Mulan
Well-known member
Omdat de vamp van BG 'm heeft gemaakt?Waarom dat?
Is niet te vreten.![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Omdat de vamp van BG 'm heeft gemaakt?Waarom dat?
Is niet te vreten.![]()
Omdat de vamp van BG 'm heeft gemaakt?

maar ja, nen echte simp zou dat voor een date met jou over hebben. Ze zijn toch al in coma van je verschijning, dus die cake kan er nog wel bij.Welnee
Als die gelukt was oké, dan is het lekker sappig en smeuiig maar nu is het echt niet te eten.
ik denk dat sommigen geld zouden geven voor zo'n cake
Ik had eerder gedacht dat Tonerider doelde op 't feit dat het een soort Rohypnol-cake zou zijnWaarom dat?
Is niet te vreten.![]()
Doet me denken aan een domme stoot van mezelf overlaatst..Gisteren gaan zwemmen met de dochter. Bij het douchen voor binnen te gaan kreeg ik opeens geen adem meer. Gans in paniek totdat ik doorhad dat ik mijn mondmasker nog ophad![]()

Gelukkig had ik nog een muis op overschot of ik zat hier schoon tot het einde der tijden hulpeloos naar mijn scherm te staren.
That's what he said?dan is het lekker sappig (nat) en smeuiig maar nu is het echt niet te eten.
Dat is hier bijna eens gebeurd. Ik had het door omdat het een groot pakket was en ik dacht 'tiens die doos ken ik niet'.Postpakket meegegeven met het oud papier.
Dat krijgt ge als de postbode dat pakketje (ongevraagd) tussen de rest van de dozen zet...
Net een boek besteld en toegekregen. Wil die in m'n kast zetten. Zie ik daarvan al een exemplaar staan...
Even opgezocht. Blijkbaar in augustus al gekocht en compleet vergeten. Die was dan nog 5€ goedkoper ook.
Het was donker en ik had haast. Een slechte combinatieThat's what he said?
Dat is hier bijna eens gebeurd. Ik had het door omdat het een groot pakket was en ik dacht 'tiens die doos ken ik niet'.

Ik vorig jaar een druppellader meegegeven met het oud papier.. Ik had die na het gebruik even op een rekje gelegd net boven de kartonnen dozen, en die moet er waarschijnlijk ingevallen zijn..Postpakket meegegeven met het oud papier.
Dat krijgt ge als de postbode dat pakketje (ongevraagd) tussen de rest van de dozen zet...