Stomme stoot van de dag

Ik probeer al de hele dag zaken te regelen en te bestellen en dus zo ook voor mezelf. Wou het eea bestellen via medi-market.
Ga naar Google en geef Mediamarkt in, geen idee waarom maar ik zag allemaal electro apparatuur en ja dus dat was em niet.
2de poging; media market
3de poging; medi en nog iets, geen idee wat maar das was em dus ook niet.
Pas na de 4de keer beland ik op medi market.
Heb me nog nooit zo debiel gevoeld.:frown:

Moesten gisteren vanalles opmeten op het (plat) dak
Ik ben absoluut geen held op ladders dus mijn pa gevraagd om me te helpen

Alles gaat - met knikkende knieën - goed
Komen terug onder, ruimen de 2 ladders op, net als alles weg staat zegt hm
"Seg hebt gij mijn bril ergens gezien?"
Ja hoor, mijnheer zijn bril hing met één beentje in zijn kraag en is gevallen terwijl hij iets aan het meten was en lag bijgevolg nog op het dak

Online iets bestellen maar verkeerd huis nummer ingeven (van het werk ipv thuis).
Scheelt toch wat nummers... Sebiet hopen dat die mensen thuis zijn... Ik zou dat dan gewoon niet ontvangen.

Nou.

Tuinaannemer maakt een grote put met de kraan voor de trampoline. Ik steek trampoline in mekaar om ze erover te zetten en uit te meten.

Alles afgetekend, koordjes gezet, binnenmaten van de put aangeduid en vraag madam om de trampoline even te verzetten zodat ik de zijkanten schuin kan afsteken.

Wie vergeet dat er een put onder die trampoline zit en stap vrolijk rechtdoor om ze even op kant te zwieren?

Nou.

Tuinaannemer maakt een grote put met de kraan voor de trampoline. Ik steek trampoline in mekaar om ze erover te zetten en uit te meten.

Alles afgetekend, koordjes gezet, binnenmaten van de put aangeduid en vraag madam om de trampoline even te verzetten zodat ik de zijkanten schuin kan afsteken.

Wie vergeet dat er een put onder die trampoline zit en stap vrolijk rechtdoor om ze even op kant te zwieren?
Ik heb zo op mijn vorig werk iets gekijkaardig tegen gekomen. Maar wel iets dieper gevallen. Ze waren een stuk aan het bijbouwen en hadden ook een deel gang afgebroken tussen de werkplek en het wc. En daar al beginnen graven voor de funderingen.

Met mijn ochtendkop wil ik gaan plassen.
In het donker doe ik vlot die deur open en ga door om na een paar meter geen grond meer onder mijn voeten te voelen.

2 meter de dieperik en kop voor de modder in. Ik kan je verzekeren als je in het pikkedonker dat mee maakt dat je denkt dat je leven gepasseerd is.

Dan 2 meter naar boven geklauterd. We moesten daar een witte labojas dragen. Laat ons zeggen dat ik het moeilijk kon verstoppen.

Ik heb zo op mijn vorig werk iets gekijkaardig tegen gekomen. Maar wel iets dieper gevallen. Ze waren een stuk aan het bijbouwen en hadden ook een deel gang afgebroken tussen de werkplek en het wc. En daar al beginnen graven voor de funderingen.

Met mijn ochtendkop wil ik gaan plassen.
In het donker doe ik vlot die deur open en ga door om na een paar meter geen grond meer onder mijn voeten te voelen.

2 meter de dieperik en kop voor de modder in. Ik kan je verzekeren als je in het pikkedonker dat mee maakt dat je denkt dat je leven gepasseerd is.

Dan 2 meter naar boven geklauterd. We moesten daar een witte labojas dragen. Laat ons zeggen dat ik het moeilijk kon verstoppen.
Toch geen heup gebroken?

Onlangs een gsmhouder gekocht voor in de wagen om ook gsm te gebruiken als navigatie. Vandaag willen gebruiken. Wou die op mijn dashboard zetten, bleef niet plakken. Op de ruit dan maar. Ok vertrokken en dat ging goed. Na een tijdje klets houder naar beneden. Mijn vrouw kon die nog vangen, terug geplakt. Weer tijdje later valt die weer naar beneden. Ging ze die toch eens beter bekijken. Zat er nog een plastiek op de binnenkant van de zuignap. ☺️
Eens die weg was, bleef die wel plakken zeg en ook op het dashboard.

Ik was vergeten dat het Pasen is 🫣🫣🫣 Gelukkig lusten ze geen chocolade en was ‘en je mag een spelletje kiezen voor de Switch’ alsof er geen vuiltje aan de lucht is.
Maar ja… Pasen vergeten… #sorryJesus

Ik was vergeten dat het Pasen is 🫣🫣🫣 Gelukkig lusten ze geen chocolade en was ‘en je mag een spelletje kiezen voor de Switch’ alsof er geen vuiltje aan de lucht is.
Maar ja… Pasen vergeten… #sorryJesus
Pff pasen. Jezus is gestorven voor onze zonden en zo.
Na 3 dagen was 'm al terug, dus eigenlijk gewoon zijn weekend opgegeven voor onze zonden.

Ik ging ook eens een babybed aan een joegoslaviache spierbundel verkopen. Alles in orde en dan nog de transactie.

Ikke: Dar was 75 euro he? Die bekijkt mij al super vreemd. Ahnee, dat was de nieuwprijs. 40 was het dan.

Eind goed, al goed 😂

Ik ging ook eens een babybed aan een joegoslaviache spierbundel verkopen. Alles in orde en dan nog de transactie.

Ikke: Dar was 75 euro he? Die bekijkt mij al super vreemd. Ahnee, dat was de nieuwprijs. 40 was het dan.

Eind goed, al goed 😂
Tsk tsk tsk en dan krijgen kopers het label van de boel te willen bedriegen, ocharme die spierbundel!

Pff pasen. Jezus is gestorven voor onze zonden en zo.
Na 3 dagen was 'm al terug, dus eigenlijk gewoon zijn weekend opgegeven voor onze zonden.
En er is ook nog nooit bewezen dat hij in dat weekend niet gewoon zelf het varken aan het uithangen was he.

Katholieken zijn rare vogels. Uwen topman laat zijn kaars op ne vrijdagnamiddag en hoe noemen ze dienen dag? Goede vrijdag.

Ik wil ni weten wat er op een slechte gebeurt.

Katholieken zijn rare vogels. Uwen topman laat zijn kaars op ne vrijdagnamiddag en hoe noemen ze dienen dag? Goede vrijdag.

Ik wil ni weten wat er op een slechte gebeurt.
Zoals bij elke topman waren ze blij ervan af te zijn. Met al zijn leuke ideeën. Alle zeg nu zelf, alle hongerigen eten geven maar geen budget voorzien

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan