Stomme stoot van de dag

Onze cola mag dan wel in België geproduceerd worden en dus aan mogelijke tarieven ontsnappen, maar van het geld dat je eraan uitgeeft vloeit nog wel steeds een deel naar het Amerikaanse moederbedrijf dat eigenaar is van al die sites ook al staan ze in Europa.
Dus:
Europeese producten geproduceerd in Europa > Amerikaanse producten geproduceerd in Europa > Amerikaanse producten geproduceerd in Amerika
Is zelfs niet echt Cola maar CCEP (zoals coolblue België eigenlijk Aan huis NV is)

Gisteren mijn HexOS NAS eindelijk proberen installeren. Een dik uur zitten zoeken waarom mijn HBE niet tevoorschijn komt. Gaanzien op AliExpress waar ik hem gekocht heb en ik heb hem correct geflasht gekocht zelfs. Uiteindelijk opgegeven en tv gekeken. Daarna nog 1 keer naar de kaart zelf gekeken ook al staat de PC open en kan ik de kaart zien pinken... blijkt dat de kabel naar mijn SSD's niet goed zat waardoor de SSD's uiteraard niet detecteerden :doh:

Deze ochtend de frigo:
- geen licht, compresseur slaat niet aan. Lichtje flikkerde de laatste tijd al regelmatig eens (ook na vervanging), dus ik dacht -> thermostaatunit zal ergens defect zijn
- Huurappartement, dus huisbaas ingelicht en technieker gebeld om asap herstelling te plannen, want zit ook een diepvries aan die staat te ontdooien
- Vertrokken naar het werk, melding gekregen dat er een technieker vandaag kan langskomen
- Telewerk geregeld, snel terug naar huis.
- Wil koffie zetten, merk dat koffiemachine ook niet werkt
- Blijkt dat zekering gesprongen is, en het dus waarschijnlijk de koffiemachine is die defect is :wallbash:

Kortom: I need coffee!

De vrouw van een café-kameraad tegen het lijf gelopen op weg naar de bakker, na toch wel een tijd zeker een 3tal jaar, de klassieke smalltalk over en weer en vertrokken met "allez, en de groeten aan *echtgenoot* ".
Stuurt ze net een berichtje naar mijn vrouw (hebben wel wat contact gehouden,kenden elkaar ook al) met de melding dat ze mij misschien ook eens moet inlichten dat ze intussen toch al bijna een jaar gescheiden zijn....

De vrouw van een café-kameraad tegen het lijf gelopen op weg naar de bakker, na toch wel een tijd zeker een 3tal jaar, de klassieke smalltalk over en weer en vertrokken met "allez, en de groeten aan *echtgenoot* ".
Stuurt ze net een berichtje naar mijn vrouw (hebben wel wat contact gehouden,kenden elkaar ook al) met de melding dat ze mij misschien ook eens moet inlichten dat ze intussen toch al bijna een jaar gescheiden zijn....

Om dan te verhuizen naar het dating topic? 😜

Wilt ze samen gaan fietsen?

Me mijn lief bezig aan seggy times. Het ritme dat ik stoot zorgt ervoor dat het bed tegen de chauffage tikt op het ritme van Jumanji.

Heb ik ook ff terloops gezegd.

En da was het dan. :(

Me mijn lief bezig aan seggy times. Het ritme dat ik stoot zorgt ervoor dat het bed tegen de chauffage tikt op het ritme van Jumanji.

En dat terwijl er betere dingen uit die film te gebruiken zijn 😥

images

Dat was wel de stomste stoot van al die stoten ja.

Ontdekt dat de technische keuring van mijn auto al vervallen was op 12 april. Stond vermeld op een verkeersboete. Meteen naar de keuring gereden.

Woepsiepoepsie.

Ontdekt dat de technische keuring van mijn auto al vervallen was op 12 april. Stond vermeld op een verkeersboete. Meteen naar de keuring gereden.

Woepsiepoepsie.

Geen boete? Kost u echt een hoop geld als ze u staande houden.

Zwerver die me staande hield.

Heb je een muntje voor mij zegt hij.
Ik dacht dat het voor zn vuile adem was dus gaf hem zo n king muntje op ne rolleke..

Blijkbaar wou hij een muntSTUK!

Ja jong wees dan wat duidelijker he zeg

Repetitief “djing … djing … djing” geluid.

“Hoor jij ook dat geluid?”

‘Ja’

“Weet je wat dat is?”

‘Euh nee’

“Dat is het geluid van een slecht ingeladen afwasmachine”

Resultaat is enkel nog beeld met “djing…djing… djing” geluid op de achtergrond :unsure:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan