou ze graag verkopen. Hoe en waar doe ik dit het beste? Gewoon via tweedehands?
Indeed, kaarten kan je daar snel verkopen, maar gaat zeker onder markt waarde zijn.die standhouders bieden wel maar 75-80% van de actuele waarde van je kaarten dus hou daar rekening mee