Starfield

RPG PC XBOX Starfield

Afwachten op de reviews hé mannekes, voor 't zelfde geld is het nog een stutterfest met een rtx 3080 of konsoorten. Ik verschiet van niets meer tegenwoordig.
Mijne GPU gaat opstijgen vrees ik, al de rest kan vlotjes mee.

Geen idee hoe ik dat moet aanpakken want ik heb precies geen zin in een nieuwe gpu voor één spelletje :(
Manueel de FPS cappen kan veel helpen. 60 fps is mooi maar ik herinner nog mijn speeltijden van The Witcher 3 waar ik het moest doen met niet meer dan 45 fps. Als je het dan capped op 40 heb je alsnog een mooie spelervaring. Tussen 30 & 60 is 1 fps veel waard.
 
Ik heb de chance nu dat ik PC Game Pass heb gekocht en Starfield daar ook direct beschikbaar is. Dus moesten de reviews tegen vallen dan gaat de game mij alvast weinig kosten. Heel weinig.
 
Ik wacht wel op de goty VR editie ergens in 2028. Tegen dan zullen toch al zeker de helft van de bugs er uit zijn.

Skyrim ook enkel in VR weten waarderen en het enige dat ik uiteindelijk deed was de wereld verkennen en te pas en te onpas voorbijgangers molesteren.

Tenzij ze plots een gameplay wonder neerzetten, wat ik alvast betwijfel.
 
En je kan die gamepass editie ook upgraden naar een premium versie voor maar 35 euro.
Wat ik ineens gedaan heb.

Voor 35 euro een premium versie die ineens speelbaar is op zowel xbox als pc.
En het ging geforce now gelinked zijn ook dus ideaal in mijn geval aangezien ik al jaartje of twee grotendeels via die weg game.
 
Manueel de FPS cappen kan veel helpen. 60 fps is mooi maar ik herinner nog mijn speeltijden van The Witcher 3 waar ik het moest doen met niet meer dan 45 fps. Als je het dan capped op 40 heb je alsnog een mooie spelervaring. Tussen 30 & 60 is 1 fps veel waard.
ik cap zowiezo altijd op 60, zelfs al zit ik met een zware pc. meer fps geeft mij bijzonder weinig meerwaarde, t'is enkel maar goed om mijn kamer te verwarmen in de winter
 
Ik cap ook alles op 60fps, aangezien ik een 4k 60Hz monitor heb.
Al weet ik neit of ik 60fps ga halen bij starfield (1440p). Heb wel een AMD GPU (RX6750 XT), dus mss brengt FSR nog wat.
 
Jaloers op de previewers die ik zie melden op twitter dat ze eraan begonnen zijn (embargo op 31/08)
Wie zijn die gelukkige zielen hier die al bezig zijn met die preview versie? :)
 
:coolbrows:

starfield-start.png
 
Terug
Bovenaan