[TCG] Pokémon

Vind de set van Destined Rivals nu niet meteen de mooiste, net zoals Journey Together. Dan focus je inderdaad, in mijn geval toch, beter op singles dan op 'pack luck'.
Die single values gaan nog hoger zijn dan Journey Together. Cuz it's Team Rocket

Die single values gaan nog hoger zijn dan Journey Together. Cuz it's Team Rocket
Depends, in alle eerlijkheid, grote fan van TR, keek er naar uit, maar vind veel arts vrij lame in de set en toch al vaak horen vallen.
Zal bij de beter sets zijn van deze era, maar zoals bij nog al sets in het verleden vaak meer hype dan nodig omdat iedereen elkaar zot maakt.

En niet omdat het oprecht zo zot is.

De chases vallen wat tegen, maar algemeen vind ik het wel een coole set.

Ik ben er wel van overtuigd dat hij populair zal zijn gewoon doordat het een TR set is en de doos ook TR op staat.

De chases vallen wat tegen, maar algemeen vind ik het wel een coole set.

Ik ben er wel van overtuigd dat hij populair zal zijn gewoon doordat het een TR set is en de doos ook TR op staat.
Indeed, ik vind de fermste kaart die houndoom en dan Mewtwo, voor de rest paar leuke, maar ook niks wooow.
Heat wave gedeelte vind ik dan leukere kaarten hebben, Misty haar kaarten bv en die garchomp oof.

Awtch, das veel geld. Ik heb er nu twee van elks gekocht voor €585, €205 per BB en €85 per ETB.

En dat deed al veel pijn xD

Ook dit gekocht deze week, dat koste nog meer xD

494360185_3762981263991890_3032176933666945069_n.jpg

Ik heb het geluk gehad dat ik (waarschijnlijk) 3 ETB's van Destined Rivals ga kunnen kopen aan MRP volgende vrijdag.

Maar eerlijk ik heb hetzelfde gevoel als bij Prismatic, grote fan van Pokémon en de kaarten, maar als ik bij wijze van spreken die ETB's diezelfde dag online zet aan 100euro zijn ze meteen verkocht... Dan krijg ik het niet over mijn hart om die open te doen :p

Ik heb het geluk gehad dat ik (waarschijnlijk) 3 ETB's van Destined Rivals ga kunnen kopen aan MRP volgende vrijdag.

Maar eerlijk ik heb hetzelfde gevoel als bij Prismatic, grote fan van Pokémon en de kaarten, maar als ik bij wijze van spreken die ETB's diezelfde dag online zet aan 100euro zijn ze meteen verkocht... Dan krijg ik het niet over mijn hart om die open te doen :p
Bij mij gaan er sowieso dingen open gedaan worden. Ik kijk niet naar wat iets waard is, maar naar wat ik betaald heb, zal daarom van deze set wel wat minder zijn omdat de aankoop gewoon duur is, maar ik heb nog niet heel lang geleden een ETB van OBF open getrokken ( die gaan nu al 110/120 ) maar ik had 38 betaald... en ik wou de promo dus boeie, open gaat die. ( Heb er wel nog twee xD )

Vandaag mijn eerste booster Prismatic open gedaan. Meteen een Flareon SIR eruit getrokken.🥳

Die folie van gisteren toch wat gecompenseerd.😇

Destined Rivals terug beschikbaar bij catchyourcards!
Elite trainer boxen / boosterboxen

van elks één kunnen scoren
edit: denk dat site plat ligt :p

Terug
Bovenaan