Steel Assault verbindt diens grijphaak aan consoles vanaf 15 juni

Zij die op zoek zijn naar een actievolle platformer die zowel uiterst leuk als beknopt is, kunnen ongetwijfeld terecht bij Steel Assault, afkomstig van het team bij Zenovia Interactive. Deze ontwikkelaars wisten me met hun project te bekoren toen ik in oktober 2021 het spel naderbij bekeek en mijn algemene mening kun je alvast in de relevante recensie lezen. Toen verscheen het spel slechts op pc (via Steam) en Nintendo Switch, maar binnen enkele dagen zal de game alsook op andere hardware verschijnen. Uitgever Tribute Games bevestigde recent met een trailer dat je binnenkort Steel Assault op één van de verschillende consoles kunt bemachtigen, namelijk binnen anderhalve week. 15 juni 2023 is het tijdstip dat men uitkoos en vanaf die dag kun je het spel voor de volgende apparaten op de kop tikken: Xbox One, Xbox Series S | X, PlayStation 4 en PlayStation 5. Hierdoor zal Steel Assault dus op nagenoeg ieder stukje moderne hardware arriveren, dus overweeg het alvast indien jij je graag amuseert met grappling hooks, of indien je prachtige pixel art apprecieert!

 
Terug
Bovenaan