Stomme stoot van de dag

Mijn stoot is toch dommer hoor @Myllana.

Ik was snel ah rijden in de bush voor een response over een tak gereden die gat in een leiding heeft gemaakt aan mijn tank. Der is nu massas diesel uit mijn wagen aan het lopen. Ik ben gedrenkt in diesel en moet dat nu proberen te fixen in de middle of nowhere met paar veters. Maar eerst een sigaretje en zal dan maar aan beginnen.

Ik was snel ah rijden in de bush voor een response over een tak gereden die gat in een leiding heeft gemaakt aan mijn tank. Der is nu massas diesel uit mijn wagen aan het lopen. Ik ben gedrenkt in diesel en moet dat nu proberen te fixen in de middle of nowhere met paar veters. Maar eerst een sigaretje en zal dan maar aan beginnen.

Ja maar kijk dat is gewoon een ongeluk, ergens in de jungle en das nog wel spannend en avontuurlijk en alles maar als je zoals ik dan de hele tijd als een randdebiel rondjes loopt om je kookeiland dan ben je sielug.😖

Zonder texting and driving had je kunnen anticiperen op die tak. Aha!

Zonder texting and driving had je kunnen anticiperen op die tak. Aha!
Haha bij een response rijden we echt 80-120 km/h op baantje waar je misschien max 40 km/h kan/mag rijden. Dus nee dan effectief 2 handen op het stuur en 100% concentratie, dus no texting

Maar de leiding deze ochtend afgehaald en zie er toch meer een steen damage uit kan er dus niet teveel aandoen

Haha bij een response rijden we echt 80-120 km/h op baantje waar je misschien max 40 km/h kan/mag rijden. Dus nee dan effectief 2 handen op het stuur en 100% concentratie, dus no texting

Maar de leiding deze ochtend afgehaald en zie er toch meer een steen damage uit kan er dus niet teveel aandoen
So many questions. Was dat jij die hier ergens ooit eens postte over bijennesten om olifanten weg te houden o.i.d.?

Waar woon jij? Welke job? En een response op wat? Welke wagen?

Klinkt als één groot avontuur. :coolbrows:

So many questions. Was dat jij die hier ergens ooit eens postte over bijennesten om olifanten weg te houden o.i.d.?

Waar woon jij? Welke job? En een response op wat? Welke wagen?

Klinkt als één groot avontuur. :coolbrows:
Ja bijen en olifanten is mij.

Ik woon in prive gedeelte van Kruger NP en ben zelfs de chairman van een sub regio. Er was sprake van mensen die illegaal in bepaalde regio naar binnen zijn gegaan, kans op poachers was groot dus ff vlammen met mijn Ford Ranger Wildtrak om zeker te zijn, in de wagen lag ook een shotgun, AR15, bulletproof, nighvision maar al niet nodig was vals alarm. En ik ben gewoon een lodge eigenaar.

PS je kon dit ook al aan uw vrouw vragen hoor ze was hier gisteren nog :oi22:

Ja bijen en olifanten is mij.

Ik woon in prive gedeelte van Kruger NP en ben zelfs de chairman van een sub regio. Er was sprake van mensen die illegaal in bepaalde regio naar binnen zijn gegaan, kans op poachers was groot dus ff vlammen met mijn Ford Ranger Wildtrak om zeker te zijn, in de wagen lag ook een shotgun, AR15, bulletproof, nighvision maar al niet nodig was vals alarm. En ik ben gewoon een lodge eigenaar.

PS je kon dit ook al aan uw vrouw vragen hoor ze was hier gisteren nog :oi22:
Story does not disappoint. Hero.

Mijn vrouw zit in Oeganda. Scheelt maar 2702 km van Kurger NP naar Kampala.

LEUGENAAR!

We hebben een sjabloon voor wanneer we klanttekeningen sturen naar een klant.

Kheb dus vandaag 1 verstuurd met
'geachte meneer/mevrouw voornaam achternaam van contactpersoon' in de aanhef

EN DAT STAAT DUS IN FLUO ZODAT GE HET NIET ZOU VERGETEN AANPASSEN

:help:
:wallbash:
:headshake:
:cry:

Echt, soms voel ik me zo dom

De bloemsuiker staat in het kastje dichtst bij de toaster. Als kinderen een Brusselse wafel vragen, doe ik daar dus die bloemsuiker op. Waar ik niet op gelet had, is dat de Maizena nu óók in dat kastje staat. En dat is ook een doosje met een lepel in.
.
.
Sorry, kinderen!

