[TCG] Disney’s Lorcana

Allright nog 12 kaarten kom ik tekort voor chapter 1 compleet te hebben

18,42,59,62,82,84,95,135,166,172,192 en 200

Moest er iemand die willen verkopen/ruilen.
 
47 packs gekocht eind augustus en nu gedurende een maand af en toe packs geopend.
Vandaag in 1 van de laatste packs Echanted Stitch gepulled.

Nu alles open is eens opgelijst welke ik nog tekort heb: 5, 18, 42, 48, 68, 70, 107, 139, 178, 195
 
Ik heb dit weekend bij een vriend die zowat alles verzameld het spel zelf eens een paar uur gespeeld, en is nog wel fun.
Beetje gemakkelijk ivm andere card games, qua mechanics.
Behalve het feit dat wanneer je een paar punten achterloopt op de lore track in het begin van een spel, het al snel lastig word om nog bij te benen voordat die speler aan 20 lore zit.

Ik las hier wat speculatie ivm reprint van de eerste set, en volgens hem zijn ze daar nu wel degelijk mee bezig.
En heb het net eens gegoogled en lijkt inderdaad zo te zijn.

 
Mijn vrouw vindt Lorcana wel leuk. Ze heeft deze week onderstaande uit een booster gehaald.
https://ibb.co/3cfJ6XZ
Nu, wij hebben niet zoveel ervaring met TCG's maar is het het waard om dergelijke kaart te laten graden en verkopen? Beetje opzoekwerk toont ons dat deze kaart toch wel enige waarde lijkt te hebben. Ze is niet echt een collector dus heeft ze iets van "kan ze beter verkopen aangezien die kaart geen enkel in-game nut heeft"
 
Ik hoop dat reprints nog komen voor de eerste set. Anders zal het 2de hands zoeken worden vermoed ik :(
 
Ik hoop dat reprints nog komen voor de eerste set. Anders zal het 2de hands zoeken worden vermoed ik :(

Je mag me altijd een lijstje sturen met de kaarten die je nog nodig hebt van chapter 1. Heb nog wel wat dubbele liggen. Wel vooral commons en uncommons.
 
Terug
Bovenaan