Viewport bar in Atlantis.Kunde uw bounty in Atlantis ergens zo betalen?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Viewport bar in Atlantis.Kunde uw bounty in Atlantis ergens zo betalen?
Dat is gewoon de achtergrond in het menu dat er zo uit ziet. Uw helderheid is precies wel zeer hoog waardoor het meer opvalt, of ligt misschien aan de foto?Iemand die weet hoe ik dit kan oplossen? Ik zie dit vaker bij donkere beelden in games (en soms op tv). Heb al wat zitten klooien in de instellingen maar krijg het niet beter. Het gaat om een Samsung Q80T Qled.
Ben ook overstag gegaan en ja...grafisch nogal 'vreemd'. Ik speel met een RTX3080, dus de opties staan redelijk high-end ingesteld. Wat me direct opviel is de grafische pracht op de planeten zelf. Kom je echter in de ruimte, dan is het precies al heel wat minder. Zeker als je vergelijkt met een Star Citizen. Het is allemaal 'net niet'. Moest ik niet beter weten, ik zou zeggen: Ja, Bethesda heeft duidelijk ervaring met grafische pareltjes waar je 'te voet' een wereld verkend. En Cloud Imperium Games (Star Citizen) heeft duidelijk ervaring met ruimtegames. Dat valt IMO toch wel op. Het gebrek dat je met je ruimteschip niet recht naar planeten of manen kan vliegen draagt daar natuurlijk aan mee. Je weet dat er een zeker 'fake' gevoel aan hangt.Alé vooruit de eerste paar uurtjes kunnen spelen, draait redelijk cava op mijne brol pc. Grafisch natuurlijk zéér wisselvallig maar het is speelbaar.
Wat het spel zelf betreft moet alles nog wat bezinken maar het is overduidelijk eentje van Bethesda![]()
Maar bon...tot hier toe valt de gameplay mee. Het is zeker niet 'waauww'. Ik heb zelfs niet het gevoel dat ik had bij de laatste Fallout, neen. Het valt nog af te wachten in welke mate de exploratie gefnuikt is door de gekozen weg die Bethesda is in gegaan. Als ik Skyrim of Fallout kan terugvinden in dit spel, dan ben ik al lang content.

Ik zit ook daar ongeveer. Heb nu 2 sessies gespeeld. Ga straks mijn 3de sessie spelen. Na sessie 2 had ik wel iets van, “het blijft me wel minder boeien”Ik vermoed dat het wat te traag opgang komt, het spel neemt je niet bij je nekvel zoals de start van Skyrim of Fallout NV/4. Volgens mij hadden ze het verhaal van die artefacten sneller op gang moeten laten komen want waar ik nu zit in het verhaal (na 5u) zijn dat gewoon maar zwevende stukken metaal maar ik vermoed dat er meer achter zit.![]()
En schijt guns, die doen bijna geen schade.
(na eerste 2-3 chapters van de main quest, tot na wat je benoemd als die stukken metaal die rondvliegen)
(ballistics)Doe die faction quests eerst
Je zal credits en wapens genoeg hebben.
Ik zit constant fully loaded met ammo die ik koop van mijn credits, alles dat ik extra vind is mooi meegenomen.
En het zijn ook nog eens de betere quest chains in het spel.
Mijn wapens doorklieven alles, en ik heb enkel maar 4 ranks in combat tree op level 28(ballistics)
Geen ideeIk ben net Dieje 1ne gast gaan redden aan neptunes (denk ik) met Sarah, en sta nu op het punt met ne andere gast op pad te gaan.

Zijn volgens mij de eerste 2 dingen in de main story.Geen idee
Ik heb al zoveel content gedaan dat ik niet onmiddelijk voor mij zie waar je naar refereert met die gast gaan redden en met andere gast op pad gaan![]()

Jamaar, je gaat constant op pad met een dudes in je questen, en altijd met andere dudes afhankelijk van de quest dus tjaZijn volgens mij de eerste 2 dingen in de main story.![]()

Hier alleen nog maar met Sarah, en nu met ne gast (die aant wachten was in de serre van had van de kotmadamJamaar, je gaat constant op pad met een dudes in je questen, en altijd met andere dudes afhankelijk van de quest dus tja![]()
). heb net 1ne moeten gaan redden die ook een artifact had. Satelliet gaan scannen enz..