LouGarou
Well-known member
Die verzekering is er voor u, niet voor de koper. Als er iets mee gebeurd, dan is dat 'uw' manier om geld terug te krijgen via de koerierdienst. Stel dat pakket wordt in de lokale rage room gebruikt en komt in 1000 stukjes aan, dan dient de koper een claim in. Hij krijgt zijn geld sowieso terug en dan kan jij via de verzekering en met de nodige bewijsmaterialen (factuur, bewijs schade) de nodige centen recupereren. Verzeker je maar tot 500 euro, dan is dat het max dat je zal recupereren.De koper heeft nu zijn kaart betaald en het enige wat ik van shipping informatie krijg van Cardmarket is dit:
![]()
Dus moet ik nu zelf op zoek naar een courier met tracking die voor 1000 euro verzekerd? Of neem ik gewoon Bpost met de 500 euro verzekering? Of kan de koper hier dan moeilijk over doen?
Ik vind het vrij complex
Zowel Bpost, Postnl als Mondial verzekeren enkel tot 500 euro naar Duitsland lol
Edit: je verstuurt dan best via DPD. Die hebben een relatief lage kostprijs om te versturen naar Duitsland, maar je kan daar de volledige waarde invullen én verzekeren.