Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het gaat om een kaart van bijna 900 euro, dus denk dat ik best wel ga verzekeren.
Ik zie nu dat je bij bPost tot slechts 500 euro kan verzekeren voor internationale verzending.
Hoe ga ik dat nu in godsnaam oplossen![]()

Is ook maar tot 500 euro.Card market geeft de verzendwijze zelf aan. Wss moet het via Relay.

Heb je ook effectief zo veel betaald? Want als ik dat niet betaald heb zo veel, dan kijk ik er wel niet naar tbh.Heb mijn Prismatic Evolutions ETB en Binder doos maar wijselijk uit mijn zicht gezet.
€150+ in waarde krijg ik niet over mijn hart om open te maken, hoe hard de vingers ook jeuken en hoe nieuwsgierig ik ook ben.
Neen, ik heb gelukkig kunnen pre-orderen, €105, dus wat aan de late kant. Maar toch, aan de prijs dat het nu staat en de slechte pullrates, wacht ik wel even. De pre-order van Journey Together heb ik compleet gemist, vond de prijzen veel te zot. Het is gewoon een folieke voor mezelf, dat kon ik er niet aan geven.Heb je ook effectief zo veel betaald? Want als ik dat niet betaald heb zo veel, dan kijk ik er wel niet naar tbh.
Als de waarde belangrijker is verkoop je hem dan effectief gewoon beter ook vind ik, anders gewoon open doen als je zelf minder betaald hebt.
Ik heb met Black Friday een voorraadje aangelegd om open te doen, dus ik zit nog wel even safe met de nieuwsgierigheid.Wie weet zit de jackpot wel in die ETB![]()

Voor de ETB en Binder samen dan? Dat valt nog cv mee denk ik, 60 en 45, MSRP was denk ik 50/55 en 35/40.Neen, ik heb gelukkig kunnen pre-orderen, €105, dus wat aan de late kant.
Meeste moet nog getoond worden wel.Die journey set net de kaarten gezien.. zit echt niks geweldigs tussen helaas die set skip ik ook volledig. Dan maar wachten tot de rocket set in Mei/juni
Ja moest ik een bedrijfswagen hebben ik reed zelf ermee naar DuitslandVoor 100 euro geraak je ook al ver om ze persoonlijk af te leveren![]()

Je moet kijken welke cardmarket zegt. Je kan ook bpost nemen om zeker te zijn.Ja moest ik een bedrijfswagen hebben ik reed zelf ermee naar Duitsland![]()