sainsaw
Active member
https://www.tcgshop.eu/pokémon en https://flash-cards.be/sets/prismatic-evolutions/ zijn toch mijn go-to's. Veel acties voor vroege pre-orders
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat doen jullie met je bulk? Ik heb hier nog een 600 tal 151 kaarten waar ik vanaf wil.
Combinatie van regulars, holo's, energy ...
Thx!Die zal je wel kwijt raken , zeker nu met de komende feestdagen
- sympathiekste gewoon geven aan verschillende kinderen of organisatie die dan kijkt voor kerst cadeau's voor gezinnen die het niet breed hebben.
- Pakketjes maken van 50-100 kaarten (geen energy) op marketplace / 2de hands plaatsen (zal het meeste opbrengen)
Je zal wel wat voorbeelden zien ,als je eens opzoekt.- in bulk verkopen aan iemand die bovenstaande dan doet , niet veel gedoe maar brengt iets minder op.
(op FB zijn er wel wat groepen per regio).
Om te openen of bewaren?

Komt wel een reprint en extra voorraad van. Plus in de winkels gaat er wat beschikbaar zijn. Maar wees op tijd. ETB's zijn al weg.Ik heb de indruk dat Prismatic gewoon niet vindbaar gaat zijn aan marktprijs…
Op Despelvogel kunt ge nog ETB's bestellen.Komt wel een reprint en extra voorraad van. Plus in de winkels gaat er wat beschikbaar zijn. Maar wees op tijd. ETB's zijn al weg.
60 euro, dat vind ik wat veel imoOp Despelvogel kunt ge nog ETB's bestellen.
Goedkoper gaan ze volgens mij niet meer worden.60 euro, dat vind ik wat veel imo
Jah, en aan woekerprijzen.Verder verkoopt Maximus ook verder aan tal van winkels, die aantallen zijn zeker niet voor eigen winkel.
Vreemd, ik heb steeds eerlijke prijzen betaald op etb's/ booster bundels van subsets.Jah, en aan woekerprijzen.
Heb er al veel besteld, maar bij die speciale sets ist altijd zo.
Ja ik ook, tot nu. Eerst 40 euro voor ETB van Prismatic, dan 50 euro en nu kunnen ze zelfs niet meer aan die prijs gekocht worden...Vreemd, ik heb steeds eerlijke prijzen betaald op etb's/ booster bundels van subsets.
Waar als ik vragen mag?Heb 20 Prismatic ETB's besteld in het buitenland, benieuwd als ze gaan kunnen leveren