Stomme stoot van de dag

Ik draag soms een bril, voor auto te rijden en tv te kijken. Heb hem vandaag meer dan een halfuur vloekend lopen zoeken, terwijl ik hem gewoon al ophad. Te laat gekomen op een afspraak daardoor. :-/

Ik zou hier een clevere reply op willen geven, maar kan momenteel mijn toetsenbord nergens vinden.

Nadat ik deze ochtend mijn mascara had opgebracht moet ik even niezen onderwijl mijn mascara nog niet helemaal droog was maar ik had dat dus helemaal niet door.
Nu keek ik net in de spiegel en merkte ik onder beide ogen wimperafdrukken en strepen.
Hele voormiddag zo rondgelopen. 👻
Nu begrijp ik waarom sommige klanten bij het passen me vreemd aankeken.😑
Bij het passen? Wat doe jij van werk?

Remork afgekoppeld en vertrokken om "kloenk" te horen.
Kabel van de lichten dus vergeten los te koppelen. Dat wordt volgend weekend weer wat prutsen om die te vervangen. :unsure:

Vooral omdat het mijn remork niet is. :D

Nu, eigenaar gebeld en die heeft hem de komende twee weken niet nodig, dus die blijft hier gewoon staan. De nodige onderdelen kan ik deze week ophalen en volgende zaterdag eens een voormiddag aan spenderen. Gaat me maximaal 20 euro kosten, maar wel veel tijd. En dat was te vermijden door gewoon de basisregels te volgen die je al leert op de rijschool als je voor je E-rijbewijs gaat.

Vooral omdat het mijn remork niet is. :D

Nu, eigenaar gebeld en die heeft hem de komende twee weken niet nodig, dus die blijft hier gewoon staan. De nodige onderdelen kan ik deze week ophalen en volgende zaterdag eens een voormiddag aan spenderen.
Ah, dan valt het nog mee
Ik werk zelf niet graag met andermans gerief want er moest zo eens iets mislopen.

Stoten in de vriendenkring: hydraulische leiding van een Bobcat afgeknakt, grondfrees geblokkeerd,...

Allemaal kostelijke ongevallen :smurf:

Ah, dan valt het nog mee
Ik werk zelf niet graag met andermans gerief want er moest zo eens iets mislopen.

Stoten in de vriendenkring: hydraulische leiding van een Bobcat afgeknakt, grondfrees geblokkeerd,...

Allemaal kostelijke ongevallen :smurf:
Welja, is gewoon vervelend. Ik heb wel wat vrienden waarvan ik weet dat ze schade maken aan mijn gerief, ze dat zelf vergoeden en omgekeerd ook natuurlijk. De remork nu is gekocht door een vriend, maar die gebruikt hem mss 2x per jaar en heeft eigenlijk geen plaats er voor. Dus die staat bij mij en ik gebruik die bijna wekelijks. De afspraak is dat hij hier veilig achter slot en grendel staat en ik onderhoud (banden en lampjes bv) betaal en hij die mag komen oppikken indien hij ze nodig heeft. Ik heb een gratis remork en hij een onderhoudsvrije remork. Iedereen blij.

Ik heb toen net een cake gebakken en voor de siroop moest je dubbele hoeveelheid water van de suiker doen.
Guess what ik met mijn domme hoofd heb gedaan. Right!! 😐
Dubbele suiker van water met als gevolg dat de cake mierzoet en kurkdroog is.
Na een stukje ervan te hebben gegeten bevind ik me nu in een soort van coma.
Straks mezelf even reanimeren denk ik...
😐😐

Ik heb toen net een cake gebakken en voor de siroop moest je dubbele hoeveelheid water van de suiker doen.
😐😐
ik denk dat sommigen geld zouden geven voor zo'n cake

😐😐
Straks bij het tandenpoetsen gaan je tanden ook nog eens uitvallen. Beetje het effect van een Coca-Cola Vanille te drinken.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan