Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb het eens opgezocht hoelang het zou duren om de aarde rond te wandelen; 4 jaar en 4 maandenNu vraag ik me af of er een game is die dat concept al eens geprobeerd heeft. (Dat je het gevoel hebt echt de planeet rond gestapt te hebben.)

Ja, dat het niet 1 op 1 moet kloppen weet ik ook wel xDIk heb het eens opgezocht hoelang het zou duren om de aarde rond te wandelen; 4 jaar en 4 maanden
Veel plezier mannen
Kan je daar gelijk waar landen op de planeet, terug opstijgen en de andere kant landen? Indien ja, wel vetNo Man's Sky zou je het ook moeten kunnen. maar zoals gezegd: zo'n planeet is vrij groot om dat te doen.
(nooit gespeeld)Het is niet altijd van dat te willen doen, maar gewoon weten dat het kan maakt het gewoon heel immersive. Dat je kan landen, vertrekken en ergens anders landen en alles kan doorstoken worden is gewoon cool om weten.Buiten de andere problemen dat dat spel heeft kan je in Star Citizen seamless de hele planeet omwandelen, alsook seamless van ruimte naar land. 2de is enorm cool, maar waarom je dat eerste zou willen weet ik wel niet.
Ik zou minecraft eens proberen. Deze heeft de grootste map van allemaalJa, dat het niet 1 op 1 moet kloppen weet ik ook wel xD
Maar het lijkt me ergens wel cool moest je een game hebben met een dusdanig grote map en "wereld" dat ze je op een manier kunnen doen het gevoel geven dat je helemaal rond kan "wandelen"/"Vliegen"/"reizen". Ik zeg niet dat ik dat verwacht, maar vraag me af of iemand dat al gedaan heeft en wat de limitaties zouden zijn.

No Man's Sky komt er dan toch mee weg?Star Citizen en Flight Simulator zijn nu ook niet de meest lichte games om te spelen.
Maar stel dat je volledige planeten zou kunnen rondwandelen, dan gaat er weer gezaag zijn dat er niks te doen is.
Quality over quantity imo.
Review embargo verloopt om 18:00 onze tijd volgens mij.Hoelaat gaat iedereen opstaan morgen om de reviews te checken?![]()
Vond ik nu persoonlijk ook maar een grindy snoozefest na een tijdjeNo Man's Sky komt er dan toch mee weg?

Reviews komen morgen om 18 uur online, dan moet je toch zeer lang in je bed liggenHoelaat gaat iedereen opstaan morgen om de reviews te checken?![]()

NMS is compleet procedural generated. Daar heb je buiten x aantal biomes geen echte unieke planeten, je vind dezelfde gewassen terug op andere planeten (of een kleine variatie hiervan) onder een andere naam. De planeten en atmosferen zijn ook op een kleinere schaal waardoor je +/- een kilometer hebt tussen space en de begane grond.No Man's Sky komt er dan toch mee weg?
Ik sta op ziekenkas wegens een gebroken teen, dus ….Reviews komen morgen om 18 uur online, dan moet je toch zeer lang in je bed liggen![]()

Ja dan moet je inderdaad veel neerliggen danIk sta op ziekenkas wegens een gebroken teen, dus ….![]()
Of het leuk is of niet, dat weet ik niet, geen ervaring meeVond ik nu persoonlijk ook maar een grindy snoozefest na een tijdje
Maar is allemaal persoonlijk natuurlijk

Het grote probleem is dat ze nog altijd op een engine van meer dan 10 jaar oud zitten te klooien. Iedereen die zegt dat de graphics spectaculair zijn, ik zie het niet....NMS is compleet procedural generated. Daar heb je buiten x aantal biomes geen echte unieke planeten, je vind dezelfde gewassen terug op andere planeten (of een kleine variatie hiervan) onder een andere naam. De planeten en atmosferen zijn ook op een kleinere schaal waardoor je +/- een kilometer hebt tussen space en de begane grond.
In NMS geeft het manueel landen en opstijgen van een planeet geen enkele meerwaarde meer na een tijd. In het begin leuk omdat het nieuw is, en je de planeet ziet verdwijnen/verschijnen but that's it. Op den duur voelt dit eerder als een obstakel aan dat elke keer tijd in beslag neemt, dan heb je graag een fast-travel feature.