Stomme stoot van de dag

Ook eens voorgehad als opvoeder.. Er komt een nieuwe toe en de ouders van die gast hebben hem mee in een rolstoel met een deken op zijn schoot tot aan de grond.

Ze zeggen dat hij naar het toilet moest na een lange autorit en ik vraag of hij goed kan stappen.
"neen e, hij heeft geen benen!"

Dat is pas een eerste indruk maken..
Ik heb ook iets gelijkaardigs voorgehad.

Voor sommige klanten moeten we voor het werk kluizen open sturen van op afstand. Eerst moeten we via een camera checken of alles ok is ter plaatse. Bij deze klant was er een technisch probleem waardoor ze ter plaatse de kluis niet open kregen. Dus ik log in en zie ik daar een kerel op zijn kniëen zitten voor de kluis met zijn collega die ik aan de lijn heb.

In een vrolijke bui zeg ik "Ha uw collega zit al op zijn kniëen te bidden zelfs!".

Die kerel zo van "Eh, hoe bedoel je?"

Ik kijk eens beter en blijkt het een hottentot te zijn ....

Direct die kluis aangestuurd. "Tis in orde meneer, fijne dag nog." *klik*

Ter mijner verdediging : de resolutie van de camera was gene vette.

Ook in mijn periode als opvoeder heb ik een gast op het toilet gezet met het deksel naar beneden.

Toen ik terug kwam was het echt next level shit. Dat kom je maar 1x tegen.

Het was lang geleden maar koffiefilter zat nog eens slecht in de koffiezet. Eerst opgezet voor ik me ging opfrissen en toen ik terug in de keuken kwam zat er zwarte smurrie langs alle kanten van de koffiezet. Echt een kloterij om op te kuisen ffs.

Het was lang geleden maar koffiefilter zat nog eens slecht in de koffiezet. Eerst opgezet voor ik me ging opfrissen en toen ik terug in de keuken kwam zat er zwarte smurrie langs alle kanten van de koffiezet. Echt een kloterij om op te kuisen ffs.
En heerlijk hoe die gruis knarst tussen de tanden... :love:

En heerlijk hoe die gruis knarst tussen de tanden... :love:
Weinig drinkbaars aan. Deze keer was het echt f*cked up. Je kan hebben dat die filter scheef zit en de koffie toch nog mooi doorloopt samen met het gruis dat je het tijdens het drinken pas doorhebt op 't einde van uw tas. Maar nu niet dus.

Een paar maanden geleden een derde Philips smart Hue lamp proberen aan te sluiten. Dat lukt toen niet, de lamp werd niet gevonden.

Gisteren nog eens geprobeerd en dat ging weer niet… tot ik eens keek naar de andere 2 Hue lampen die wel werken… bleek dat ik dus een gewone Philips lamp vast had.

De derde Hue zat nog in de verpakking op zolder 🤣
Mijn vrouw heeft goed kunnen lachen.

Met verse kousen iets te enthousiast van een houten geschilderde (niet mijn idee) trap gegaan. Een verzameling mooie blauwe plekken voor bij mijn verbrand voorhoofd

Ik heb ook iets gelijkaardigs voorgehad.

Voor sommige klanten moeten we voor het werk kluizen open sturen van op afstand. Eerst moeten we via een camera checken of alles ok is ter plaatse. Bij deze klant was er een technisch probleem waardoor ze ter plaatse de kluis niet open kregen. Dus ik log in en zie ik daar een kerel op zijn kniëen zitten voor de kluis met zijn collega die ik aan de lijn heb.

In een vrolijke bui zeg ik "Ha uw collega zit al op zijn kniëen te bidden zelfs!".

Die kerel zo van "Eh, hoe bedoel je?"

Ik kijk eens beter en blijkt het een hottentot te zijn ....

Direct die kluis aangestuurd. "Tis in orde meneer, fijne dag nog." *klik*

Ter mijner verdediging : de resolutie van de camera was gene vette.
Wat is in hemelsnaam een hottentot in deze context?

Hottentot is een term die historisch werd gebruikt om te verwijzen naar de Khoekhoe, de niet-Bantu-sprekende inheemse nomadische veehouders van Zuid-Afrika. De term is ook gebruikt om te verwijzen naar de niet-Bantu-sprekende inheemse bevolking als geheel, nu gezamenlijk bekend als de Khoisan.

Precies of jullie wisten dat echt niet.

Shampoo in het linkeroog en zeepsop in het rechteroog vanochtend onder de douche. Ik zag er mooi uit op de digitale nieuwjaarsreceptie deze voormiddag.

Zonder te kijken in mijn ooghoek nicnacjes proberen te nemen uit een potje en in de plaats mijn vingers in mijn volle koffietas steken :smurf:

Nadat ik deze ochtend mijn mascara had opgebracht moet ik even niezen onderwijl mijn mascara nog niet helemaal droog was maar ik had dat dus helemaal niet door.
Nu keek ik net in de spiegel en merkte ik onder beide ogen wimperafdrukken en strepen.
Hele voormiddag zo rondgelopen. 👻
Nu begrijp ik waarom sommige klanten bij het passen me vreemd aankeken.😑

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan