[TCG] Pokémon

Gaat tegenvallen, dat gewoon wachten :p

Enige manier om dit ooit normaal te kunnen kopen is wachten/hopen dat de vraag daalt, ze gaan nooit genoeg kunnen printen en restocken als de vraag blijft zoals ze is nu.

Gaat over karton he, niet over PS5's of auto's. In het verleden ook al geweest. Binnen paar maanden kunt ge die gewoon overal bestellen voor 50 euro.

Ik heb die nochtans zonder problemen aan retail gekocht tijdje na release.
Ja idd vorig jaar was vrij gek, toen ook verschillende bb kunnen kopen aan retail.

Maar ik bedoel nu op dit moment, niks te vinden.

We zitten piek hype, geen idee hoe lang dit zal duren natuurlijk en hoe groot/snel de reprint zal zijn.

Dat het ene bijproduceren makkelijker gaat dan het andere uiteraard.
Ja ze... de vraag naar een pakje kaarten of een ETB is wel wat groter dan een PS5 of auto. Wat denk je dat er het meeste gekocht wordt in aantallen? 1 persoon/gezin koopt niet maandelijks of wekelijks een nieuwe auto of PS5, der worden wel wa meer pakskes en boxen opengetrokken dan auto's en consoles. De vraag is veel hoger, makkelijker te maken sure... maar de vraag is zo veel hoger.

En elke 2/3 maand moeten de volgende set al klaar liggen, tussendoor nieuwe producten van oudere sets. Ne PS5 is ne PS5, en als er een nieuwe versie is stopt de oude meteen, idem met wagens. Denk dat je dit allemaal wat te simpel ziet toch, moet ook wereldwijd verspreid en verdeeld worden.

Daar kiezen ze volledig zelf voor. 't Is erover tegenwoordig.
Dat is waar, maar dat zo maar veranderen kunnen ze ook niet vrees ik, die sets en releases zitten al maanden/jaren vooruit gepland, deze hangen allemaal vast aan de game releases en de serie en alles dat er bij komt kijken. Maar het is waar, het is veel, zeker als je de Japanse sets ook volgt ( wat ik niet doen wel )

Mja, laatste jaren is het wel echt overdreven, kweet da ze begonnen met zo één speciale set per jaar, en zijn t er al twee. En dan mcdonalds nu ook elk jaar erbij

Dan heb ik gelijk wel good luck gehad. ( 1 ETB )

473664910_1399162107731361_4110255103529599577_n.png

Vraagje ook, hier toevallig iemand die één van de volgende zaken heeft die hij niet per sé wilt houden.

151 ETB zonder boosters, dus enkel de box met boekje, sleeves, dividers en alles dat standaard in de ETB zit, maar dus zonder boosters.
Als ook de promo's van 151, Mew, Mewtwo en Snorlax.

Ook een vraagje, voor iedereen die hier prismatic evolutions heeft open gedaan, zijn er mensen die hun Budew weg doen? Is een gewone common maar eigenlijk ook de enige speelbare kaart uit de set. Ik wil ze kopen om op onze liga aan de spelers te kunnen uitdelen.

Klein vraagje, het hoogste bod op mijn volledige base set in English is 850 EUR. Lijkt jullie dit voldoende ? Welke site is het makkelijkst/meest correct om zelf de prijzen te checken ?

Terug
Bovenaan