Spider-Man: No Way Home keert terug naar de cinema

Vraag me niet waarom, maar vanaf volgende week kun je opnieuw naar Spider-Man: No Way Home gaan in de bioscoop. Sinds zijn release op 15 december 2021 wist Spider-Man No Way Home het publiek wekenlang in de ban te houden. Maar liefst acht achtereenvolgende weken was het de favoriete film van de Belgische bioscoopgangers. De film is intussen de vierde best verdienende film aller tijden aan de Belgische en Luxemburgse kassa's, met een duidelijke voorsprong op de vijfde best verdienende film in deze rangschikking: Star Wars: the Force Awakens.

Tot grote vreugde van de fans zal op woensdag 7 september 2022 een extended version verschijnen in een groot aantal bioscopen in België. Op het menu staan verschillende nooit eerder vertoonde scènes die de fans op het grote scherm zullen kunnen ontdekken. Een gelegenheid voor degenen die al nostalgisch zijn om de film opnieuw te zien in de beste omstandigheden die de bioscopen te bieden hebben.

 
Ik geloof dat het een halve fiasco gaat worden om dit nog eens uit te brengen in de cinema...?
Laat staan dat bioscoop tickets op zich al niet goedkoop zijn... Zeker niet in de grootsteden. Daar zijn de snacks crimineel erfgoed geworden...
 
Sony zou beter een distributeur zoeken voor hun blurays in de Benelux. Nu zit ik hier met die film in een franse cover... (wel NL subs).
 
Terug
Bovenaan