Stomme stoot van de dag

op zoek naar een nieuwe shooter voor op PC.

Uitgekomen bij Prey, willen steam key aankopen, maar blijkbaar bij het aankopen automatisch "premium" klant geworden bij Driffle (key distributor). Direct dat abonnement via de site opgezegd opnieuw, nu maar hopen dat het verwerkt wordt, en niet maandelijks gecrediteerd van mn mastercard....

on a sidenote: ik vond PREY ook geen leuke game, deze ochtend paar uur mee bezig geweest. teveel zoekwerk.
In zo'n gevallen kun je het spel ook gewoon bij Steam testen:

What can I request a refund for?​

Valve will, upon request via help.steampowered.com, issue a refund for any title that is requested within 14 days of purchase and has been played for less than 2 hours (this includes online, offline and shared library playtime). Even if you fall outside of the refund rules we've described, you can submit a request and we'll take a look at it. Please review our Refund Policy for more information.

Ben je ook geen centen kwijt als je het niet leuk zou vinden.

Wat een vreselijke periode om te gaan werken nu met alle obligate gelukswensen. Ik doe sowieso al niet graag small-talk en ik ben er blijkbaar ook niet goed in. In de nasleep van zo'n irritant small-talk gesprekje zonet met iemand van het senior managementteam heb ik hem bijna 10 jaar ouder geschat dan hij werkelijk is. Hij blijkt echter jonger te zijn dan ikzelf. :unsure: Gênant.

Wie zit er nu ook al bij het senior managementteam op zo'n jonge leeftijd? Niet moeilijk dat mijn brein die ouder inschat. En draag niet zo'n ouderwetse kleren.

Het voordeel was wel dat het zo gênant was dat het gesprek ook heel snel afgelopen was daarna. :laugh:

2 januari is dan ook ideaal als thuiswerkdag.
Ik zet gewoon in elke mailtje of teamsbericht "de beste wensen voor 2025", zodat al dat gezever achter de rug is wanneer ik terug op kantoor kom.
Niks irritanter dan nieuwjaarswensen op het werk.

Wat een vreselijke periode om te gaan werken nu met alle obligate gelukswensen. Ik doe sowieso al niet graag small-talk en ik ben er blijkbaar ook niet goed in. In de nasleep van zo'n irritant small-talk gesprekje zonet met iemand van het senior managementteam heb ik hem bijna 10 jaar ouder geschat dan hij werkelijk is. Hij blijkt echter jonger te zijn dan ikzelf. :unsure: Gênant.

Wie zit er nu ook al bij het senior managementteam op zo'n jonge leeftijd? Niet moeilijk dat mijn brein die ouder inschat. En draag niet zo'n ouderwetse kleren.

Het voordeel was wel dat het zo gênant was dat het gesprek ook heel snel afgelopen was daarna. :laugh:
Eerlijk gezegd liever een paar keer "Beste wensen" dan de "Alles goed(?)." waarmee je doorheen het jaar rond de oren geslagen wordt.

Voor die nieuwjaarswensen is tenminste een soort standaard script waar de conversatie niet instant-awkward wordt als je niet met "ja" of "cava" antwoord.

1. Zonet mijn vrouw al gebeld (die werken is) om te vragen of zij ook n potje aardbeien yoghurt mee heeft om eraan toe te voegen dat ze dat beter in de vuilbak gooit want het heeft een enorm rare smaak..

Om als antwoord te krijgen "Nog nie lang wakker? Er is geen aardbeien yoghurt, enkel vijgen"
Verklaart wel de rare smaak

2. Ik heb de boodschappen zelf gedaan 😅

Mijn vrouw is blijkbaar al een hele week 's ochtends de boterhammen van onze kinderen aan het besmeren met aardbeichampagneconfituur in plaats van met gewone confituur :laugh:

Nu pas ontdekt dat ik de afgelopen dagen mijn échte mistlichten niet heb opgezet, enkel een soort tussentijdse mislichten (vooraan wel, achteraan niet). En ik maar vloeken op idioten die zonder mistlicht rondreden.

1. Zonet mijn vrouw al gebeld (die werken is) om te vragen of zij ook n potje aardbeien yoghurt mee heeft om eraan toe te voegen dat ze dat beter in de vuilbak gooit want het heeft een enorm rare smaak..

Om als antwoord te krijgen "Nog nie lang wakker? Er is geen aardbeien yoghurt, enkel vijgen"
Verklaart wel de rare smaak

2. Ik heb de boodschappen zelf gedaan 😅
Ik heb da zo ooit eens gehad met een lasagne uit verpalkking. Ik steek die in de oven, schep op en begin te eten. Die bechamel was echt goor en korrelig. Maar echt niet te vreten he.
Ik pak de verpakking en zie dat ik een aardappelschotel aan het eten ben :lol:
De puree was nog altijd voos, maar in de optiek van puree al beter te eten dan als ik dacht dat het voze bechamel was.

vanmorgen aan de kassa, nieuwe kassierster met een maatje extra, maar best wel sexy.
had er al wat oogcontact mee tijdens het aanschuiven.

moest betalen, en ik wou al mijn kleingeld kwijt.
ze opent haar handpalm , bij elk muntstuk (zeker een stuk of 10+ die ik er in legde, voelde ik haar palm)
"je zal er nog allemaal van verlost geraken hoor" zei ze.

ik met een instant reply "ja hoe minder gewicht hoe beter". Net op dat moment denk ik er aan, dat ze een maatje meer heeft (licht volslank).
:wallbash:. What has been said cannot be unsaid :cry:

Laatst bewerkt:
Ik ben weinig actief op een welbepaald platform maar ik zie iets staan in een artikel dat eigenlijk NOK is dus ik edit dit en ik schrijf ook de reden neer waarom.

Nog geen half uur later maakt een moderator (ik weet al wie het is want ik ben er achter gaan horen) mijn correctie ongedaan zonder enige commentaar waarom hij mij overruled. Nochtans staat mijn echte naam in koeienletters er bij en weet jan en alleman van dat platform heel goed dat ik de administrator / big chief van dat platform erg goed ken en ..

Dat is best wel een stomme stoot van die mens om zonder nadenken iets te corrigeren zonder eerst te controleren wie hij juist corrigeert. Hij zal het straks mogen aanhoren. :tongue:

vanmorgen aan de kassa, nieuwe kassierster met een maatje extra, maar best wel sexy.
had er al wat oogcontact mee tijdens het aanschuiven.

moest betalen, en ik wou al mijn kleingeld kwijt.
ze opent haar handpalm , bij elk muntstuk (zeker een stuk of 10+ die ik er in legde, voelde ik haar palm)
"je zal er nog allemaal van verlost geraken hoor" zei ze.

ik met een instant reply "ja hoe minder gewicht hoe beter". Net op dat moment denk ik er aan, dat ze een maatje meer heeft (licht volslank).
:wallbash:. What has been said cannot be unsaid :cry:
Een Trump-momentje.

Ik ben weinig actief op een welbepaald platform maar ik zie iets staan in een artikel dat eigenlijk NOK is dus ik edit dit en ik schrijf ook de reden neer waarom.

Nog geen half uur later maakt een moderator (ik weet al wie het is want ik ben er achter gaan horen) mijn correctie ongedaan zonder enige commentaar waarom hij mij overruled. Nochtans staat mijn echte naam in koeienletters er bij en weet jan en alleman van dat platform heel goed dat ik de administrator / big chief van dat platform erg goed ken en ..

Dat is best wel een stomme stoot van die mens om zonder nadenken iets te corrigeren zonder eerst te controleren wie hij juist corrigeert. Hij zal het straks mogen aanhoren. :tongue:
Als die admin/goede maat van u een beetje deftig zijn platform runt, gaat die daar helemaal niets van zeggen.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan