Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij nam altijd tramadol toch? Heb dat nu niet in de kast liggen en heb wat last van tattoo flu dus ga wellicht niet goed slapen.Niets zo pijnlijk als de tepels imo, steelt er wel serieus bovenuit.
Khoop daje goed gegeten hebt![]()
Muziekje in de oren steken?Jij nam altijd tramadol toch? Heb dat nu niet in de kast liggen en heb wat last van tattoo flu dus ga wellicht niet goed slapen.
Aanraders voor morgen kwa pijnstillers? TKTX is onderweg want die tepel doe'k geen 2 keer 'droog'.
't Zijn een paar lijnen bovenrug en shaden, mijn rug had ik niet zo'n last van eigenlijk (lijnen wel, shaden niet).
Muziekje in de oren steken?
Ik zie niet echt in hoe die Fanta zal helpen?Ja, ga ik vandaag eens proberen. Heb altijd gebabbeld met mijn artiest (heb een goeie 60uur nu) maar ik handle het echt slechter dan ervoor. Is ook wat mindset wellicht.
Ga nu naar de Quick wat doubles in mijn lijf steken en ne Fanta gaan halen en we zien wel.
Om die burgers door te zwelgenIk zie niet echt in hoe die Fanta zal helpen?

Haha ja da drink ik gewoon graagIk zie niet echt in hoe die Fanta zal helpen?

Jij nam altijd tramadol toch? Heb dat nu niet in de kast liggen en heb wat last van tattoo flu dus ga wellicht niet goed slapen.
Aanraders voor morgen kwa pijnstillers? TKTX is onderweg want die tepel doe'k geen 2 keer 'droog'.
't Zijn een paar lijnen bovenrug en shaden, mijn rug had ik niet zo'n last van eigenlijk (lijnen wel, shaden niet).
Ja, eens bij de dokter geweest, grote fles voorgeschreven, genoeg voor een ganse bodysuit.
Kzou zeggen ge moogd ze hebben maar ben op reis.
Ja op de rug was bij mij de lijnen ook het ergste.
Heb je gisteren dat Hannya masker laten zetten? Of was dat iemand anders
Heeft ze zelf geen pijnstiller? Of zoiets dat ze erop kan spuiten als de huid open ligt? Werkt meestal wel goed.
Ik denk als je die tktx ga gebruiken dat eens het uitgewerkt is, het moeilijker zal zijn om de pijn te verbijten. (Ik kan ook verkeerd zijn uiteraard)
Ook eens gaan horen bij den dokter dan.
Ja klopt, dat was ik.
Das vriendelijk!
Ze gebruikt zelf niks, maar er was wel iemand in de shop die tktx had gebruikt en ze deden daar wel chill over dus niet ongebruikelijk, denk ik. Ze zei ook dat er gasten zijn met grote front pieces die sessies doen van telkens 2uur.
Moet zeggen dat gisteren ook wel mijn kop er nie naar stond en zo gewoon op mijn rug liggen is nogal out in the open. Da fuckte wel me mijn brein ofzo.
Vandaag kan ik mij wat verstoppen in mijn armen en outzonen.
Thanks buddy.Mindset doet veel.
Wel niet overdrijven met de tramadol, sommige mensen worden daar serieus misselijk van.
Grote werken in stukken van 2h is toch ook alleen maar goed als ge in de buurt woont.
Achteraf wel blij dat ik doorgebeten heb.
Oh ja, houding doet veel, da was idd wel nice.
Maar uiteindelijk, op u rug is ook nog wel een aangename houding, als de artist wat chill is.
Iets over uw hoofd leggen? Trui ofzo.
Herinner ook dat ik veel op mijn handen heb gelegen.
In elk geval hannya masker ziet er vet uit, ben benieuwd wat het resultaat zal zijn.
Mick vw in Wilrijk.Iemand weet van een goede blackout artiest?
Ja heb ik gezien. Reageert jammer genoeg niet op mijn mailsMick vw in Wilrijk.
Die heeft mijn benen gedaan en dat zwart blijf echt goed zitten. Loop veel rond met korte broek en geen vervaging.
Hij heeft ook zo'n beast van een neelde stack
Ja.. da kan wel haha.Ja heb ik gezien. Reageert jammer genoeg niet op mijn mails