Doe water in de koffiemachine.

Maak de capsuleopvanger leeg.

Steek een nieuwe capsule in en start de koffie.

Kom terug en besef dat ik de mok vergenten ben en kuis de overflow op.

Nieuwe capsule. Nieuwe poging.

Ben ik weer die mok vergeten.

Aarrghhh.

Gisteren in de kliniek van mijn zelve gegaan met een open blikje cola in mijn handen dat ze mij juist hadden toegestopt omdat ik precies wa bleek werd. Ondanks de raad van te blijven zitten vond ik het een beter idee van naar buiten te gaan... 15 seconden later waren ze daar de cola van de witte muren aan het wrijven :unsure:

Naar het schijnt ook met mijn hoofd goed tegen de muur geklopt bij het neergaan (letterlijke stoot van de dag) :unsure:

Doe water in de koffiemachine.

Maak de capsuleopvanger leeg.

Steek een nieuwe capsule in en start de koffie.

Kom terug en besef dat ik de mok vergenten ben en kuis de overflow op.

Nieuwe capsule. Nieuwe poging.

Ben ik weer die mok vergeten.

Aarrghhh.
Wat was dat van "een ezel ..... 😁
Tis u vergeven wss nog niet goed wakker hehe

Dat wil dus zeggen dat hij geen ezel is aangezien hij zich 2x aan dezelfde steen stoot en een ezel stoot zich geen 2x aan dezelfde steen ?!

Ik vind dat nog altijd een verwarrende uitdrukking.

Op het werk mail van de Amerikaanse collega's: je moet die software installeren via Company portal.
Company portal, Company portal, ik heb ik hier geen Company portal terug gestuurd.
Om dan van een collega die in CC stond de mail weer te krijgen: probeer eens via bedrijfsportaal. 🤣
Met altijd hun idiote Nederlandse vertalingen, wie denkt er aan dat mijn pc in het Nederlands staat?

Gisteren in de kliniek van mijn zelve gegaan met een open blikje cola in mijn handen dat ze mij juist hadden toegestopt omdat ik precies wa bleek werd. Ondanks de raad van te blijven zitten vond ik het een beter idee van naar buiten te gaan... 15 seconden later waren ze daar de cola van de witte muren aan het wrijven :unsure:

Naar het schijnt ook met mijn hoofd goed tegen de muur geklopt bij het neergaan (letterlijke stoot van de dag) :unsure:
Ik heb zo eens ene geweten bij het bloeddonorcentrum. Verpleegster zegt dat hij best nog even bleef zitten, was meneer zijn eerste keer. 'Nee nee, kom, ça va hoor'.

Meneer staat recht, zet 2 stappen en valt los voorover zonder handen te zetten. De gehele klap werd opgevangen met z'n tanden op de harde vloer. Tanden sprongen in verschillende stukken bij impact.

Hij heeft wel 2 cinematickets gekregen i.p.v. 1. Maar zelfs dat toverde geen glimlach op z'n gezicht.

Hij stond daar met z'n mond vol tanden.

Ik heb zo eens ene geweten bij het bloeddonorcentrum. Verpleegster zegt dat hij best nog even bleef zitten, was meneer zijn eerste keer. 'Nee nee, kom, ça va hoor'.

Meneer staat recht, zet 2 stappen en valt los voorover zonder handen te zetten. De gehele klap werd opgevangen met z'n tanden op de harde vloer. Tanden sprongen in verschillende stukken bij impact.

Hij heeft wel 2 cinematickets gekregen i.p.v. 1. Maar zelfs dat toverde geen glimlach op z'n gezicht.

Hij stond daar met z'n mond vol tanden.
Bij mij was het niet echt van " 't zal wel gaan" maar eerder van ik moet NU frisse lucht hebben en heel die kamer draait hier.
Als ik dit in de toekomst nog eens heb leg ik mij gewoon direct neer.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan