Ja maar geen bodemprijzen.Eerlijke prijzen?
Door de Brexit ben ik mijn go-to winkel verloren: chaos cards. Goeie prijzen, snelle verzending.
Net mijn 151 Ivysaur alt art (card #167) binnen gekregen!

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja maar geen bodemprijzen.Eerlijke prijzen?

Dedju, nu pas cardmarket ontdekt. Om te testen, eens wat sleeved boosters besteld want ik open veel te graag boosters. Volgende keer als ik iets zoek, eerst daar eens kijken.![]()
cardmarket.com.
Wel op eigen risico. Gisterennacht stuk of 150+ kaarten besteld voor 151![]()
Ik gebruik gewoon m'n rekening. Ze gaan altijd uw adres weten.Dedju, nu pas cardmarket ontdekt. Om te testen, eens wat sleeved boosters besteld want ik open veel te graag boosters. Volgende keer als ik iets zoek, eerst daar eens kijken.
Is het trouwens een aanrader om Paypal hiervoor te gebruiken?
Toevallig ook darkness ablaze full arts?Soms wel opletten met Cardmarket. Als er weinig aanbod is vragen ze soms onrealistische prijzen. In Facebook-groepen is het doorgaans het goedkoopst.
Ik heb nog een hoopje Japanse 151 kaarten liggen waar ik aan een zachte prijs afstand van wil doen. Hoopje common en reverse holo’s, maar ook rare holo’s en full arts (bv Golem en Bulbasaur). Voor zij die interesse kunnen hebben.
Ook nog een aantal andere full art kaarten van recente sets waar ik zeker niet de hoofdprijs voor hoef.
Ja maar geen bodemprijzen.
Door de Brexit ben ik mijn go-to winkel verloren: chaos cards. Goeie prijzen, snelle verzending.
Net mijn 151 Ivysaur alt art (card #167) binnen gekregen!![]()
Nee helaas nietToevallig ook darkness ablaze full arts?

Heb al rond de €150 gekocht van Shrouded Fable en zit toch al aan hetzelfde bedrag in waarde volgens Collectr. Dusknoir en Fezandipiti ex zijn de leukske pulls momenteel. Wel al énorm veel kaarten om te verkopen/ruilen.Net de nieuwe set shrouded fable liggen openen, in totaal een 22 packs. Pull rates liggen toch wreed tegen vind ik.
Heb je een lijstje?Soms wel opletten met Cardmarket. Als er weinig aanbod is vragen ze soms onrealistische prijzen. In Facebook-groepen is het doorgaans het goedkoopst.
Ik heb nog een hoopje Japanse 151 kaarten liggen waar ik aan een zachte prijs afstand van wil doen. Hoopje common en reverse holo’s, maar ook rare holo’s en full arts (bv Golem en Bulbasaur). Voor zij die interesse kunnen hebben.
Ook nog een aantal andere full art kaarten van recente sets waar ik zeker niet de hoofdprijs voor hoef.
Ja, tijd om online nog wat sealed producten te kopen.Die 151 kaarten zijn wel aan het stijgen in prijs zo te zien.
![]()
The Company You Can Pay To X-Ray Unopened Pokémon Card Packs Speaks Out
"The technology is not going away, and people know what it can do"www.nintendolife.com
Jullie hobby gaat stevig veranderen in de toekomst op deze manier...
Holo heb ik Starmie, Jolteon, Ditto, Aerodactyl, Wigglytuff, Jynx, Dodrio, Nidoking. Reverse holo heb ik Voltorb, Abra, Nidoran en Kakuna. Voor een holo dacht ik aan €0,50 en reverse holo €0,25.Heb je een lijstje?
Die 151 kaarten zijn wel aan het stijgen in prijs zo te zien.
.Wie weet heb je een paar charizards die zitten te wachten in die dozenTwijfel nu wel. Heb de ETB en Mew Collection doos sealed liggen, maar zou ook gewoon wel de collectie willen val maken.

Twijfel nu wel. Heb de ETB en Mew Collection doos sealed liggen, maar zou ook gewoon wel de collectie willen val maken.