Stomme stoot van de dag

Het is ter illustratie van hoe hopeloos slecht ik ben in het oppikken van signalen.

Blijkbaar... De keren dat er vrouwen mij spontaan begonnen te facesitten, wist ik toch wel meteen hoelaat het was hoor!

(daarom dat ik mij een goeie horloge heb gekocht, anders had ik nooit geweten hoelaat het was :unsure: )

Laatst bewerkt:
Blijkbaar... De keren dat er vrouwen mij spontaan begonnen te facesitten, wist ik toch wel meteen hoelaat het was hoor!

(daarom dat ik mij een goeie horloge heb gekocht, had ik nooit geweten hoelaat het was :unsure: )
Ja precies, de keren dat ze dat wel deden, wist ik het ook. Maar de vrouw in kwestie deed dat niét.

Het is ter illustratie van hoe hopeloos slecht ik ben in het oppikken van signalen.
Dat zal te wijten zijn aan het 'jong' zijn. Ik lachte altijd met kameraden als ze niet direct door hadden dat een dame interesse had in hen.

Ondertussen over de jaren heen hier en daar toch ene die bekende dat ze destijds verliefd was op mij. Als ik daar nu op terugkijk denk ik: aja! ma natuurlijk! Maar op het moment zelf had ik dat niet door, ondanks de vele obvious signalen.

Stommen ezel.

Zeker twintig minuten aan het zoeken achter mijn sleutels, iedereen behalve mezelf de schuld aan het geven en aan het vervloeken.
De sleutels gevonden natuurlijk nog hangend aan de buitenkant van het slot van de voordeur. (Waar ik ze het laatst gebruikt had offcourse)

Zeker twintig minuten aan het zoeken achter mijn sleutels, iedereen behalve mezelf de schuld aan het geven en aan het vervloeken.
De sleutels gevonden natuurlijk nog hangend aan de buitenkant van het slot van de voordeur. (Waar ik ze het laatst gebruikt had offcourse)
Ik wilde dat ook al ergens zetten, maar vond geen "dagelijkse bezigheden" thread. :unsure:

Vanochtend kom ik zelfverzekerd naar m'n vrouw en zeg "proficiat e schat, vandaag 6 jaar getrouwd".

Lang verhaal kort. We zijn morgen 8 jaar getrouwd :unsure:

5maand "getrouwd", 1,5j in totaal tot de scheiding rond was

Ha, op die fiets.

ja, in mijnen tijd moest ge nog minstens 2 jaar verplicht getrouwd blijven voor je de scheiding kon laten uitspreken.
En 2 keer voor de vrederechter verschijnen om te zeggen dat je zeker was dat je uit elkaar wou.

Ha, op die fiets.

ja, in mijnen tijd moest ge nog minstens 2 jaar verplicht getrouwd blijven voor je de scheiding kon laten uitspreken.
En 2 keer voor de vrederechter verschijnen om te zeggen dat je zeker was dat je uit elkaar wou.
Ah, bij mij was toen al deEchtscheiding met Onderlinge Toestemming, en die was dan nog snelst/makkelijkst/goedkoopst na 6m effectief niet samenwonen. Dus dat was wachten tot we 6m aparte domicilie hadden en dan pas op de rol zetten. Daarmee dat ik gescheiden ben in Turnhout of all places, daar ging dat toen het snelste (+_ 2maand wachten, Hasselt of Tongeren zat toen rond de 6maand)

en ik ging NOOIT meer trouwen nadien!!

kijk mij hier zitten :lol:

in het goeie topic zeker? :lol:

tis ni waar ze :love:

Ik was gisterenavond thuis bezig met koken toen mijn man thuis kwam en nog wat boodschappen in de koffer had liggen. Hij moest nog een mail bekijken in huis dus ik dacht van snel de rest van die tassen te halen omdat ik nog van alles nodig had.
Wagen stond buiten, voor de oprit ipv erop dus ja oké ik dacht snel effe binnen buiten zonder dat iemand me ziet en omdat het zo koud was deed snel een bordeaux badjas aan.

Door te snel willen zijn had ik iets verkeerd gedaan waardoor de ene helft van mijn badjas in mijn sportbroek bleef zitten en de koord ervan had ik zo vastgemaakt dat de ene helft een lus was en andere eind hing tussen mijn benen te bengelen.

Leek alsof ik een piemel had. :unsure:
En zo heb ik dus een hele poos staan praten met de buurman over ditjes en datjes.

Aan de zelfscan kassa. Meneer en madam, klassiek met de kar. Begon madam *aan de kassa* heel de kar te overlopen: dat moet terug, dit is een ander merk, haal eens een tweede ik heb een bon. Bij elk product doet meneer dus eerst de retour, komt terug en gaat voor het volgende. En ondertussen zij dus de scanner aanpassen. Ik heb nog nooit iemand zo boodschappen zien doen. Zelfs met een lege kar daar staan en hem alles per stuk laten halen zou logischer overkomen dan dit.

Aan de zelfscan kassa. Meneer en madam, klassiek met de kar. Begon madam *aan de kassa* heel de kar te overlopen: dat moet terug, dit is een ander merk, haal eens een tweede ik heb een bon. Bij elk product doet meneer dus eerst de retour, komt terug en gaat voor het volgende. En ondertussen zij dus de scanner aanpassen. Ik heb nog nooit iemand zo boodschappen zien doen. Zelfs met een lege kar daar staan en hem alles per stuk laten halen zou logischer overkomen dan dit.
Die bejaarden toch.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan