Starfield

Starfield

i5 8600k
16GB DDR4 RAM
RTX 3060 12G
Spel op een jonge SATAIII SSD

Ingame 4k resolutie
Settings op medium.
DLSS 2.0 mod

Spijtig dat er geen fullscreen is, dan zou een lagere resolutie geen probleem zijn voor mij.

Deze driver gebruik ik momenteel.

4k is zeker niet mogelijk

Laatst bewerkt:
4k met uw gfx card is not done.

4k is zeker niet mogelijk
Klopt volledig.
Huidige workaround is resolutie van scherm verlagen via NVCP van 4K -> 2K.
Dan kan ik wel "fullscreen" gebruiken, settings dan op medium en voila, 60 fps.
Als bethesda nu nog exclusief fullscreen erin steekt, dat zou top zijn.

Mijn huidige pc begint oud te worden. Binnenkort ga ik een volledig nieuwe build doen.

Klopt volledig.
Huidige workaround is resolutie van scherm verlagen via NVCP van 4K -> 2K.
Dan kan ik wel "fullscreen" gebruiken, settings dan op medium en voila, 60 fps.
Als bethesda nu nog exclusief fullscreen erin steekt, dat zou top zijn.

Mijn huidige pc begint oud te worden. Binnenkort ga ik een volledig nieuwe build doen.
Das zeker dat, geld laten rollen 👌🥳

Super Ultrawide fix mag er wel snel zijn :unsure:

Laatst bewerkt door een moderator:
Toch wel lichtjes teleurgesteld in het gebrek aan vrijheid. Iets wat Star Citizen of No Mans Sky al jaren doen, lukt Bethesda niet: een totaalbeleving wat betreft exploratie in de ruimte. Neen: je gebied van enkele vierkante km's kiezen, aanduiden, loadscreen, cutscene en dan te voet verder...wil je verder, kom je aan een onzichtbare muur. Wat doe je dan? Terug die rimram doorlopen om te kijken wat er verder is. Nu, afwachten of wat er daarnaast gaande is wat betreft gameplay dit kan verdoezelen. Het lijkt wel de moeite om eens te proberen.

Laatst bewerkt:
Iets wat Star Citizen of No Mans Sky al jaren doen
Maar wat doen die 2 games daarbuiten nog?

Ik zie deze 2 voorbeelden telkens passeren, en vind het persoonlijk beide games extreem leeg en oppervlakkig. Niets overtuigt, buiten het visuele aspect.

Maar wat doen die 2 games daarbuiten nog?

Ik zie deze 2 voorbeelden telkens passeren, en vind het persoonlijk beide games extreem leeg en oppervlakkig. Niets overtuigt, buiten het visuele aspect.
Klopt, op gebied van (ruimte-)exploratie hebben deze een sleutel-feature dat Starfield niet heeft (en ws door mods ook niet kan hebben omwille van de engine (?)), maar dat is het dan ook. Ik ben met beide games gestopt omwille van het gebrek aan content. Ik zou geld betalen voor een mix van beide games te zien, alhoewel Star Citizen wel zoiets 'zou moeten' worden.

Welk probleem heb je dan met ultrawide? Werkt hier gewoon?
Super Ultrawide moest dat zijn
Heb trouwens ook een 32:10 aspect ratio...
Eigenlijk beetje schandalig dat die ondersteuning nog niet deftig is. Nuja bethesda..

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan