Stomme stoot van de dag

Ik heb "You're on mute" gezegd tegen iemand in een teams meeting terwijl ik zelf op mute stond.

Het is een wonder dat we de meeting hebben kunnen afronden.

In winkel, look nodig voor gerecht.
‘Hmmm, zouden we nog look in huis hebben. Zal maar meepakken voor de zekerheid.’
Komt thuis: 637 tenen look in de fruitmand.

Volgende dag, in winkel, look nodig voor gerecht.
‘Hmmm, zouden we nog look in huis hebben. Zal maar meepakken voor de zekerheid.’
Komt thuis: 646 tenen look in de fruitmand.

Gisteren naar de winkel om look. Laatste netje. Pakt een kerel het voor mijn neus weg. Geenprobleemkangebeuren.jfif
Vandaag naar de winkel. Look is precies niet helemaal bijgevuld, maar gelukkig wel nog 1 netje. Pakt diezelfde kerel dat toch wel opnieuw voor mijne neus zeker. Is die een gans schaap aant marineren ofwat?

Gisteren zat de hond vast in wat stekkertakken aan de zijkant van een lokaal vijvertje waarin hij soms zwemt. Ik wil hem lostrekken en sukkel er dus zelf in. Kon er dan ook nog niet direct uit. 🤣 whoops

In winkel, look nodig voor gerecht.
Komt thuis: 637 tenen look in de fruitmand.

Volgende dag, in winkel, look nodig voor gerecht.
Komt thuis: 646 tenen look in de fruitmand.
Das hier 1 keer scampi diabolique maken :shy:

Gisteren zat de hond vast in wat stekkertakken aan de zijkant van een lokaal vijvertje waarin hij soms zwemt. Ik wil hem lostrekken en sukkel er dus zelf in. Kon er dan ook nog niet direct uit. 🤣 whoops
Ik dacht weer dat ik een nieuw woord ging bijleren, maar na googelen ben ik confused...

WO1qPmh.png

Maar ook als ik het door Google voorgestelde "stekker takken" opzoek ben ik nog niet veel wijzer. Dus wat is nu eigenlijk een stekkertak die in de context van een vijvertje kan voorkomen?

K5Iw8G4.png

gisteren sleutelbos (inclusief autosleutel !! ) op mijn voordeur laten zitten, na het werk ! (17.30u)
auto stond 3 meter er naast op de oprit geparkeerd !!

wat ben ik blij dat ik in een goeie buurt woon,deze morgen zaten die gewoon nog op mijn voordeur.

beeld je eens in, als je dat in hartje brussel doet.

na deze morgen granola in de koffietas gedaan te hebben; liep ik op kantoor met naar de bureau en struikel ik over zo een six-pack-cola-blik houder waar de gemiddelde zeehond pup in genekt wordt. zelfs niet eens de eerste keer dat ik dat meemaak. hoe is dat stuk plastiek zelfs op kantoor geraakt :@
hopelijk overleef ik de rest van de dag.

gisteren sleutelbos (inclusief autosleutel !! ) op mijn voordeur laten zitten, na het werk ! (17.30u)

wat ben ik blij dat ik in een goeie buurt woon,deze morgen zaten die gewoon nog op mijn voordeur.

Mijn vrouw heeft dit weekend een hele dag en nacht de sleutel op de auto laten zitten, met de deur niet eens deftig toe gedaan. Iedereen kon instappen en weg rijden.

Ik ken dat. Als ik weg ben en ik merk plots op dat de huissleutels niet in mijn broekzak zitten, weet ik dat ze op de voordeur zitten. :unsure:

Alle sleutels hangen hier aan een bos. Vergeten is haast onmogelijk.
Ik heb dat niet graag eigenlijk. Ik heb mijn autosleutel + sleutel van de trekhaak aan elkaar hangen, die ik in mijn broekzak hou. En de sleutels van het huis/brievenbus/de rest zijn een sleutelbos apart die ik in de auto in een vakje leg. Of ze vergeet op de voordeur. Alles aaneen duwt dan teveel op mijn been als ik dat in mijn broekzak steek. :unsure:
Nu, hier is dat op zich geen probleem, eens je aan de voordeur komt, ben je al over de poort geklommen en waarschijnlijk al 2x opgegeten.

Ik dacht weer dat ik een nieuw woord ging bijleren, maar na googelen ben ik confused...
Ik heb een collega eens wijsgemaakt, nadat hij zat mee te zingen met I'm a scatman, hij een echte scatlover was. De fanclub van dat lied noemde ik scatlovers.

Hij heeft dat ook gegoogeld toen.

Alle sleutels hangen hier aan een bos. Vergeten is haast onmogelijk.
Niet iedereen heeft een bos.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan