[TCG] One Piece Card Game

Heb er al goed 2 kunnen aanschaffen voor 89 via online shop. Ik ga gisteren naar hun fysieke winkel om nog een exemplaar te kopen:
145€...
Schandalig eigenlijk
 
Vrijdag 2 boxen OP-05 en 1 OP-02 geopend: alt leader Akainu, SP Eneru en alt leader Whitebeard als beste pulls. Gisteren nog eens 14 OP-05 sleeved boosters geopend met opnieuw alt leader Akainu. 😁
 
Heb
Vrijdag 2 boxen OP-05 en 1 OP-02 geopend: alt leader Akainu, SP Eneru en alt leader Whitebeard als beste pulls. Gisteren nog eens 14 OP-05 sleeved boosters geopend met opnieuw alt leader Akainu. 😁
Amai nice!
Ik had Alt Koala en Alt Rob lucci.

Wel zeer nice box geopend, moet enkel Kaido SEC & Trafalgar Law nog hebben en dan heb ik al heel de collectie (AA niet meegerekend ofcourse).

@zaj Cardgameshop in Wijnegem
 
Laatst bewerkt:
Moest er iemand de AA cards uit de gift collection te ruilen hebben laat maar weten. Heb er ook wat dubbele (Yamato, Franky & Luffy)

Nodig: Nami, Robin, Ace, Zoro & Chopper

update:
Ondertussen laatste kaartjes die ik nog nodig had besteld (kon het niet laten) en heel de collectie tot nu toe finally complete! Heb nog een 2de boosterbox geopend in een opwelling, eerste pakje al de Law die ik ontbrak! Nu wel wat spijt dat ik hem geopend heb eigenlijk, beter sealed gehouden.
Dus hopelijk haal ik er nog een paar waardevolle kaartjes uit!
 
Laatst bewerkt:
Devil Fruit had ik dubbel gekocht en heb gelukkig beide varianten van sleeves en DON-kaartjes gepackt ^^
(Iemand interesse in een Devil Fruit?) xD
 
Fuck it. als verzamelaar is dit echt niet leuk. Sinds releasedag al op zoek naar OP-05 boxen en enkel aan scalper prijzen te koop.... -_-

mijn goesting om te verzamelen is ook compleet over nu ik al van 3 sets geen kaarten kan vinden ( 1 , 2, en 5) ...


kaarten die ik nog zoek

OP 01 : alles

OP 2: alles


OP 03 : alle wanted kaarten

001 ACE ( non AA) ( AA heb ik)
013 marco AA
018 fire fist
041 usop
092 rob luci
099 charlote katakuri
108 charlote cracker
114 charlote linlin
119 buzz cut Mochi
122 sogeking
123 charlote katakuri



OP 04:

01- vivi non AA
024 sugar
083 sabo
112 yamato
118 vivi
119 rosinante

05: een betaalbaare boosterbox lol
 
Laatst bewerkt:
Ik bestel zo'n booster telkens bij Game Mania, OP05 dus gewoon op release gekregen en OP06 pre-order ligt ook al even vast.

Soms beter dan board game shops, want mijn lokale handelaar zijn prijs gaat gewoon mee de hoogte in met wat ze online vragen...
 
die zitten ook al aan het max aantal pre orders. Meanwhile kan je bij de bandai shop in Uk gewoon nog aan MSRP alle boxen kopen vanaf OP02.... tripje naar london zit er jammer genoeg voor ons niet in op korte termijn :shutup:
 
die zitten ook al aan het max aantal pre orders. Meanwhile kan je bij de bandai shop in Uk gewoon nog aan MSRP alle boxen kopen vanaf OP02.... tripje naar london zit er jammer genoeg voor ons niet in op korte termijn :shutup:
Linkje? Ik ken wat mensen die naar Londen gaan volgende week. Kan het altijd vragen.
 
Fuck it. als verzamelaar is dit echt niet leuk. Sinds releasedag al op zoek naar OP-05 boxen en enkel aan scalper prijzen te koop.... -_-

mijn goesting om te verzamelen is ook compleet over nu ik al van 3 sets geen kaarten kan vinden ( 1 , 2, en 5) ...


kaarten die ik nog zoek

OP 01 : alles

OP 2: alles


OP 03 : alle wanted kaarten

001 ACE ( non AA) ( AA heb ik)
013 marco AA
018 fire fist
041 usop
092 rob luci
099 charlote katakuri
108 charlote cracker
114 charlote linlin
119 buzz cut Mochi
122 sogeking
123 charlote katakuri



OP 04:

01- vivi non AA
024 sugar
083 sabo
112 yamato
118 vivi
119 rosinante

05: een betaalbaare boosterbox lol
Amai zeer spijtig. Ik heb net al mijn "overschot" aan kaarten vanaf OP01 tot OP04 van de hand gedaan via catawiki voor ocharme 30€. Als ik het had geweten had ik ze veel liever hier gezet.

Van OP05 heb ik wel zowat alle commons & uncommons alvast liggen (3 boosterboxxen geopend).

Als je wil kan je altijd eens even op mijn sellers profiel kijken op cardmarket en kunnen we gerust iets afspreken.

 
Ik bestel zo'n booster telkens bij Game Mania, OP05 dus gewoon op release gekregen en OP06 pre-order ligt ook al even vast.

Zo doe ik het ook, op tijd pre-orderen wel, want tegenwoordig is OP06 uitverkocht. Denk als OP06 eind maart uitkomt, dat je midden april al best kijkt of er een boosterbox van OP07 te pre-orderen valt. (is ook altijd € 99,98, standaard prijs, geen woekerprijs ofzo)

Fuck it. als verzamelaar is dit echt niet leuk. Sinds releasedag al op zoek naar OP-05 boxen en enkel aan scalper prijzen te koop.... -_-

mijn goesting om te verzamelen is ook compleet over nu ik al van 3 sets geen kaarten kan vinden ( 1 , 2, en 5) ...


kaarten die ik nog zoek

....

Ik kijk es welke dubbele ik allemaal heb!
 
Linkje? Ik ken wat mensen die naar Londen gaan volgende week. Kan het altijd vragen.
had het op de OPTCG reddit gelezen. wel 1 box per per persoon per bezoek.


Amai zeer spijtig. Ik heb net al mijn "overschot" aan kaarten vanaf OP01 tot OP04 van de hand gedaan via catawiki voor ocharme 30€. Als ik het had geweten had ik ze veel liever hier gezet.

Van OP05 heb ik wel zowat alle commons & uncommons alvast liggen (3 boosterboxxen geopend).

Als je wil kan je altijd eens even op mijn sellers profiel kijken op cardmarket en kunnen we gerust iets afspreken.

merci voor het aanbod, maar hoop toch nog ergens op een manier een box op de kop te kunnen tikken :D
 
Laatst bewerkt:
had het op de OPTCG reddit gelezen. wel 1 box per per persoon per bezoek.



merci voor het aanbod, maar hoop toch nog ergens op een manier een box op de kop te kunnen tikken :D
No worries. Moest je toch eens een lijst willen doorsturen kan ik gerust eens kijken welke ik nog heb. Vooral OP05.
 
Bon. Ik zat, zoals altijd, te wachten tot Game Mania hun pre-orders ging openen voor OP07 (en andere aangekondigde zaken, zoals starter packs, etc). Komt dat (eindelijk) online, maar als uitverkocht...

Gebeld naar de winkel en 'ja sorry, weinig voorraad, blablalba'. Nochtans mij eens op 'een lijst' laten zetten, maar dus geen avance. Wordt nu zoeken waar ik deze nog kan bemachtigen, maar vrees ervoor...
 
Bon. Ik zat, zoals altijd, te wachten tot Game Mania hun pre-orders ging openen voor OP07 (en andere aangekondigde zaken, zoals starter packs, etc). Komt dat (eindelijk) online, maar als uitverkocht...

Gebeld naar de winkel en 'ja sorry, weinig voorraad, blablalba'. Nochtans mij eens op 'een lijst' laten zetten, maar dus geen avance. Wordt nu zoeken waar ik deze nog kan bemachtigen, maar vrees ervoor...
Ow damn, was hier ook op aan het wachten maar als ze al als uitverkocht online komen... One Piece is toch echt nergens te vinden, heb OP6 ook nergens te pakken gekregen of zien liggen, dan maar veel singles besteld die ge wel overal tegenkomt.
 
Op06 was nochtans mooi voorradig. 2 sets gekocht bij Game Mania, paar weken later kwam ik toevallig een andere Game Mania binnen en daar stonden nog eens 2 booster boxxe achter de balie. Nog eentje van meegesnoept.
 
Op06 was nochtans mooi voorradig. 2 sets gekocht bij Game Mania, paar weken later kwam ik toevallig een andere Game Mania binnen en daar stonden nog eens 2 booster boxxe achter de balie. Nog eentje van meegesnoept.
Ik had mijn boosterbox gepre-orderd, maar slechts eentje. Terplekke nog 5 packs kunnen kopen, ook al was dat niet in stock volgens de site. Ander verhaal dus deze keer...
 
Op06 was nochtans mooi voorradig. 2 sets gekocht bij Game Mania, paar weken later kwam ik toevallig een andere Game Mania binnen en daar stonden nog eens 2 booster boxxe achter de balie. Nog eentje van meegesnoept.
Hmm, Mechelen en antwerpen op releasedag gedaan, hadden niks binnen gekregen, kontich t weekend erna gecheckt en hadden ook niks. Daarna wel niks meer gecheckt want online steeds geen voorraad...
 
Mja ik denk dat je echt geluk moet hebben dan. Heb nu ook wel telefoontje gekregen voor OP-07 van Game Mania... Dus ik hoop er alvast 2 te pakken te krijgen.

De uitbreidingsset van over een paar weken had ik nog aan 85 euro het stuk kunnen pre orderen bij cardgameshop. Spijtig dat die hun prijzen ook hebben aangepast vanaf de volgende set.
 
Terug
Bovenaan