Kan je niets kwalijk nemen.Lerares godsdienst was het zeker.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan je niets kwalijk nemen.Lerares godsdienst was het zeker.
Zoals bij elke topman waren ze blij ervan af te zijn. Met al zijn leuke ideeën. Alle zeg nu zelf, alle hongerigen eten geven maar geen budget voorzien
TypischHet was dan nog es de zoon van den baas.
En water in wijn veranderen. Douane & Accijnzen zullen blij geweest zijn.Zoals bij elke topman waren ze blij ervan af te zijn. Met al zijn leuke ideeën. Alle zeg nu zelf, alle hongerigen eten geven maar geen budget voorzien
Das hier 1 keer scampi diabolique makenIn winkel, look nodig voor gerecht.
‘Hmmm, zouden we nog look in huis hebben. Zal maar meepakken voor de zekerheid.’
Komt thuis: 637 tenen look in de fruitmand.
Volgende dag, in winkel, look nodig voor gerecht.
‘Hmmm, zouden we nog look in huis hebben. Zal maar meepakken voor de zekerheid.’
Komt thuis: 646 tenen look in de fruitmand.

Ik dacht weer dat ik een nieuw woord ging bijleren, maar na googelen ben ik confused...Gisteren zat de hond vast in wat stekkertakken aan de zijkant van een lokaal vijvertje waarin hij soms zwemt. Ik wil hem lostrekken en sukkel er dus zelf in. Kon er dan ook nog niet direct uit.whoops

Scampi met look bedoel je dan?Das hier 1 keer scampi diabolique maken![]()
En cognacScampi met look bedoel je dan?

Mijn vrouw heeft dit weekend een hele dag en nacht de sleutel op de auto laten zitten, met de deur niet eens deftig toe gedaan. Iedereen kon instappen en weg rijden.gisteren sleutelbos (inclusief autosleutel !! ) op mijn voordeur laten zitten, na het werk ! (17.30u)
auto stond 3 meter er naast op de oprit geparkeerd !!
wat ben ik blij dat ik in een goeie buurt woon,deze morgen zaten die gewoon nog op mijn voordeur.
beeld je eens in, als je dat in hartje brussel doet.
Ik ken dat. Als ik weg ben en ik merk plots op dat de huissleutels niet in mijn broekzak zitten, weet ik dat ze op de voordeur zitten.gisteren sleutelbos (inclusief autosleutel !! ) op mijn voordeur laten zitten, na het werk ! (17.30u)
auto stond 3 meter er naast op de oprit geparkeerd !!
wat ben ik blij dat ik in een goeie buurt woon,deze morgen zaten die gewoon nog op mijn voordeur.
beeld je eens in, als je dat in hartje brussel doet.

Alle sleutels hangen hier aan een bos. Vergeten is haast onmogelijk.Ik ken dat. Als ik weg ben en ik merk plots op dat de huissleutels niet in mijn broekzak zitten, weet ik dat ze op de voordeur zitten.![]()
Ik heb dat niet graag eigenlijk. Ik heb mijn autosleutel + sleutel van de trekhaak aan elkaar hangen, die ik in mijn broekzak hou. En de sleutels van het huis/brievenbus/de rest zijn een sleutelbos apart die ik in de auto in een vakje leg. Of ze vergeet op de voordeur. Alles aaneen duwt dan teveel op mijn been als ik dat in mijn broekzak steek.Alle sleutels hangen hier aan een bos. Vergeten is haast onmogelijk.

Ik heb een collega eens wijsgemaakt, nadat hij zat mee te zingen met I'm a scatman, hij een echte scatlover was. De fanclub van dat lied noemde ik scatlovers.Ik dacht weer dat ik een nieuw woord ging bijleren, maar na googelen ben ik confused...
Niet iedereen heeft een bos.Alle sleutels hangen hier aan een bos. Vergeten is haast onmogelijk.
Stoppen met trimmen heNiet iedereen heeft een bos.