Stomme stoot van de dag

Ik moest primer en lak hebben voor een nieuw (zelfgemaakt) keukenkastje te verven.
Ik pak speciaal ne "grote" pot lak want die was per liter een pak goedkoper en ik moet toch ook nog een kleur op mijn nieuw kiekenkot (nog in opbouw) smijten.
En ik pak speciaal een kleine pot primer want "das toch duur en zo veel moet ik niet hebben"....
ma natuurlijk moet dat kiekenkot ook nog geprimed worden...

Gisterenvoormiddag velletje aan de rand van mijn nagel afgebeten en bloedde wel wat. Daarna niet meer opgelet en ik zal er onbewust ergens mee tegen geschuurd of getikt hebben dat het weer bloedde. Kom ik na mijn middagwandeling terug op kantoor en merkt mijn collega dat ik aan het bloeden ben. Een redelijke rode streep dus op de zijkant van mijn hemd naar de rug toe 🤦‍♂️.
Uiteraard gebeurt zoiets enkel maar als je een lichtblauw hemd aanhebt.

Gisterenvoormiddag velletje aan de rand van mijn nagel afgebeten en bloedde wel wat. Daarna niet meer opgelet en ik zal er onbewust ergens mee tegen geschuurd of getikt hebben dat het weer bloedde. Kom ik na mijn middagwandeling terug op kantoor en merkt mijn collega dat ik aan het bloeden ben. Een redelijke rode streep dus op de zijkant van mijn hemd naar de rug toe 🤦‍♂️.
Uiteraard gebeurt zoiets enkel maar als je een lichtblauw hemd aanhebt.
“Ja, die trezebees zal wel twee keer denken voor ze nog eens vergeet toner te bestellen” *kraak kneukels*

De microgolf in dit huis is een slag (of 7) groter dan ik gewoon ben én de deur sluit heel goed. Normaal ga je dus in automatisme die deur met een redelijke snok gaan opendoen. Behalve als een voorgaande ze niet helemaal dicht heeft gedaan en ge zo dus met een groots gebaar uw microgolf half de gootsteen in trekt.

De microgolf in dit huis is een slag (of 7) groter dan ik gewoon ben én de deur sluit heel goed. Normaal ga je dus in automatisme die deur met een redelijke snok gaan opendoen. Behalve als een voorgaande ze niet helemaal dicht heeft gedaan en ge zo dus met een groots gebaar uw microgolf half de gootsteen in trekt.
Please be gentle, my dear. 😘

Ik heb dat ooit eens voorgehad met een schuif die altijd klemde.

Ik geef daar ne gooie snok aan terwijl die net gefixed was.

Schuif vloog door de badkamer.

🙄

Auto poetsen, de achterste zetels met de stofzuiger. Het was toch wat koud en winderig buiten, dus de autodeur dichtgetrokken.
Kinderslot aan beide kanten 👌.
Zeer elegante bewegingen waren mijn deel.

Toen we 2 jaar geleden verhuisden, hadden we 6 koffielepeltjes.

De laatste maanden merkte ik dat er telkens minder lepeltjes in de schuif lagen. Ik ben ordelijk, dus het moest me verbazen als ik die gewoon ergens had laten rondslingeren, want dat zou ik intussen al hebben gemerkt bij het opruimen. Intussen heb ik nog maar 2 koffielepeltjes.

Nu ging ik op automatische piloot mijn ontbijt afruimen, en mijn hersenen schoten net op tijd weer in gang om te registreren dat ik gewoon mijn koffielepel mee in de vuilbak had geworpen. :wtf:

De laatste maanden merkte ik dat er telkens minder lepeltjes in de schuif lagen. Ik ben ordelijk, dus het moest me verbazen als ik die gewoon ergens had laten rondslingeren, want dat zou ik intussen al hebben gemerkt bij het opruimen. Intussen heb ik nog maar 2 koffielepeltjes.

Nu ging ik op automatische piloot mijn ontbijt afruimen, en mijn hersenen schoten net op tijd weer in gang om te registreren dat ik gewoon mijn koffielepel mee in de vuilbak had geworpen. :wtf:
Mijn nonkel heeft dat met schilmessen. Patatten geschild en dan emmer met schillen en mes gaan uitklappen op zijn composthoop. Hoeveel schilmessen er al niet ergens in die zijn composthoop moeten liggen. 🤣

Mijn nonkel heeft dat met schilmessen. Patatten geschild en dan emmer met schillen en mes gaan uitklappen op zijn composthoop. Hoeveel schilmessen er al niet ergens in die zijn composthoop moeten liggen. 🤣

de vietcong zou fier zijn

Hahaha, zo herkenbaar.

Ga ik naar de vuilbak op auto-pilot met zaken die er niet in horen, net op tijd schiet mijn bewustzijn in gang en is het van 'hold on motherfucker'.

Wij hadden die oversight gedaan toen we aan de oudste leerden ‘en de rest gaat in de vuilbak’ eh hoppa half het servies weg voor onze Fr viel.

En daarom, dames en heren, koop je best Soeplepels 🥄

Geen stoot van mij maar van de persoon die mijn schoenen heeft in elkaar gezet. Ik heb twee linker schoenen qua opbouw en een linker en rechter zool. 🤦

Hier verdwijnen er soeplepels. We hadden 12 vorken, 12 messen en 12 lepels. Ik heb er dan nog eens van elk 6 bijgekocht. Er is 1 mes weg, omdat ik dat gebroken heb :cool:, we hebben nog altijd 18 vorken, maar wel maar 4 lepels meer. :unsure:
Aangezien ik dat zelden gebruik en mijn vriendin dagelijks haar cornflakes daar mee opeet, heb ik zo'n vermoeden dat je niet het enige warhoofd bent die dat per ongeluk weggooit. :unsure:

En daarom, dames en heren, koop je best Soeplepels 🥄

Hier verdwijnen er soeplepels. We hadden 12 vorken, 12 messen en 12 lepels. Ik heb er dan nog eens van elk 6 bijgekocht. Er is 1 mes weg, omdat ik dat gebroken heb :cool:, we hebben nog altijd 18 vorken, maar wel maar 4 lepels meer. :unsure:
Aangezien ik dat zelden gebruik en mijn vriendin dagelijks haar cornflakes daar mee opeet, heb ik zo'n vermoeden dat je niet het enige warhoofd bent die dat per ongeluk weggooit. :unsure:
Pollepels kopen dan maar?

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan