Starfield-trailer steelt de show, wel aan 30 frames per seconde

Gisteren was het niet alleen de Xbox Games Showcase. Ook een van de games van Bethesda kwam aan bod. Het gaat uiteraard om Starfield. De game staat gepland voor een release op 6 september en kwam gisteren uitgebreid aan bod. Niet alleen werd er een gameplaytrailer gepubliceerd, ook nemen de ontwikkelaars ons mee in een drie kwartier durende video die een stuk dieper ingaat op wat Starfield te bieden heeft.

Zo komt het verhaal aan bod en wordt het duidelijk dat er enkele planeten te verkennen zullen zijn. Helaas werd ook bekend dat de game op Xbox Series X|S aan dertig frames per seconde te spelen zal zijn. Daar is volgens de ontwikkelaars een goede reden voor. Zo willen ze alles wat Starfield te bieden heeft aan 4K op je scherm toveren. Op de Series S zal dat aan 1440p zijn. Op die manier mag geen enkel detail verloren gaan en dat zou belangrijker zijn dan een hogere framerate.

 
Echt triest dat ontwikkelaars de moeite niet nemen om hun games op een "nextgen" console aan minstens 60fps te doen draaien.
En het excuus dat ze willen dat iedereen dit in 4k speelt... Ik denk dat de gamer hier zelf over beslists hoe zij een aangekochte game het liefste spelen.

Het is nu niet dat Starfield er zo nextgen uitziet he, komaan man.
 
Echt triest dat ontwikkelaars de moeite niet nemen om hun games op een "nextgen" console aan minstens 60fps te doen draaien.
En het excuus dat ze willen dat iedereen dit in 4k speelt... Ik denk dat de gamer hier zelf over beslists hoe zij een aangekochte game het liefste spelen.

Het is nu niet dat Starfield er zo nextgen uitziet he, komaan man.
Jezus man, wat een reactie.
Dan speel je hem toch lekker niet.
 
  • Leuk
Waarderingen: math
Jezus man, wat een reactie.
Dan speel je hem toch lekker niet.
Natuurlijk ga ik die spelen, vanaf dag 1.
Bethesda mag doen wat ze willen en ik speel het.

Maar is het gek dat ik in deze tijd mijn games liever 30+ fps speel?
Een spel dat dit in deze tijd niet heeft daar scheelt al iets mee.

En kom niet af met 30+ fps dat ziet ge niet...
Dat is dag en nacht verschil
 
  • Unsure
Waarderingen: math
Terug
Bovenaan