Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
. Wil nu geen naam ofzo maar uiteraard wel iets dat mij meteen doet denken aan de geboorte/mijn kind.
.
.Eindelijk nog eens een post hier, het is hier veel te stil in die thread!Ben ook sterk aan t overwegen om iets te zetten in verband met (geboorte van) eerste kind, maar miljaar er is veel keuze in stijl alleen al, al zou ik wel zeker iets met kleur willen, niks al te groot en ook niet op een constant zichtbare plek. Wil nu geen naam ofzo maar uiteraard wel iets dat mij meteen doet denken aan de geboorte/mijn kind.
Zal nog wel fkes duren vooraleer ik eruit ben denk ik, hopelijk heeft hij tegen dan zijn rijbewijs nog niet.
Had ik op zich niet direct gedacht dat ik er ooit één zou laten zetten maar momenteel voelt het wel echt juist, partner heeft er al wel een aantal dus ik denk wel dat zij er dan ook nog eentje gaat laten zetten (al wil ik allebei dezelfde wel echt niet).
.Same here maar ik heb te veel artiesten op't oog (ale, hun werk), en heel veel ideetjes maar zo niet echt 1 idee die er uitspringt. Ook niet super content van mijn meest recente en nu een beetje een schrikske opgelopen ook welEindelijk nog eens een post hier, het is hier veel te stil in die thread!
Ik ben stilletjes toch weer aan 't denken om er nog eentje te laten zetten.
Waar hebt ge die meest recente laten zetten, en waarom niet content van?Same here maar ik heb te veel artiesten op't oog (ale, hun werk), en heel veel ideetjes maar zo niet echt 1 idee die er uitspringt. Ook niet super content van mijn meest recente en nu een beetje een schrikske opgelopen ook wel
Ik twijfel om een oorbel te laten schieten. Op zich niets wereldschokkends, maar op één of andere manier durf ik niet goed. Deels omwille van reacties binnen mijn familie en werk en deels omdat ik twijfel of het me wel echt goed gaat staan. Zijn er veel mannen hier met een oorbel? Hoe waren reacties enz?
Als ge @Tonerider zijn uitgestrekte benen aan het raam hebt laten zetten op uw benen begrijp ik u enigszins...Same here maar ik heb te veel artiesten op't oog (ale, hun werk), en heel veel ideetjes maar zo niet echt 1 idee die er uitspringt. Ook niet super content van mijn meest recente en nu een beetje een schrikske opgelopen ook wel

Skylash Ink - Niet ontevreden maar ik weet het niet goed. Bij m'n andere tattoos had ik direct een 'wow ja nice' gevoel en bij deze niet. 't Was ook wel geen gemakkelijke opdracht want wel een moeilijke foto (wat ze zelf ook had gezegd).. Misschien dat wat kleine touch-ups bepaalde dingetjes wel kunnen fixen. Of wat leuke bloemetjes errond ter afleiding/versiering hahaWaar hebt ge die meest recente laten zetten, en waarom niet content van?
Skylash Ink - Niet ontevreden maar ik weet het niet goed. Bij m'n andere tattoos had ik direct een 'wow ja nice' gevoel en bij deze niet. 't Was ook wel geen gemakkelijke opdracht want wel een moeilijke foto (wat ze zelf ook had gezegd).. Misschien dat wat kleine touch-ups bepaalde dingetjes wel kunnen fixen. Of wat leuke bloemetjes errond ter afleiding/versiering haha
ik vind dat ook wel goed gelukt moet ik zeggen.Skylash Ink - Niet ontevreden maar ik weet het niet goed. Bij m'n andere tattoos had ik direct een 'wow ja nice' gevoel en bij deze niet. 't Was ook wel geen gemakkelijke opdracht want wel een moeilijke foto (wat ze zelf ook had gezegd).. Misschien dat wat kleine touch-ups bepaalde dingetjes wel kunnen fixen. Of wat leuke bloemetjes errond ter afleiding/versiering haha
Kan zelf niet pinpointen wat er 'mist' ofzo, maar de positieve comments helpen wel haha. Misschien omdat het een andere stijl is dan de rest van mijn tattoos (kleur neotrad) maar die staan op mijn benen dus dacht niet dat dat mij zou storen. Verder zeer fijne ervaring hoor daar, voor fineline en realism kan ik ze zeker aanraden!Ik begrijp wat je wil zeggen, maar ik vind hem toch ook mooi. Ook zeker niet gemakkelijk met die vacht. Wel echt goed gezet!Skylash Ink - Niet ontevreden maar ik weet het niet goed. Bij m'n andere tattoos had ik direct een 'wow ja nice' gevoel en bij deze niet. 't Was ook wel geen gemakkelijke opdracht want wel een moeilijke foto (wat ze zelf ook had gezegd).. Misschien dat wat kleine touch-ups bepaalde dingetjes wel kunnen fixen. Of wat leuke bloemetjes errond ter afleiding/versiering haha
Het is idd dat hij wat verdwijnt langs rechts omdat de schaduw/foto het werk vraagtMerci iedereenKan zelf niet pinpointen wat er 'mist' ofzo, maar de positieve comments helpen wel haha. Misschien omdat het een andere stijl is dan de rest van mijn tattoos (kleur neotrad) maar die staan op mijn benen dus dacht niet dat dat mij zou storen. Verder zeer fijne ervaring hoor daar, voor fineline en realism kan ik ze zeker aanraden!

Bij wie, en was het ne cover up?Blackout sleeve laten zetten.
7 uur liggen bloeden lijk ne zwijn..
Binnekort afspraak moeten maken vo retouches