Die single values gaan nog hoger zijn dan Journey Together. Cuz it's Team RocketVind de set van Destined Rivals nu niet meteen de mooiste, net zoals Journey Together. Dan focus je inderdaad, in mijn geval toch, beter op singles dan op 'pack luck'.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die single values gaan nog hoger zijn dan Journey Together. Cuz it's Team RocketVind de set van Destined Rivals nu niet meteen de mooiste, net zoals Journey Together. Dan focus je inderdaad, in mijn geval toch, beter op singles dan op 'pack luck'.
Depends, in alle eerlijkheid, grote fan van TR, keek er naar uit, maar vind veel arts vrij lame in de set en toch al vaak horen vallen.Die single values gaan nog hoger zijn dan Journey Together. Cuz it's Team Rocket
Indeed, ik vind de fermste kaart die houndoom en dan Mewtwo, voor de rest paar leuke, maar ook niks wooow.De chases vallen wat tegen, maar algemeen vind ik het wel een coole set.
Ik ben er wel van overtuigd dat hij populair zal zijn gewoon doordat het een TR set is en de doos ook TR op staat.
Maar ik speel met de kaartjes, ik verkoop ze nietEn zij zorgen ook voor hogere prijzen en uw kaartjes die stijgen in waarde. Tis een dubbeltje op zijn kant :/

Bij mij gaan er sowieso dingen open gedaan worden. Ik kijk niet naar wat iets waard is, maar naar wat ik betaald heb, zal daarom van deze set wel wat minder zijn omdat de aankoop gewoon duur is, maar ik heb nog niet heel lang geleden een ETB van OBF open getrokken ( die gaan nu al 110/120 ) maar ik had 38 betaald... en ik wou de promo dus boeie, open gaat die. ( Heb er wel nog twee xD )Ik heb het geluk gehad dat ik (waarschijnlijk) 3 ETB's van Destined Rivals ga kunnen kopen aan MRP volgende vrijdag.
Maar eerlijk ik heb hetzelfde gevoel als bij Prismatic, grote fan van Pokémon en de kaarten, maar als ik bij wijze van spreken die ETB's diezelfde dag online zet aan 100euro zijn ze meteen verkocht... Dan krijg ik het niet over mijn hart om die open te doen![]()
In Boom?Gisteren die Prismatic super premium collection doos kunnen scoren voor 150€
Lol, wa is de kans, beter mee gedaan met de lotto xDVandaag mijn eerste booster Prismatic open gedaan. Meteen een Flareon SIR eruit getrokken.
Die folie van gisteren toch wat gecompenseerd.![]()
Daar heb ik nu eens echt geen sjance mee. Van de week nog lotjes gekrabt. Nougabollen!Lol, wa is de kans, beter mee gedaan met de lotto xD
Ja wa wilde als ge nen SIR pulled van prismatic, dan is uwe rng op ze.Daar heb ik nu eens echt geen sjance mee. Van de week nog lotjes gekrabt. Nougabollen!
Ben gisteren ook gestopt na dat ene pakje.