Stomme stoot van de dag

Vertrokken naar het werk zonder portefeuille. In Antwerpen en Brussel verlangend naar een koffie gekeken. (gevraagd als ik via de gsm kon betalen maar ging niet).
Ook geen vers soepje kunnen gaan halen en beetje honger/goesting dus nog gehad. En dan thuiskomen en bedenken dat er 10€ in het vakje van mijn gsm stak.

Vertrokken naar het werk zonder portefeuille. In Antwerpen en Brussel verlangend naar een koffie gekeken. (gevraagd als ik via de gsm kon betalen maar ging niet).
Ook geen vers soepje kunnen gaan halen en beetje honger/goesting dus nog gehad. En dan thuiskomen en bedenken dat er 10€ in het vakje van mijn gsm stak.

Ook al vaak gehad. Gisteren kip aan het spit willen gaan halen net voor 12u. Had ik al de hele dag zin in. Ik kom daar toe.. Portefeuille vergeten. Ook niet kunnen betalen met gsm.

Dan maar croques gemaakt met overschot van brood 😔.

In de namiddag auto gekuist en er lag 20€ in het vakje onder de armsteun.

Ook al vaak gehad. Gisteren kip aan het spit willen gaan halen net voor 12u. Had ik al de hele dag zin in. Ik kom daar toe.. Portefeuille vergeten. Ook niet kunnen betalen met gsm.

Dan maar croques gemaakt met overschot van brood 😔.

In de namiddag auto gekuist en er lag 20€ in het vakje onder de armsteun.
Maar ja, want die 10€ had ik daar net gestopt voor in noodgevallen. Zoals een koffie om 6u in de ochtend!!

Vorige week ook zoiets aan de hand bij autokeuring. Betalen met QR kon niet. Inschrijvingsbewijs teruggekregen, maar COC en keuring hielden ze bij terwijl ik portefeuille thuis ging halen. Bij terugkomst was het dan middagpauze. Niet m’n meest efficiënte dag 🤓

Ook geen betaalterminal dan (voor een gewone bankkaart), want daar kan je normaal met NFC contactloos betalen met je GSM.

Ook geen betaalterminal dan (voor een gewone bankkaart), want daar kan je normaal met NFC contactloos betalen met je GSM.

In onze Delhaize ligt dat spel al een half jaar plat. Heb daar al tientallen keren gestaan voor de klucht zonder portefeuille bij hopend dat ze het eindelijk eens gefixed hadden.

In onze Delhaize ligt dat spel al een half jaar plat. Heb daar al tientallen keren gestaan voor de klucht zonder portefeuille bij hopend dat ze het eindelijk eens gefixed hadden.
Zeker van dat ze u niet gewoon elke keer liggen hebben en doen alsof het nog altijd niet gefixed is? Ik zou dat doen.

Zeker van dat ze u niet gewoon elke keer liggen hebben en doen alsof het nog altijd niet gefixed is? Ik zou dat doen.

Ja want dat zijn meestal momenten waarop ik hangry ben en dan zeg ik dat ik het toch ga proberen. Om dan volledig verontwaardigd en hoofdschuddend de winkel te verlaten.

