The Magical Taz
Well-known member
Nu ben ik wel benieuwd.Er zijn er natuurlijk die je wèl durft delen en diegene die je niet durft delen...![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nu ben ik wel benieuwd.Er zijn er natuurlijk die je wèl durft delen en diegene die je niet durft delen...![]()
De stoot is dat Myllana de slagroom toch gebruikt heeft, maar helemaalNu ben ik wel benieuwd.
en Mulan heeft de foto…Mijn stoot is toch dommer hoor @Myllana.
Ik was snel ah rijden in de bush voor een response over een tak gereden die gat in een leiding heeft gemaakt aan mijn tank. Der is nu massas diesel uit mijn wagen aan het lopen. Ik ben gedrenkt in diesel en moet dat nu proberen te fixen in de middle of nowhere met paar veters. Maar eerst een sigaretje en zal dan maar aan beginnen.

Zonder texting and driving had je kunnen anticiperen op die tak. Aha!Mijn stoot is toch dommer hoor @Myllana.
Ik was snel ah rijden in de bush voor een response over een tak gereden die gat in een leiding heeft gemaakt aan mijn tank. Der is nu massas diesel uit mijn wagen aan het lopen. Ik ben gedrenkt in diesel en moet dat nu proberen te fixen in de middle of nowhere met paar veters. Maar eerst een sigaretje en zal dan maar aan beginnen.
Haha bij een response rijden we echt 80-120 km/h op baantje waar je misschien max 40 km/h kan/mag rijden. Dus nee dan effectief 2 handen op het stuur en 100% concentratie, dus no textingZonder texting and driving had je kunnen anticiperen op die tak. Aha!
So many questions. Was dat jij die hier ergens ooit eens postte over bijennesten om olifanten weg te houden o.i.d.?Haha bij een response rijden we echt 80-120 km/h op baantje waar je misschien max 40 km/h kan/mag rijden. Dus nee dan effectief 2 handen op het stuur en 100% concentratie, dus no texting
Maar de leiding deze ochtend afgehaald en zie er toch meer een steen damage uit kan er dus niet teveel aandoen

Ja bijen en olifanten is mij.So many questions. Was dat jij die hier ergens ooit eens postte over bijennesten om olifanten weg te houden o.i.d.?
Waar woon jij? Welke job? En een response op wat? Welke wagen?
Klinkt als één groot avontuur.![]()

Story does not disappoint. Hero.Ja bijen en olifanten is mij.
Ik woon in prive gedeelte van Kruger NP en ben zelfs de chairman van een sub regio. Er was sprake van mensen die illegaal in bepaalde regio naar binnen zijn gegaan, kans op poachers was groot dus ff vlammen met mijn Ford Ranger Wildtrak om zeker te zijn, in de wagen lag ook een shotgun, AR15, bulletproof, nighvision maar al niet nodig was vals alarm. En ik ben gewoon een lodge eigenaar.
PS je kon dit ook al aan uw vrouw vragen hoor ze was hier gisteren nog![]()
Die afstand is peanuts voor een vrouw met noden.Story does not disappoint. Hero.
Mijn vrouw zit in Oeganda. Scheelt maar 2702 km van Kurger NP naar Kampala.
LEUGENAAR!
Ik ben er ferm gerust in.Die afstand is peanuts voor een vrouw met noden.

Wat was dat van "een ezel .....Doe water in de koffiemachine.
Maak de capsuleopvanger leeg.
Steek een nieuwe capsule in en start de koffie.
Kom terug en besef dat ik de mok vergenten ben en kuis de overflow op.
Nieuwe capsule. Nieuwe poging.
Ben ik weer die mok vergeten.
Aarrghhh.

Ik heb zo eens ene geweten bij het bloeddonorcentrum. Verpleegster zegt dat hij best nog even bleef zitten, was meneer zijn eerste keer. 'Nee nee, kom, ça va hoor'.Gisteren in de kliniek van mijn zelve gegaan met een open blikje cola in mijn handen dat ze mij juist hadden toegestopt omdat ik precies wa bleek werd. Ondanks de raad van te blijven zitten vond ik het een beter idee van naar buiten te gaan... 15 seconden later waren ze daar de cola van de witte muren aan het wrijven
Naar het schijnt ook met mijn hoofd goed tegen de muur geklopt bij het neergaan (letterlijke stoot van de dag)![]()
Bij mij was het niet echt van " 't zal wel gaan" maar eerder van ik moet NU frisse lucht hebben en heel die kamer draait hier.Ik heb zo eens ene geweten bij het bloeddonorcentrum. Verpleegster zegt dat hij best nog even bleef zitten, was meneer zijn eerste keer. 'Nee nee, kom, ça va hoor'.
Meneer staat recht, zet 2 stappen en valt los voorover zonder handen te zetten. De gehele klap werd opgevangen met z'n tanden op de harde vloer. Tanden sprongen in verschillende stukken bij impact.
Hij heeft wel 2 cinematickets gekregen i.p.v. 1. Maar zelfs dat toverde geen glimlach op z'n gezicht.
Hij stond daar met z'n mond vol tanden.