Systeem om uw werk/taken te managen

Ik ben hier wellicht de enige die een Atoma schrift gebruikt zeker?
Ik zie er het voordeel niet meer in, vooral vanwege niet snel doorzoekbaar, zeker als je al een hele historiek hebt opgebouwd.

Als je dan echt wil noteren zie ik meer in iets als een Rocketbook wat toch iets beter digitaliseert.
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Mijn brein.

Met af en toe eens een outlook herinnering indien het echt echt echt belangrijk wordt. Met dan direct een inslotmoment in mijn agenda om die zaken prioritair af te handelen inclusief de mail/opdrachtenlijst voor die taak.

Werkt voor mij voorlopig nog altijd het beste. Ik krijg de wubbes van lijstjes anders...
 
Breng ze niet op ideeën in corporate. Elke week de excel rondmailen, want sharepoint is te exotisch
Neenee, zo moet ge het ni doen.

Ge moet eerst een teams meeting maken waar iedereen inzit. Zo een nutteloze sync meeting, could have been an email. Maar die is belangrijk! Dan maakt het systeem achterliggend een sharepoint datastore aan. Belangrijk! Dan voegt ge daar een Excel file met ToDos aan toe en kan iedereen daar samen aan werken.

Dan pakt ge wat externen mee in die meeting chat en mailt ge Excels en updated versies onder elkaar voor te uploaden naar die teams meeting.

Daarna stopt het project voor een half jaar en niemand vind die files nog terug.

Eenmaal als het project terug begint attacht ge die Excel terug aan een nieuwe meeting invite zodat, eenmaal als ge die meeting accepteert, niemand die files meteen kan terug vinden.

A bit more corporate plz.

En voor de pro's: vanaf dat er zo'n project zich aan het ontwikkelen is kunt ge die meeting chat pinnen in Teams, totdat ge natuurlijk zoveel lopende projecten hebt dat pinnen geen enkel nut meer heeft.
 
Laatst bewerkt:
Tot ze zonder aankondiging een retention policy van 30d zetten op alles in teams...

Dat is hier een gebleit geweest... :laugh:

Neenee, zo moet ge het ni doen.

Ge moet eerst een teams meeting maken waar iedereen inzit. Zo een nutteloze sync meeting, could have been an email. Maar die is belangrijk! Dan maakt het systeem achterliggend een sharepoint datastore aan. Belangrijk! Dan voegt ge daar een Excel file met ToDos aan toe en kan iedereen daar samen aan werken.

Dan pakt ge wat externen mee in die meeting chat en mailt ge Excels en updated versies onder elkaar voor te uploaden naar die teams meeting.

Daarna stopt het project voor een half jaar en niemand vind die files nog terug.

Eenmaal als het project terug begint attacht ge die Excel terug aan een nieuwe meeting invite zodat, eenmaal als ge die meeting accepteert, niemand die files meteen kan terug vinden.

A bit more corporate plz.

En voor de pro's: vanaf dat er zo'n project zich aan het ontwikkelen is kunt ge die meeting chat pinnen in Teams, totdat ge natuurlijk zoveel lopende projecten hebt dat pinnen geen enkel nut meer heeft.
 
ITSM tool voor opvolgen incidenten/requesten
Outlook agenda voor planning, vb welke vestiging ik welke dag ben of afspraken met leveranciers. Ook omdat collega's dit dan kunnen zien en rekening mee houden.
ToDoList (gratis tooltje) om mijn werk wat meer op te splitsen in taken om zo makkelijker planning te kunnen maken + een log van mijn werk zodat ik tenminste nog wat weet te vertellen op interne meetings.
-> https://www.abstractspoon.com/
 
Terug
Bovenaan