Vertrokken naar het werk zonder portefeuille. In Antwerpen en Brussel verlangend naar een koffie gekeken. (gevraagd als ik via de gsm kon betalen maar ging niet).
Ook geen vers soepje kunnen gaan halen en beetje honger/goesting dus nog gehad. En dan thuiskomen en bedenken dat er 10€ in het vakje van mijn gsm stak.
Ook ooit zoiets voor gehad maar dat is uiteindelijk een heel avontuur geworden.

Vertrokken voor een cursus voor het werk. Deel 1 in de voormiddag was in Gent, deel 2 was bedrijfsbezoek in Brugge in de namiddag.
Goed terwijl ik in de cursus zit realiseer ik mij: shit mijn portefeuille ligt nog thuis. Och ja wat kan er mij gebeuren?
In het heenrijden naar Brugge gaat goed in Nevele mijn lampje branden dat ik moet tanken: nog 70km te rijden.
Begin al wildweg wat te rekenen: ja geraak misschien nog tot drongen terug, dan moet mijn vrouw ze maar komen brengen dat ik kan tanken.
Maar plots ging dat nogal naar beneden en toen ik daar toekwam was het maar 30km meer. Toen ik na dat bezoek ginder terug startte slechts 20km meer. Gelukkig had ik net gerealiseerd dat ik de week ervoor 70€ gewonnen had met een spelletje op het werk en zat dat geld nog in mijn werk kabas. In de gps zoeken naar het dichtsbijzijnde tankstation. Maar dan miserie want wegenwerken, geraakte daar niet op die stomme ring. Al die wegen waren daar nieuw en stonden nog niet in de gps. Oude wegen die er wel op stonden bestonden niet meer. Op 100m rijden veranderde de richting van dat tankstation en de afstand 3x. Natuurlijk banen waar dan geen mensen lopen om het te vragen. Uiteindelijk toch op een weg richting een tankstation geraakt. Volgens de boordcomputer kon ik nog 0km rijden. Kom ik aan lichten: rechtdoor de ring terug op, rechts ligt het tankstation op 200m. En daar net voor.... Politiecontrole

. Dat was even met het ei in de broek verder rijden.
Maar ge kunt niet meer doen dan naar dat tankstation rijden of stil vallen op de ring he, dan is de keuze snel gemaakt. Ik rij naar dat tankstation en had chance: ze lieten mij door. Kom ik aan dat tankstation: onbemand station en enkel te betalen met kaart. Heb ik nog even mogen wachten tot er een goeie ziel passeerde die even wou betalen met zijn kaart voor mij. Maar ik moest toevallig ook wachten tot die politie hun controle gedaan was

als ik nu nog de naam van die gemeente waar ik daar rondgezworven heb op zoek naar een tankstation hoor, krijg ik nog een crisis. En zeggen dat ik ook simpel Google maps had kunnen opzetten...