Starfield

Starfield

Hoeveel uur heb je er al opzitten?
5 uur nu.

Mijn minpunten so far:
- Space exploration is nogal lauw aangezien je gewoon fast traveled elke keer. Dus echt naar een planeet vliegen gaat niet echt.
- Geen echte map van steden waardoor alles nogal overwhelming aanvoelt en je wat verloren loopt.
- Heel snel overencumbered.

Maar verder is het wat ik gehoopt en verwacht had. Fallout in space.
Op die 5 uur ook geen enkele bug tegengekomen. Ziet er ook echt geweldig goed uit imo.

Je kan wel rondvliegen rond planeten maar als je echt wil landen moet je gewoon A duwen terwijl je naar die planeet kijkt en dan *LAND* kiezen.

In het begin was ik al 5 min richting een planeet aan het vliegen tot ik besefte dat ik geen meter dichter kwam :unsure:
Je moet toegeven, den Elon heeft het niet moeilijk gemaakt op zoon ding te besturen 😂

Enigste bug so far, mijn prachtige personage wordt In-game als she aangesproken :unsure:
IMG-20230901-134018.jpg

Is het ongeveer zoals Fallout? Dat je die loot kan dismantelen dan? Nog 7 uur voor dat ik er kan aan beginnen.
De loot dismantelen lukt niet. Verkopen in de steden. Het zijn wel een beetje vuile dieven :) ze geven gelijk niet al teveel voor mijn collector items. Heb er al 1 nen brandblusser verkocht maar die was er niet zo van onder den indruk. Ookal kwam die van een volledig andere planeet. 🙈🙈kan niet wachten om verder te doen.

Awel, fock de reviews , 6 uur in en ben nu al zeker dat IK dit NIET saai ga vinden! :biglaugh: :clap:
Ook nog niets van performance of buggy shit gezien. (xbox x)

Wat die encumbered betreft, ik heb tot level 2 weightlifting en level 2 oxygen geleveled door in Atlantis rondjes te lopen :rofl:
Die skills helpen al serieus wat op laag level.
En niet vergeten dat je ook stuff aan je robo helper kan geven EN van gelijk waar portellen naar de vault in je ship om daar ook stuff achter te laten, als je nog niet richting vendor wil.

Tijdens het levellen van die oxygen en weightlift skill daar redelijk wat activities gedaan in Atlantis waardoor ik al snel level 5 was en nog niet buiten Atlantis was geweest + en ook al redelijk wat credits van alles te stelen en te verkopen lol.

En ondertussen toch eens vertrokken in outer space om eens een stukje main quest te volgen.

De space combat vind ik ook niet zo lastig met controller.

En de laadtijden ervaar ik tot nu toe ook nergens als hinderlijk.
Het enige moment van laden dat echt langer duurt is als ik die shuttle neem in Atlantis.
Maar die deuren bijvoorbeeld tussen vendors dat valt toch reuze mee vind ik.

Laatst bewerkt:
Awel, fock de reviews , 6 uur in en ben nu al zeker dat IK dit NIET saai ga vinden! :biglaugh: :clap:

Wat die encumbered betreft, ik heb tot level 2 weightlifting en level 2 oxygen geleveled door in Atlantis rondjes te lopen :rofl:
En niet vergeten dat je ook stuff aan je robo helper kan geven EN van gelijk waar portellen naar de vault in je ship om daar ook stuff achter te laten, als je nog niet richting vendor wil.

Tijdens het levellen van die oxygen en weightlift skill daar redelijk wat activities gedaan in Atlantis waardoor ik al snel level 5 was en nog niet buiten Atlantis was geweest + en ook al redelijk wat credits van alles te stelen en te verkopen lol.

En ondertussen toch eens vertrokken in outer space om eens een stukje main quest te volgen.
Schitterend toch ! Ik snap het ook niet dat sommige zeggen saai :-). En ging het ook nog posten dat uw reis vriendjes perfecte muil ezeltjes zijn. :-)

De space combat vind ik ook niet zo lastig met controller.

En de laadtijden ervaar ik tot nu toe ook nergens als hinderlijk.
Het enige moment van laden dat echt langer duurt is als ik die shuttle neem in Atlantis.
Maar die deuren bijvoorbeeld tussen vendors dat valt toch reuze mee vind ik.
Dus in je schip heb je ook storage voor je loot in te stoppen? Had ik nog niet gezien op stream daarmee.

Wel ik moet zeggen. Ik heb da nu ook nog niet tegen gekomen ??
Tis zo een klein digitaal schermpje aan de zijkant van je shipwand net voor de zetel in je cockpit.
Er staat ook Cargo Hold in digitale letters op.
Ik ben er de eerste keer naartoe gestuurd via een quest en ik liep er ook altijd maar voorbij. :)
Standaard zaten daar ook al redelijk wat mining resources in.

Wat zou je met een R5 7600, RX6750XT en 32GB ddr5 (5200MT denk ik) mogen verwachten? 1440p, medium moet toch te doen zijn?

Ik heb nooit skyrim of fallout gespeeld dus geen ervaring met RPG games.

Het spel spreekt me aan door de open wereld, looten, vliegen In space,...... maar of het zo uitgebreid ging zijn was voor mij een schok.

It's to much to handle maar we geraken er wel.

Waar is er een shop waar je onder andere kogels kan eten of eten?

Wat zou je met een R5 7600, RX6750XT en 32GB ddr5 (5200MT denk ik) mogen verwachten? 1440p, medium moet toch te doen zijn?
Koop het op steam, probeer het voor iets minder als 2 uur, en als het u niet bekoort vorder het terug? Ik ga het spelen op mijn xbox. Mijn PC daar gaat rook uitkomen anders denk ik, ook al heeft die nog 1700x, vega 64 en 16 gb ram, maar uw specs lijken beter.

5 uur nu.

Mijn minpunten so far:
- Space exploration is nogal lauw aangezien je gewoon fast traveled elke keer. Dus echt naar een planeet vliegen gaat niet echt.
- Geen echte map van steden waardoor alles nogal overwhelming aanvoelt en je wat verloren loopt.
- Heel snel overencumbered.

Maar verder is het wat ik gehoopt en verwacht had. Fallout in space.
Op die 5 uur ook geen enkele bug tegengekomen. Ziet er ook echt geweldig goed uit imo.
Ja kom. Gameplay is voor iedereen anders in zijn ervaring en kan je idd prachtig vinden, graphics daarintegen zeker niet top. Hoeft ook niet maar wel even rustig analyseren.

Terug
Bovenaan