Stomme stoot van de dag

In het verlof zitten er hier en daar wat haperingen in m'n brein.
Zo zag ik een filmpje waarin een proteine-shake wordt gemaakt en een BCAA-drink wordt toegevoegd. Top, alles in 1 keer binnen.

Den dezen hier naar de keuken, blender open, schep proteine poeder erin, water en aanvullen met BCAA drank. Dat laatste is bruisend, ja, bruisend.
Blender aan. Dat zit precies direct overvol van het schuim.

Sidenote: we moesten weg, kinderen staan klaar, vrouw staat klaar, enkel Anderson was nog rap een shake'ske aan 't samenflansen.

Ik wil die beker opendraaien en dat lukt niet goed. Ik zet daar serieus wat macht op en dan BAM.
De plafond, muren, ramen, meubels, kasten, vloer,... alles was in plakkerig schuim, tot meters ver.

M'n vrouw vroeg mij natuurlijk direct wat ik eigenlijk verwacht had. Toen sprak ik haar over het filmpje. Bij het herbekijken zag ik dat de bruisende drank er pas op het laatste bijgegoten wordt. Logisch.

Dat is nu de 2de keer. 2 jaar geleden wou ik voor onze huwelijksverjaardag een hele menu maken, waaronder een dame blanche waarbij het ijs verscholen zit onder een halve koepel chocolade. Als je dan warme chocoladesaus over die koepel giet, verschijnt het ijs. Om de koepel te maken heb ik ballonnen opgeblazen die ik dan dipte in warme chocolade. Dat lukte 2x. Bij de 3de keer is die balon ontploft en was heel de keuken in chocolade.

Voor meer tips om iets te maken met een spetterend einde, PM.

Zie het positief. Je mag blij zijn dat je mijn vrouw niet hebt en al zeker niet op zo een moment. De kans zou heel klein zijn dat je dat verhaal nog kan voortvertellen.

Dag 1 van de vakantie: ik heb overal uitslag op mijn armen, lijkend op pakweg apenpokken. Ik voel me echter niet ziek, het is enkel op mijn armen, en ik heb geen intieme contacten gehad in het homomilieu.
Dag 2 van de vakantie: bij de eerste poging om op de grote bubbel in het zwembad te kruipen blesseer ik mijn schouder, niks gebroken of zo, zal ergens een kneuzing of iets dergelijks zijn. Ik besef ook plots dat die uitslag op mijn armen komen omdat ik met de bosmaaier onder andere berenklauw heb gemaaid in mijn T-shirt, vandaar enkel verwondingen op mijn onderarmen.
Dag 3 van de vakantie: op het eind van de dag voel ik mijn teen prikken, en blijkt er een stuk vel van pakweg een halve vierkante centimeter te ontbreken. Ergens gestoten in het zwembad waarschijnlijk. Mijn bovenarm doet ook wat pijn, maar ik voel het amper en weet niet waarom.
Dag 4 van de vakantie: ik heb een enorme blauwe plek op mijn bovenarm. Dat verklaart de pijn, al weet ik nog altijd niet door welke stommiteit het komt.

Ik mag van mijn partner pas op de laatste dag op de grote pendulum waterglijbaan. Voor het eerst in mijn leven begrijp ik een vrouw.

Dag 1 van de vakantie: ik heb overal uitslag op mijn armen, lijkend op pakweg apenpokken. Ik voel me echter niet ziek, het is enkel op mijn armen, en ik heb geen intieme contacten gehad in het homomilieu.
Dag 2 van de vakantie: bij de eerste poging om op de grote bubbel in het zwembad te kruipen blesseer ik mijn schouder, niks gebroken of zo, zal ergens een kneuzing of iets dergelijks zijn. Ik besef ook plots dat die uitslag op mijn armen komen omdat ik met de bosmaaier onder andere berenklauw heb gemaaid in mijn T-shirt, vandaar enkel verwondingen op mijn onderarmen.
Dag 3 van de vakantie: op het eind van de dag voel ik mijn teen prikken, en blijkt er een stuk vel van pakweg een halve vierkante centimeter te ontbreken. Ergens gestoten in het zwembad waarschijnlijk. Mijn bovenarm doet ook wat pijn, maar ik voel het amper en weet niet waarom.
Dag 4 van de vakantie: ik heb een enorme blauwe plek op mijn bovenarm. Dat verklaart de pijn, al weet ik nog altijd niet door welke stommiteit het komt.

Ik mag van mijn partner pas op de laatste dag op de grote pendulum waterglijbaan. Voor het eerst in mijn leven begrijp ik een vrouw.
Die nickname @Hit Hard begrijpen we dan ook

Laatst bewerkt:

De grote bubbel in het zwembad, ik mag op de grote pendulum waterglijbaan.

En hoe oud ben je dan juist?

Zo zijn we dan hé,.. we zijn allemaal in het bezit van een gigantische fallus en een uithoudingsvermogen om U tegen te zeggen. Maar geef ons enkele slides en we zijn content :p

Camera meepakken op een wandeling en dan merken dat ge uw SD-kaart er niet weer hebt ingestoken. Das de tweede keer op evenveel weken, maar de eerste keer had ik het gemerkt bij het naar buiten gaan. Nu was het pas toen ik een foto wou trekken. Kdenk dat ik beter m'n hersenen zou laten onderzoeken in plaats van m'n hart.

Camera meepakken op een wandeling en dan merken dat ge uw SD-kaart er niet weer hebt ingestoken. Das de tweede keer op evenveel weken, maar de eerste keer had ik het gemerkt bij het naar buiten gaan. Nu was het pas toen ik een foto wou trekken. Kdenk dat ik beter m'n hersenen zou laten onderzoeken in plaats van m'n hart.
SD kaart in de portefeuille steken?

SD kaart in de portefeuille steken?
Ik heb dat jaren gedaan maar heb die er een paar maanden geleden uitgehaald. Nooit nodig gehad en nu dus ineens wel. Kheb elk vakske van m'n portefeuille leeggehaald, maar niks dus. :p kga er toch weer eens 1 moeten insteken.

Ik heb dat jaren gedaan maar heb die er een paar maanden geleden uitgehaald. Nooit nodig gehad en nu dus ineens wel. Kheb elk vakske van m'n portefeuille leeggehaald, maar niks dus. :p kga er toch weer eens 1 moeten insteken.
dan kan je uw portefeuille thuis laten liggen

Mijn ma is nogal nieuwsgierig en goedgelovig. Ik bel haar vandaag om te vragen of ze morgen thuis is om eens langs te komen.

Ik zeg erbij voor de grap: “Ja, want ik moet u iets belangrijks vertellen.”

Ineens begint ze te wenen :unsure:

:help:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan