[TCG] Pokémon

Wat doen jullie met je bulk? Ik heb hier nog een 600 tal 151 kaarten waar ik vanaf wil.

Combinatie van regulars, holo's, energy ...

Wat doen jullie met je bulk? Ik heb hier nog een 600 tal 151 kaarten waar ik vanaf wil.

Combinatie van regulars, holo's, energy ...

Die zal je wel kwijt raken , zeker nu met de komende feestdagen
  • sympathiekste gewoon geven aan verschillende kinderen of organisatie die dan kijkt voor kerst cadeau's voor gezinnen die het niet breed hebben.
  • Pakketjes maken van 50-100 kaarten (geen energy) op marketplace / 2de hands plaatsen (zal het meeste opbrengen)
    Je zal wel wat voorbeelden zien ,als je eens opzoekt.
  • in bulk verkopen aan iemand die bovenstaande dan doet , niet veel gedoe maar brengt iets minder op.
    (op FB zijn er wel wat groepen per regio).

Die zal je wel kwijt raken , zeker nu met de komende feestdagen
  • sympathiekste gewoon geven aan verschillende kinderen of organisatie die dan kijkt voor kerst cadeau's voor gezinnen die het niet breed hebben.
  • Pakketjes maken van 50-100 kaarten (geen energy) op marketplace / 2de hands plaatsen (zal het meeste opbrengen)
    Je zal wel wat voorbeelden zien ,als je eens opzoekt.
  • in bulk verkopen aan iemand die bovenstaande dan doet , niet veel gedoe maar brengt iets minder op.
    (op FB zijn er wel wat groepen per regio).
Thx!

Heb het allemaal op 2dehands gezwierd in totaal (800 kaarten), bij een deftig bod zal ik het aanvaarden.
Indien geen deftig bod dan geef ik het weg inderaad.

20241113_170406.jpg

Winkels zijn al orders aan het annuleren omdat men de gevraagde aantallen niet zal kunnen leveren.

Verder verkoopt Maximus ook verder aan tal van winkels, die aantallen zijn zeker niet voor eigen winkel.

Vreemd, ik heb steeds eerlijke prijzen betaald op etb's/ booster bundels van subsets.
Ja ik ook, tot nu. Eerst 40 euro voor ETB van Prismatic, dan 50 euro en nu kunnen ze zelfs niet meer aan die prijs gekocht worden...

Een keer dat iets zeldzamer is, doet hij zijn prijzen ook omhoog. 't Is zijn goed recht natuurlijk he.

Ben hier ook eens aan het piepen en heb die Maximo eens bekeken ook.
Enige wat ik lame vind is dat bij grote bestellingen er nog verzendkosten gevraagd durven worden...

Dat is echt niet meer van deze tijd.

Voor de rest wel prijselijk wat ik wou kopen.

Terug
Bovenaan