Tattoos & Piercings

De laatste aanwinst toen ze net gezet was (begin oktober).

4B49DF48-3508-4D7A-B4D3-3AF65E686878.jpeg

Ben ook sterk aan t overwegen om iets te zetten in verband met (geboorte van) eerste kind, maar miljaar er is veel keuze in stijl alleen al, al zou ik wel zeker iets met kleur willen, niks al te groot en ook niet op een constant zichtbare plek :p. Wil nu geen naam ofzo maar uiteraard wel iets dat mij meteen doet denken aan de geboorte/mijn kind.

Zal nog wel fkes duren vooraleer ik eruit ben denk ik, hopelijk heeft hij tegen dan zijn rijbewijs nog niet :D .

Had ik op zich niet direct gedacht dat ik er ooit één zou laten zetten maar momenteel voelt het wel echt juist, partner heeft er al wel een aantal dus ik denk wel dat zij er dan ook nog eentje gaat laten zetten (al wil ik allebei dezelfde wel echt niet) :p .

Ben ook sterk aan t overwegen om iets te zetten in verband met (geboorte van) eerste kind, maar miljaar er is veel keuze in stijl alleen al, al zou ik wel zeker iets met kleur willen, niks al te groot en ook niet op een constant zichtbare plek :p. Wil nu geen naam ofzo maar uiteraard wel iets dat mij meteen doet denken aan de geboorte/mijn kind.

Zal nog wel fkes duren vooraleer ik eruit ben denk ik, hopelijk heeft hij tegen dan zijn rijbewijs nog niet :D .

Had ik op zich niet direct gedacht dat ik er ooit één zou laten zetten maar momenteel voelt het wel echt juist, partner heeft er al wel een aantal dus ik denk wel dat zij er dan ook nog eentje gaat laten zetten (al wil ik allebei dezelfde wel echt niet) :p .
Eindelijk nog eens een post hier, het is hier veel te stil in die thread!

Ik ben stilletjes toch weer aan 't denken om er nog eentje te laten zetten 😅.

Eindelijk nog eens een post hier, het is hier veel te stil in die thread!

Ik ben stilletjes toch weer aan 't denken om er nog eentje te laten zetten 😅.
Same here maar ik heb te veel artiesten op't oog (ale, hun werk), en heel veel ideetjes maar zo niet echt 1 idee die er uitspringt. Ook niet super content van mijn meest recente en nu een beetje een schrikske opgelopen ook wel

@arevee Ik zeg eigenlijk ook al heel mijn volwassen leven dat ik geen tattoos moet hebben. Vooral ingegeven door het feit dat ik er altijd vanuit ging dat ik mijn tattoo op een gegeven moment niet meer mooi zou vinden of beu zou zijn. Als twintiger draag je een tattoo toch best lang in het beste geval.
Echter ben ik nu 43jaar en heb 2 dochters die ik misschien wel ergens wil zetten. Het zaadje is hier sinds kort geplant in mijn hoofd. Is nog lang niet zeker dat het er uiteindelijk ook van komt.
Gewoon een naam zetten is ook niet mijn ding dus ben ook wel benieuwd wat er nog mogelijk is.

Same here maar ik heb te veel artiesten op't oog (ale, hun werk), en heel veel ideetjes maar zo niet echt 1 idee die er uitspringt. Ook niet super content van mijn meest recente en nu een beetje een schrikske opgelopen ook wel
Waar hebt ge die meest recente laten zetten, en waarom niet content van?

Ik twijfel om een oorbel te laten schieten. Op zich niets wereldschokkends, maar op één of andere manier durf ik niet goed. Deels omwille van reacties binnen mijn familie en werk en deels omdat ik twijfel of het me wel echt goed gaat staan. Zijn er veel mannen hier met een oorbel? Hoe waren reacties enz?

Ondertussen gedurfd? Hoe viel het mee met de reacties?

Als ge @Tonerider zijn uitgestrekte benen aan het raam hebt laten zetten op uw benen begrijp ik u enigszins...

:p

Waar hebt ge die meest recente laten zetten, en waarom niet content van?
Skylash Ink - Niet ontevreden maar ik weet het niet goed. Bij m'n andere tattoos had ik direct een 'wow ja nice' gevoel en bij deze niet. 't Was ook wel geen gemakkelijke opdracht want wel een moeilijke foto (wat ze zelf ook had gezegd).. Misschien dat wat kleine touch-ups bepaalde dingetjes wel kunnen fixen. Of wat leuke bloemetjes errond ter afleiding/versiering haha

Laatst bewerkt:
Skylash Ink - Niet ontevreden maar ik weet het niet goed. Bij m'n andere tattoos had ik direct een 'wow ja nice' gevoel en bij deze niet. 't Was ook wel geen gemakkelijke opdracht want wel een moeilijke foto (wat ze zelf ook had gezegd).. Misschien dat wat kleine touch-ups bepaalde dingetjes wel kunnen fixen. Of wat leuke bloemetjes errond ter afleiding/versiering haha

Ik vind het in elk geval wel netjes.

Ik wil nog wel tattoos maar dan is het op de handen, vingers & nek. Ik zou het graag willen, mijn vrouw vind het ook geen probleem, toch voel ik enige remming

ik vind dat ook wel goed gelukt moet ik zeggen.

Merci iedereen :) Kan zelf niet pinpointen wat er 'mist' ofzo, maar de positieve comments helpen wel haha. Misschien omdat het een andere stijl is dan de rest van mijn tattoos (kleur neotrad) maar die staan op mijn benen dus dacht niet dat dat mij zou storen. Verder zeer fijne ervaring hoor daar, voor fineline en realism kan ik ze zeker aanraden!

Ik begrijp wat je wil zeggen, maar ik vind hem toch ook mooi. Ook zeker niet gemakkelijk met die vacht. Wel echt goed gezet!

Merci iedereen :) Kan zelf niet pinpointen wat er 'mist' ofzo, maar de positieve comments helpen wel haha. Misschien omdat het een andere stijl is dan de rest van mijn tattoos (kleur neotrad) maar die staan op mijn benen dus dacht niet dat dat mij zou storen. Verder zeer fijne ervaring hoor daar, voor fineline en realism kan ik ze zeker aanraden!
Het is idd dat hij wat verdwijnt langs rechts omdat de schaduw/foto het werk vraagt
Verder gewoon netjes hoor.

Morgen is het nog eens aan mij!🥰

Ben eens bij Amberbvo (insta handle) geweest.

Goed werk, snel, iets duurder maar dat compenseert met snel werken en de stencil die direct klaar ligt ipv de zoveelste artiest die de tekening nog moet maken..

Ook gewoon aangenaame griet, beetje flapuit maar fun.

Ga er wel geen grote werken laten zetten, want haar zwartste werk is nog steeds erg licht, for my taste.

Terug
Bovenaan