[TCG] Pokémon

:unsure: :unsure: cardmarket.com.

Wel op eigen risico. Gisterennacht stuk of 150+ kaarten besteld voor 151 :unsure::unsure:
Dedju, nu pas cardmarket ontdekt. Om te testen, eens wat sleeved boosters besteld want ik open veel te graag boosters. Volgende keer als ik iets zoek, eerst daar eens kijken.

Is het trouwens een aanrader om Paypal hiervoor te gebruiken?

Dedju, nu pas cardmarket ontdekt. Om te testen, eens wat sleeved boosters besteld want ik open veel te graag boosters. Volgende keer als ik iets zoek, eerst daar eens kijken.

Is het trouwens een aanrader om Paypal hiervoor te gebruiken?
Ik gebruik gewoon m'n rekening. Ze gaan altijd uw adres weten.

Soms wel opletten met Cardmarket. Als er weinig aanbod is vragen ze soms onrealistische prijzen. In Facebook-groepen is het doorgaans het goedkoopst.

Ik heb nog een hoopje Japanse 151 kaarten liggen waar ik aan een zachte prijs afstand van wil doen. Hoopje common en reverse holo’s, maar ook rare holo’s en full arts (bv Golem en Bulbasaur). Voor zij die interesse kunnen hebben.
Ook nog een aantal andere full art kaarten van recente sets waar ik zeker niet de hoofdprijs voor hoef.

Soms wel opletten met Cardmarket. Als er weinig aanbod is vragen ze soms onrealistische prijzen. In Facebook-groepen is het doorgaans het goedkoopst.

Ik heb nog een hoopje Japanse 151 kaarten liggen waar ik aan een zachte prijs afstand van wil doen. Hoopje common en reverse holo’s, maar ook rare holo’s en full arts (bv Golem en Bulbasaur). Voor zij die interesse kunnen hebben.
Ook nog een aantal andere full art kaarten van recente sets waar ik zeker niet de hoofdprijs voor hoef.
Toevallig ook darkness ablaze full arts?

Net de nieuwe set shrouded fable liggen openen, in totaal een 22 packs. Pull rates liggen toch wreed tegen vind ik.

Ja maar geen bodemprijzen.
Door de Brexit ben ik mijn go-to winkel verloren: chaos cards. Goeie prijzen, snelle verzending.

Net mijn 151 Ivysaur alt art (card #167) binnen gekregen! :woohoo:

Ik koop steeds nieuwe sets via maximus, goedkoper vind ik niet echt. Hebben ook een winkel in brakel.

Net de nieuwe set shrouded fable liggen openen, in totaal een 22 packs. Pull rates liggen toch wreed tegen vind ik.
Heb al rond de €150 gekocht van Shrouded Fable en zit toch al aan hetzelfde bedrag in waarde volgens Collectr. Dusknoir en Fezandipiti ex zijn de leukske pulls momenteel. Wel al énorm veel kaarten om te verkopen/ruilen.

Heb je een lijstje?

Lekker laten rijpen
20240807-171726.jpg

@Blackened

UCG voegt geen enkele toegevoegde waarde toe.
Als je graded wil moet je gaan voor PSA, Beckett en soms CGC.
Nu heb je gewoon een overprised boosterpack gekocht.

Jullie hobby gaat stevig veranderen in de toekomst op deze manier...

Ja en nee,

Is echt voor de vintage booster packs (waarbij je ze nog kan wegen), om dan te kijken of het wel die specifieke kaart is ja.
Maar voor booster packs die je niet kan wegen niet moet je al heel veel geluk hebben om daar winstgevend uit te komen.

OF de prijs van het scannen moet heel hard naar beneden gaan (nu is het 75 dollar per booster pack dat ze vragen).
Of de scanners moeten heel goedkoop worden (weet niet hoeveel dat kost) , dat iedereen zelf zo een toestel kan aanschaffen.

Tegen die tijd verwacht ik dat ze wel een oplossing zullen vinden.

Heb je een lijstje?
Holo heb ik Starmie, Jolteon, Ditto, Aerodactyl, Wigglytuff, Jynx, Dodrio, Nidoking. Reverse holo heb ik Voltorb, Abra, Nidoran en Kakuna. Voor een holo dacht ik aan €0,50 en reverse holo €0,25.

Verder nog:
- Japanse 151 full art Golem 191/165: €4
- Japanse 151 Charizard ex 006/165: €3
- Japanse 151 full art Bulbasaur 166/165: €7
- Gloom full art Obsidian Flames 198/197: €6
- Dragonite V Pokemon GO 049/078: €1
- Pikachu full art TG05: €6
- Gengar full art TG06: €6
- Charizard VSTAR SWSH262: €14

Twijfel nu wel. Heb de ETB en Mew Collection doos sealed liggen, maar zou ook gewoon wel de collectie willen val maken :D.

Ik zou ze voorlopig sealed houden, de UPC 151 was in December nog 120 euro
En staat nu al aan 145 euro (op zijn goedkoopste) , De Charizard UPC van begin 2023 staat nog maar aan 130.

Alles van 151 zie ik wel nog meer stijgen in de komende jaren.

Terug
Bovenaan