Stomme stoot van de dag

Fml
Fml ×1000
Dinsdagavond is de papa van een goede vriendin/kennis overleden dus omdat we de familie eerste dagen voor hun wouden gunnen zijn we (man, ik, andere vriendin en haar partner) pas vandaag langsgeweest.
3x raden die der grote bek weer niet kon houden.
Ik knuffel de mama en ipv gecondoleerd zeg gecontroleerd met dit enorm groot verlies. 😭
Geen idee of ze het doorhad, hoop het alleszins van niet.😭
Doet me denken aan een keer toen ik 25 was.
Buurman van paps die overleden was en ik wou zo lief zijn door een kaartje in de bus te doen met daarop innige deelneming maar in de plaats schreef ik er innige deelname op.😭

Bwa, dat valt toch niet zozeer op? Valt alleszins beter mee in vergelijking met wat ik al gezegd heb.

Toen ik pas samen was met mijn vriendin moest ik ook mee naar een begrafenis van een verre oude tante van haar.
Ik had tot dan toe eigenlijk de hoerenchance gehad in mijn leven in mijn omgeving eigenlijk nog niemand te verliezen dus ik was het totaal niet gewoon om naar een begrafenis te moeten gaan, en wist ook niet dat het gebruikelijk was om bij het naar buiten gaan de familie nog te condoleren.
Omdat dat allemaal oude mensen waren die ik totaal niet kende (en zij wellicht ook geen idee hadden wie ik was) voelde dat voor mij even onwennig aan waardoor ik er blijkbaar niets beter op gevonden had om hen de hand te schudden en "Proficiat he!!!" te zeggen :unsure:

Bwa, dat valt toch niet zozeer op? Valt alleszins beter mee in vergelijking met wat ik al gezegd heb.

Toen ik pas samen was met mijn vriendin moest ik ook mee naar een begrafenis van een verre oude tante van haar.
Ik had tot dan toe eigenlijk de hoerenchance gehad in mijn leven in mijn omgeving eigenlijk nog niemand te verliezen dus ik was het totaal niet gewoon om naar een begrafenis te moeten gaan, en wist ook niet dat het gebruikelijk was om bij het naar buiten gaan de familie nog te condoleren.
Omdat dat allemaal oude mensen waren die ik totaal niet kende (en zij wellicht ook geen idee hadden wie ik was) voelde dat voor mij even onwennig aan waardoor ik er blijkbaar niets beter op gevonden had om hen de hand te schudden en "Proficiat he!!!" te zeggen :unsure:

Ja das wel erger zo.:lol:

Ik heb ooit in de klas es de stomste vraag EVER gesteld

was tijdens godsdienst.. en ik vroeg me af hoe iemand paus werd, was dat door verkiezing of was automatisch zijn nageslacht de volgende?

:unsure:

pastoor was not amused

Ik heb ooit in de klas es de stomste vraag EVER gesteld

was tijdens godsdienst.. en ik vroeg me af hoe iemand paus werd, was dat door verkiezing of was automatisch zijn nageslacht de volgende?

:unsure:

pastoor was not amused
Hoe wordt een paus eigenlijk aangesteld? Ik vind dat totaal geen domme vraag. Ik weet dat niet. Maar dat zal aan m'n gebrek aan interesse in heel het gebeuren liggen.

Hoe wordt een paus eigenlijk aangesteld? Ik vind dat totaal geen domme vraag. Ik weet dat niet. Maar dat zal aan m'n gebrek aan interesse in heel het gebeuren liggen.
Dat is een beetje zoals 'hoe wordt de winnaar van Eurovision Song Contest of programma X gekozen?'

Puur vriendjespolitiek en de buitenwereld de schijn voorhouden dat dit niet zo is.

Dat is een beetje zoals 'hoe wordt de winnaar van Eurovision Song Contest of programma X gekozen?'

Puur vriendjespolitiek en de buitenwereld de schijn voorhouden dat dit niet zo is.
Dus een grote show de vrijdagavond op TV waarbij we vanuit onze zetel kunnen stemmen? Moh.

Die wordt verkozen op een conclaaf.

Daar gooien ze alle kardinalen 1 voor 1 op de brandstapel tot er witte rook verschijnt, en dan doen ze ctrl z voor 1 stap terug te gaan.

As gij paast dat de paas op a paast dan moete gij pasen dat de paas niet op a paast want de paas diene paast op iemand annes.

In het juiste boerendialect uit te spreken.

Klassieke beginnersfout op ons werk, als de nieuwe een overledene gaan halen. Deur gaat open en goedeavond zeggen terwijl de meeste daar met de tranen in de ogen staan.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan