Stomme stoot van de dag

Gisteren gaan zwemmen met de dochter. Bij het douchen voor binnen te gaan kreeg ik opeens geen adem meer. Gans in paniek totdat ik doorhad dat ik mijn mondmasker nog ophad 🤦‍♂️

Gisteren gaan zwemmen met de dochter. Bij het douchen voor binnen te gaan kreeg ik opeens geen adem meer. Gans in paniek totdat ik doorhad dat ik mijn mondmasker nog ophad 🤦‍♂️
Doet me denken aan een domme stoot van mezelf overlaatst..

Ik was op m'n GSM bezig en zag een haartje op m'n scherm, ik maar blazen en blazen om da eraf te krijgen. Plots had ik door dat ik m'n mondmasker nog op had. 🤦‍♂️

Hahaha, ik ben ook zo'n dumbass. Aan de koffiemachine op 't werk een spetter koffie op m'n hand. Aflikken. Mondmasker.

Daar sta ik dan, met een bruine vlek op den buitenkant terwijl ik aan de binnenkant aan het likken ben.

Mijn rechtermuisknop doet het niet meer. Ik wou in mijn instellingen kijken of er daar misschien ergens iets aan scheelde. Het leek mij een goed idee om dit eens proberen op "rechts" te zetten:

1643045033479.png

Resultaat: ik kon helemaal niets meer doen want mijn rechterknop is dus blijkbaar gewoon stuk. 🥸 Gelukkig had ik nog een muis op overschot of ik zat hier schoon tot het einde der tijden hulpeloos naar mijn scherm te staren.

We zitten hier in de domme stoot van de dag, niet in de "wat heb jij vandaag gepresteerd" thread, ik weet dat ik ontiegelijk dwaas kan zijn. :unsure:

Heel het weekend van wacht geweest en toch wel wat 's nachts uit mijn bed moeten komen. Deze voormiddag mocht ik dan iets langer slapen. Komt één van de honden van de buren net onder mijn raam blaffen (meer dan een kwartier aan een stuk) om 7u30. Ik was op dat moment echt woest en vond er niet beter op dan het raam open te doen en op die hond beginnen roepen. Gevolg: heel de roedel (>10 honden) die een concert beginnen te geven aan mijn raam. Secundair gevolg: ben de werkweek moeten beginnen met een serieus slaaptekort. Pff.

Net een boek besteld en toegekregen. Wil die in m'n kast zetten. Zie ik daarvan al een exemplaar staan...
Even opgezocht. Blijkbaar in augustus al gekocht en compleet vergeten. Die was dan nog 5€ goedkoper ook.

That's what he said?

Dat is hier bijna eens gebeurd. Ik had het door omdat het een groot pakket was en ik dacht 'tiens die doos ken ik niet'.
Het was donker en ik had haast. Een slechte combinatie :confused2:
Het was een vrij klein dooske dan ook nog, maar was toch voor een 80 euro inhoud helaas.

Postpakket meegegeven met het oud papier.
Dat krijgt ge als de postbode dat pakketje (ongevraagd) tussen de rest van de dozen zet...
Ik vorig jaar een druppellader meegegeven met het oud papier.. Ik had die na het gebruik even op een rekje gelegd net boven de kartonnen dozen, en die moet er waarschijnlijk ingevallen zijn..

Ik lag gisteren al grotendeels in slaap toen ik er aan dacht mijn alarm nog te moeten zetten. Ik zet. Schrik plots wakker in volle overtuiging dat ik dat alarm niet gehoord heb, ben al mijn tanden aan het poetsen als ik bedenk dat het wel nog vree donker is en zelfs de hond niet zit te wachten. 3u40 ‘s morgens. Bon, met frisse adem terug het bed in.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan