Heb geen complete set, dus kzout niet wetenKan je ook een set in keer compleet maken of moet je die 1 per 1 doen?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb geen complete set, dus kzout niet wetenKan je ook een set in keer compleet maken of moet je die 1 per 1 doen?

En zij zorgen ook voor hogere prijzen en uw kaartjes die stijgen in waarde. Tis een dubbeltje op zijn kant :/de hobby wordt momenteel echt verziekt door alle scalpers en resellers, of van die streamers die online pakjes verkopen.
Ik doe het persoonlijk niet omwille van de value te kunnen zien etc. Gewoon makkelijk en visueel leuker om naar te kijken dan andere.
Ingeven duurt IMO niet lang, maar dat is omdat ik sowieso al men sets sorteer en ook base sets in binders steek.
Ik vul niet elke kaart in hoeveel ik er van heb, gebruik het puur als tool om te zien welke kaarten ik heb van elke set en dus vooral in men binder.

Ik zal maar niet vragen zeker of iemand nog een enhanced BB zoekt xDde hobby wordt momenteel echt verziekt door alle scalpers en resellers, of van die streamers die online pakjes verkopen.
Vandaag naar Outpost bxl geweest.
Dit was onze vangst
![]()
229 euro voor de booster box en 75 voor de ETB, dat in de voorgrond was mijn neefje zijn aankoop (in de 20 euros, pokémon go).
Wel een beetje serieus underwhelmed, voor mij dan... Op totaal van 49 pakjes waren dit de rares...
![]()
Ik betwijfel of ik dus nog zulke aankoop ga doen hoor...
Zitten hier wat deftige pulls tss? Volgens de pokémon app was de duurste die bovenste, ungraded 27 euros.
De moeite om één van deze kaarten te laten graden?
Is niet de zotste haul idd, maar dat is nu eenmaal vaker het geval dan omgekeerd, anders zou iedereen altijd alles openscheuren.Vandaag naar Outpost bxl geweest.
Dit was onze vangst
![]()
229 euro voor de booster box en 75 voor de ETB, dat in de voorgrond was mijn neefje zijn aankoop (in de 20 euros, pokémon go).
Wel een beetje serieus underwhelmed, voor mij dan... Op totaal van 49 pakjes waren dit de rares...
![]()
Ik betwijfel of ik dus nog zulke aankoop ga doen hoor...
Zitten hier wat deftige pulls tss? Volgens de pokémon app was de duurste die bovenste, ungraded 27 euros.
De moeite om één van deze kaarten te laten graden?
MSRP is 59,99 euro. Zelfs Journey Together vragen ze nu 'maar' 90 euro voor. Zou het niet doen dus.Elite trainerbox Destined Rivals voor €120.
Doen of overdreven en zal de prijs sowieso nog zakken?
Elite trainerbox Destined Rivals voor €120.
Doen of overdreven en zal de prijs sowieso nog zakken?
Is de gewone versie...Vind ik absurd veel. (of het moet een pokemon center versie zijn).
Is de gewone versie...
10 fysieke winkels gecontacteerd en 15 webwinkels en ik kan nergens een pre-order plaatsen...
In de outpost in Brussel waren er ook 2 grote langwerpige witte dozen aan 135 euro per stuk (vraag me niet welke reeks het was) , ik was serieus toen aan het twijfelen om er 2 zo te nemen (18packs per doos) achteraf bekeken mss beter gedaan ipv mijn booster packIs de gewone versie...
10 fysieke winkels gecontacteerd en 15 webwinkels en ik kan nergens een pre-order plaatsen...
Dat zijn die Terapagos EX Ultra Premium Collection boxen.In de outpost in Brussel waren er ook 2 grote langwerpige witte dozen aan 135 euro per stuk (vraag me niet welke reeks het was) , ik was serieus toen aan het twijfelen om er 2 zo te nemen (18packs per doos) achteraf bekeken mss beter gedaan ipv mijn booster pack
Outpost is duur.In de outpost in Brussel waren er ook 2 grote langwerpige witte dozen aan 135 euro per stuk (vraag me niet welke reeks het was) , ik was serieus toen aan het twijfelen om er 2 zo te nemen (18packs per doos) achteraf bekeken mss beter gedaan ipv mijn booster pack