Ook ooit zoiets voor gehad maar dat is uiteindelijk een heel avontuur geworden. 😄 Vertrokken voor een cursus voor het werk. Deel 1 in de voormiddag was in Gent, deel 2 was bedrijfsbezoek in Brugge in de namiddag.
Goed terwijl ik in de cursus zit realiseer ik mij: shit mijn portefeuille ligt nog thuis. Och ja wat kan er mij gebeuren?
In het heenrijden naar Brugge gaat goed in Nevele mijn lampje branden dat ik moet tanken: nog 70km te rijden.
Begin al wildweg wat te rekenen: ja geraak misschien nog tot drongen terug, dan moet mijn vrouw ze maar komen brengen dat ik kan tanken.
Maar plots ging dat nogal naar beneden en toen ik daar toekwam was het maar 30km meer. Toen ik na dat bezoek ginder terug startte slechts 20km meer. Gelukkig had ik net gerealiseerd dat ik de week ervoor 70€ gewonnen had met een spelletje op het werk en zat dat geld nog in mijn werk kabas. In de gps zoeken naar het dichtsbijzijnde tankstation. Maar dan miserie want wegenwerken, geraakte daar niet op die stomme ring. Al die wegen waren daar nieuw en stonden nog niet in de gps. Oude wegen die er wel op stonden bestonden niet meer. Op 100m rijden veranderde de richting van dat tankstation en de afstand 3x. Natuurlijk banen waar dan geen mensen lopen om het te vragen. Uiteindelijk toch op een weg richting een tankstation geraakt. Volgens de boordcomputer kon ik nog 0km rijden. Kom ik aan lichten: rechtdoor de ring terug op, rechts ligt het tankstation op 200m. En daar net voor.... Politiecontrole 😁. Dat was even met het ei in de broek verder rijden.
Maar ge kunt niet meer doen dan naar dat tankstation rijden of stil vallen op de ring he, dan is de keuze snel gemaakt. Ik rij naar dat tankstation en had chance: ze lieten mij door. Kom ik aan dat tankstation: onbemand station en enkel te betalen met kaart. Heb ik nog even mogen wachten tot er een goeie ziel passeerde die even wou betalen met zijn kaart voor mij. Maar ik moest toevallig ook wachten tot die politie hun controle gedaan was 😁 als ik nu nog de naam van die gemeente waar ik daar rondgezworven heb op zoek naar een tankstation hoor, krijg ik nog een crisis. En zeggen dat ik ook simpel Google maps had kunnen opzetten... :unsure:

Ik heb vandaag een mail verstuurd naar mijn leverancier met daarin 'gebeurtd' niet eens 'gebeurdt' wat ook fout is maar naar mijn gevoel minder fout dan het eerste.
Can somebody pls shoot me. 😭

Pizza , een feest.
Ik steek m'n Ooni in gang daarstraks.
Staat op het terras op een goeie meter afstand van m'n living op een tafel.
Bon , het begint (lichtjes) te regenen.
Ik trek de terrasdeur wat tegen en zet me even in de zetel tot de oven op temperatuur is.
Na 10 minuten hoor ik zo'n smerig kletsend geluid.
Ik sta op en vraag me af wat dat was. Ik krijg de terrasdeur in de mot en zie dat het glas gesprongen is.

Moraal van het verhaal. Zet nooit een oven die 450°c heeft binnen een meter van een raam of venster.
Ben ns curieus wat ik de brandverzekering weer ga moeten wijsmaken.

Een vogel kan niet zo hard tegen een 3laags raam kletsen met voorgenoemde schade tot gevolg zeker ?

Pizza , een feest.
Ik steek m'n Ooni in gang daarstraks.
Staat op het terras op een goeie meter afstand van m'n living op een tafel.
Bon , het begint (lichtjes) te regenen.
Ik trek de terrasdeur wat tegen en zet me even in de zetel tot de oven op temperatuur is.
Na 10 minuten hoor ik zo'n smerig kletsend geluid.
Ik sta op en vraag me af wat dat was. Ik krijg de terrasdeur in de mot en zie dat het glas gesprongen is.

Moraal van het verhaal. Zet nooit een oven die 450°c heeft binnen een meter van een raam of venster.
Ben ns curieus wat ik de brandverzekering weer ga moeten wijsmaken.

Een vogel kan niet zo hard tegen een 3laags raam kletsen met voorgenoemde schade tot gevolg zeker ?

Volgende stomme stoot van de dag: uw verzekeringsmakelaar zit ook op BG.

Volgende stomme stoot van de dag: uw verzekeringsmakelaar zit ook op BG.
Maakt toch niks uit. :rolleyes:

edit : is trouwens een oude(re) knakker van 70 of zo. Die schrijft nog briefjes voor z'n secretaresse om emails te verzenden.
Dus online gaan is redelijk onbestaande.

Laatst bewerkt:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan